מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניזכויות החולהאוזן ימנית כואבת ולא נוחה

אוזן ימנית כואבת ולא נוחה

AnonymouseAnonymouse
23/11/20 7:53
6 תגובות
אוזן ימנית כואבת ומנהל מחלקה לא נותן טיפול עליו המליצה הפנימאית איתנים להוציא השעווה לגמרה לא מרשה לצאת לאף אוזן גרון ולא טיפות עליהם המליצה הפנימאית אמרה בעל פה שבוע כתבה יום 1 מה עושים עם ההתעללות שלהם? האם בגלל שאני בהסכמה ואין לי איפה לגור אין לי זכות לצאת לרופא מומחה ולחזור בלי בידוד?!

6 תגובות

שמוליק-בן-יעקב
מומחה כמוני
עבדתי שנים רבות במערכת הבריאות כמנהל מחוז במכבי שירותי בריאות וכמנהל היחידה הרפואית בחברת אבנר ואני מכיר היטב את מערכת הבריאות, מה הזכויות ואיך אפשר לממש אותן אני פעיל שנים רבות במסגרת האגודה לזכויות החולה- פרטים על האגודה ראו באתר www.patients-rights.org rnrnכמו כן אני מרכז את קואליציית ארגוני הזכות לבריאות - קואליציה של כ- 50 ארגונים הפועלים יחד לקדם נושאים מערכתיים למען החולים ובני משפחותיהם
23/11/20 8:14
מומלץ להגיש תלונה באמצעות "קול הבריאות" - באינטרנט תוכל למצוא מספר טלפון או אפשרות להגשה מקוונת
עו-ד-אדריאנה-שוורץ
מומחה כמוני
מתמחה בפניות ותביעות כנגד קופות החולים, הביטוחים המשלימים, בתי חולים ומשרד הבריאות לחייבן לאשר טיפולים משפרים, מאריכים ומצילי חיים אשר אינם בהתוויה או בסל הבריאות או לדאוג לקבלת החזר כספי חלקי או מלא מקופת החולים עבור תרופות, טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. למשל: סירוב הקופה לממן תרופה לה זקוק החולה; סירוב הקופה לספק לפונה טופס 17; סירוב הקופה להפנות את החולה למרכז רפואי מסוים; סירוב הקופה והביטוח המשלים להחזר כספי עבור ביקור אצל רופא מומחה, ביצוע בדיקה או ביצוע פרוצדורה רפואית ועוד. אני עוסקת גם כן בייצוג על פי חוק לטיפול בחולי נפש, ייצוג באשפוז בכפיה. בעקבות הסיפור האישי שלי, החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי המקצועיים לסייע לאנשים בנבכי הבירוקרטיה הרפואית. אמי נפטרה מסרטן ובמהלך 13 שנות מחלתה, גיליתי שחלק ניכר מהזמן אני מכלה בטיפול באדמיניסטרציה הרפואית והבנתי שצריך להיות אדם מאוד אסרטיבי, עם הרבה סבלנות וזמן פנוי כדי לקבל מהמוסדות הרפואיים את מה שנזקקים לו לשיפור איכות החיים, הארכתם או הצלתם. ויותר מהכל, צריך ידע - לדעת למי לפנות, איך, מה לכתוב או להגיד באופן מדויק.
23/11/20 8:48
שלום רב, למרות שאתה מאושפז בהסכמה, אני ממליצה שתפנה לסיוע המשפטי של משרד המשפטים. בנוסף, ניתן לפנות לאחד ממרכזי הסיוע בבריאות הנפש, למשל: אנוש - העמותה הישראלית לבריאות הנפש ער"ן - עזרה ראשונ...
שלום רב,

למרות שאתה מאושפז בהסכמה, אני ממליצה שתפנה לסיוע המשפטי של משרד המשפטים.

