מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' משה פיליפ
פרופ' משה פיליפ
פרופ' משה פיליפבוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, התמחות ברפואת ילדים בסורוקה ותת התמחות באנדוקרינולוגית ילדים באוניברסיטת מרילנד שבבולטימור ארה"ב. פרופ' פיליפ מנהל את המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל מאז 1997. בנוסף, משמש פרופ' פיליפ כסגן דקאן למחקר ופיתוח בפקולטה לרפואה על שם סאקלר באוניברסיטת ת"א.
דר שרי קרפל וולסקי
דר שרי קרפל וולסקי
בוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב. מומחית ברפואת ילדים , התמחות ברפואת ילדים בבית חולים לילדים שניידר.מומחית בהתמחות על באנדוקרינולוגיה וסכרת ילדים בבית חולים שניידר.
רותם דיאמנט
רותם דיאמנט
אחות אחראית מרפאה אנדוקרינית. אחות מוסמכת 25 שנים, בעלת תואר שני בסיעוד מאוניברסיטת חיפה. בוגרת קורס טיפול נמרץ ילדים.
שיר קליר הרפז
שיר קליר הרפז
פסיכולוגית בהתמחות שיקומית במכון אנדוקרינולוגיה וסוכרת, ביה"ח שניידר. בוגרת תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית מהמכללה האקדמית תל אביב יפו.
פאטימה צרצור
פאטימה צרצור
דיאטנית ביחידה לתזונה ובמכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת במרכז שניידר לרפואת ילדים. בעלת תואר ראשון במדעי התזונה, הפקולטה למדעי החקלאות, המזון ואיכות הסביבה באוניברסיטה העברית בירושלים. בוגרת קורס הטיפול התזונתי בסוכרת, קורס הנחיית קבוצות, קורס תזונת פגים ותינוקות. בעלת ניסיון רב בהתאמת הטיפול התזונתי לילדים, בהתאם לצרכיהם והעדפותיהם של הילדים ומשפחותיהם. מטפלת בילדים ובמבוגרים בקליניקה פרטית.

בעיית גובה

18/10/20 22:43
6 תגובות

שלום, בני כיום בן 16, התחיל להתאמן בחדר כושר ובין היתר להרים משקולות מגיל 15...מאז ומתמיד הוא נחשב כבעל קומה נמוכה יחסית והיינו במעקב אצל אינדוקרינולוג אשר לא נתן הורמון גדילה מסיבה שלא היה חסר ולפי כל הערכותיו הילד היה אמור להגיע לפחות לגובה 1.70, אך לפני כחודשיים החלטתי שוב לגשת לאינדוקרינולוג לאחר שביצענו שוב את כל הבדיקות הנדרשות ויש האטה בגביהה. כיום 1.62. האם המשקולות עצרו לו גדילה? האם ניתן לתת הורמון גדילה בגיל כזה כדי לתת לו תחושת ביטחון? בכל מקרה יש לי תור לחוו"ד שניה של רופא אך אשמח לתשובתכם...


תגובות

דר-שרי-קרפל-וולסקי
מומחה כמוני
בוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב. מומחית ברפואת ילדים , התמחות ברפואת ילדים בבית חולים לילדים שניידר.מומחית בהתמחות על באנדוקרינולוגיה וסכרת ילדים בבית חולים שניידר.
20/10/20 12:32

עשית מצוין שקבעת להערכה מסודרת אצל רופא אנדוקרינולוג , היות וחשוב לבדוק ולהעריך את קצב הגדילה וההתבגרות, לעשות הערכה לגובה סופי , על מנת לחוות דעה לגבי מקום לטפל בבנך. באופן כללי, אני מייעצים לילדים בזמן " קפיצת הגדילה" לנסות שלא להרים משקולות כבדות על מנת לאפשר לעמוד השדרה את מלא הצמיחה. אפשר, כמובן, כן לעשות פעילות גופנית גם ארובית וגם אנארובית כולל משקולות באופן מבוקר ומונחה ע"י מאמן כושר מקצועי לילדים .

שיר-קליר-הרפז
מומחה כמוני
פסיכולוגית בהתמחות שיקומית במכון אנדוקרינולוגיה וסוכרת, ביה"ח שניידר. בוגרת תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית מהמכללה האקדמית תל אביב יפו.
21/10/20 9:20

חלי שלום, נושא הגובה אצל נערים מתבגרים טעון לעיתים במשמעויות שונות, היות ולרוב מייחסים לגובה תכונות שונות (למשל מי שגבוה הוא מושך, מצליח וכו'). אם את מרגישה שעבור בנך, גובהו משפיע על דימויו ובטחונו העצמי, מומלץ לפנות לטיפול פסיכולוגי. יתרה מזאת, לעיתים גם להורה יש חששות בנוגע לגובהו של הילד ולמשמעויות הדבר (למשל, מקריאת הודעתך ניתן להבין כי אולי את חוששת שהגובה ישפיע על בטחונו העצמי של בנך) ובמקרה שכזה, מומלץ להורה לפנות לייעוץ פסיכולוגי מקצועי בנושא על מנת לברר תחושות אלו ולבחון כיצד הן משפיעות על ההתנהלות או היחסים עם הילד.

חנן100
25/10/20 19:29

חלי שלום, אני לא רופא אבל גם חווה בעיות גדילה דומות עם בני בן 14.5 . האם בדקתם את גיל העצמות? כתבת שבנך בין 16. הץאם גיל העצמות 15 אז יש עדיין פוטנציאל גדילה. אם גיל העצמות מעל 16 אז הפוטנציאל קטן. יש לי שאלה מאוד חשובה. האם הילד היה מטופל ברקוטן לפצעי בגרות? הבן שלי הטה מטופל ואני חושש שהתרופה פגעה מגדילה שלו. אשמח לתשובתך. חנן

חלי16
25/10/20 20:21

היי, היינו מטופלים אצל אינדוקרינולוג במעקב, כמובן שעשינו בדיקת גיל עצמות שהתאימה לגיל. הוא לא היה מטופל בראקוטן מכיון שאנחנו העדפנו טיפול ארוך ופחות אגרסיבי מראקוטן... בכל מקרה, יש לנו תור לפרופסור נוסף לחוות דעת נוספת

תמר-תמר
08/11/20 15:26

היי, יש לי בעיה זהה עם בני, אשמח לדעת אם קיבלתם טיפול מסויים להאצת הגובה, תודה

חלי16
08/11/20 17:08

יש לנו תור לאינדוקרינולוג, אשמח לעדכן אחכ...