בנוסף, ניתן לפנות לאחד ממרכזי הסיוע בבריאות הנפש, למשל:
אנוש - העמותה הישראלית לבריאות הנפש
ער"ן - עזרה ראשונה נפשית בטלפון
בזכות
בחברה טובה – רואים מעבר
עמותת לשמ"ה
מל"מ - מתמודדים למען מתמודדים
ממ"ן - מרכז למידע ושיתוף לקהילת משפחות מתמודדי נפש
מרווה - משפט רווחה והעצמה
סהר - סיוע והקשבה ברשת
עוצמה - פורום משפחות נפגעי נפש
עזר מציון - האגף לבריאות הנפש
קליניקת מר"פ - משפט, רפואה ופסיכיאטריה
שלנו - שירות למשפחות מתמודדי נפש מטעם ויצו

בנוסף, תבקש להיבדק על ידי רופא אף אוזן גרון, רק רופא בהתמחות זו יכול לבדוק את התלונות שלך ולתת טיפול.

בברכה,
עו"ד אדריאנה שוורץ
אליהו-שו
23/11/20 8:52
ביקשתי להיבדק על ידי אף אוזן גרון מנהל מחלקה מסרב
עו-ד-אדריאנה-שוורץ
מומחה כמוני
מתמחה בפניות ותביעות כנגד קופות החולים, הביטוחים המשלימים, בתי חולים ומשרד הבריאות לחייבן לאשר טיפולים משפרים, מאריכים ומצילי חיים אשר אינם בהתוויה או בסל הבריאות או לדאוג לקבלת החזר כספי חלקי או מלא מקופת החולים עבור תרופות, טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. למשל: סירוב הקופה לממן תרופה לה זקוק החולה; סירוב הקופה לספק לפונה טופס 17; סירוב הקופה להפנות את החולה למרכז רפואי מסוים; סירוב הקופה והביטוח המשלים להחזר כספי עבור ביקור אצל רופא מומחה, ביצוע בדיקה או ביצוע פרוצדורה רפואית ועוד. אני עוסקת גם כן בייצוג על פי חוק לטיפול בחולי נפש, ייצוג באשפוז בכפיה. בעקבות הסיפור האישי שלי, החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי המקצועיים לסייע לאנשים בנבכי הבירוקרטיה הרפואית. אמי נפטרה מסרטן ובמהלך 13 שנות מחלתה, גיליתי שחלק ניכר מהזמן אני מכלה בטיפול באדמיניסטרציה הרפואית והבנתי שצריך להיות אדם מאוד אסרטיבי, עם הרבה סבלנות וזמן פנוי כדי לקבל מהמוסדות הרפואיים את מה שנזקקים לו לשיפור איכות החיים, הארכתם או הצלתם. ויותר מהכל, צריך ידע - לדעת למי לפנות, איך, מה לכתוב או להגיד באופן מדויק.
23/11/20 9:22
אז כפי שהצעתי, פנה לסיוע המשפטי *6405 מענה טלפוני ימים א-ה 08:00-16:00 דואר אלקטרוני moked-siyua@justice.gov.il או לאחד ממרכזי הסיוע בבריאות הנפש כפי שפורטו בהודעתי הקודמת. אפשרות נוספת היא ל...
אז כפי שהצעתי, פנה לסיוע המשפטי
*6405 מענה טלפוני ימים א-ה 08:00-16:00
דואר אלקטרוני moked-siyua@justice.gov.il

או לאחד ממרכזי הסיוע בבריאות הנפש כפי שפורטו בהודעתי הקודמת.

אפשרות נוספת היא לפנות לפסיכיאטר המחוזי - מעתיקה לך מהרשת. לא בטוח שהשמות מעודכנים, אך יש מספרי קשר:

פסיכאטר מחוזי, מחוז ירושלים:
תשומת ליבך, איזור חיוג 02

פסיכיאטר מחוזי 5313501/2/3
ס. פסיכיאטר מחוזי 5313504
ס. פסיכיאטר מחוזי 5313505
מ. לשכה 5313501
מזכירה 5313503
ע. בקרה 5313506


יש חובה לאפשר לך בדיקת רופא.

באיחולי בריאות
אליהו-שו
23/11/20 13:03
מנהל מחלקה נתן הטיפות עליהן המליצה הפנימאית שהשעווה תימס ותצא
עו-ד-אדריאנה-שוורץ
מומחה כמוני
מתמחה בפניות ותביעות כנגד קופות החולים, הביטוחים המשלימים, בתי חולים ומשרד הבריאות לחייבן לאשר טיפולים משפרים, מאריכים ומצילי חיים אשר אינם בהתוויה או בסל הבריאות או לדאוג לקבלת החזר כספי חלקי או מלא מקופת החולים עבור תרופות, טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. למשל: סירוב הקופה לממן תרופה לה זקוק החולה; סירוב הקופה לספק לפונה טופס 17; סירוב הקופה להפנות את החולה למרכז רפואי מסוים; סירוב הקופה והביטוח המשלים להחזר כספי עבור ביקור אצל רופא מומחה, ביצוע בדיקה או ביצוע פרוצדורה רפואית ועוד. אני עוסקת גם כן בייצוג על פי חוק לטיפול בחולי נפש, ייצוג באשפוז בכפיה. בעקבות הסיפור האישי שלי, החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי המקצועיים לסייע לאנשים בנבכי הבירוקרטיה הרפואית. אמי נפטרה מסרטן ובמהלך 13 שנות מחלתה, גיליתי שחלק ניכר מהזמן אני מכלה בטיפול באדמיניסטרציה הרפואית והבנתי שצריך להיות אדם מאוד אסרטיבי, עם הרבה סבלנות וזמן פנוי כדי לקבל מהמוסדות הרפואיים את מה שנזקקים לו לשיפור איכות החיים, הארכתם או הצלתם. ויותר מהכל, צריך ידע - לדעת למי לפנות, איך, מה לכתוב או להגיד באופן מדויק.
23/11/20 13:11
מצוין, שמחה לקרוא.
מקווה שתחזור להרגיש טוב במהרה.

מנהלי קהילה

עו
עו"ד אדריאנה שוורץ
מתמחה בפניות ותביעות כנגד קופות החולים, הביטוחים המשלימים, בתי חולים ומשרד הבריאות לחייבן לאשר טיפולים משפרים, מאריכים ומצילי חיים אשר אינם בהתוויה או בסל הבריאות או לדאוג לקבלת החזר כספי חלקי או מלא מקופת החולים עבור תרופות, טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. למשל: סירוב הקופה לממן תרופה לה זקוק החולה; סירוב הקופה לספק לפונה טופס 17; סירוב הקופה להפנות את החולה למרכז רפואי מסוים; סירוב הקופה והביטוח המשלים להחזר כספי עבור ביקור אצל רופא מומחה, ביצוע בדיקה או ביצוע פרוצדורה רפואית ועוד. אני עוסקת גם כן בייצוג על פי חוק לטיפול בחולי נפש, ייצוג באשפוז בכפיה. בעקבות הסיפור האישי שלי, החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי המקצועיים לסייע לאנשים בנבכי הבירוקרטיה הרפואית. אמי נפטרה מסרטן ובמהלך 13 שנות מחלתה, גיליתי שחלק ניכר מהזמן אני מכלה בטיפול באדמיניסטרציה הרפואית והבנתי שצריך להיות אדם מאוד אסרטיבי, עם הרבה סבלנות וזמן פנוי כדי לקבל מהמוסדות הרפואיים את מה שנזקקים לו לשיפור איכות החיים, הארכתם או הצלתם. ויותר מהכל, צריך ידע - לדעת למי לפנות, איך, מה לכתוב או להגיד באופן מדויק.
שמוליק בן יעקב
שמוליק בן יעקב
עבדתי שנים רבות במערכת הבריאות כמנהל מחוז במכבי שירותי בריאות וכמנהל היחידה הרפואית בחברת אבנר ואני מכיר היטב את מערכת הבריאות, מה הזכויות ואיך אפשר לממש אותן אני פעיל שנים רבות במסגרת האגודה לזכויות החולה- פרטים על האגודה ראו באתר www.patients-rights.org rnrnכמו כן אני מרכז את קואליציית ארגוני הזכות לבריאות - קואליציה של כ- 50 ארגונים הפועלים יחד לקדם נושאים מערכתיים למען החולים ובני משפחותיהם