מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניהשמנהאברהמסון בעד ונגד

אברהמסון בעד ונגד

05/08/21 11:36
10 תגובות

שלום, לאחר שהגעתי למשקל שיא של 100 קילו, בגיל שממנו והלאה רק משמינים (50, נו. גיל המעבר), ושינה בנפרד מבעלי בגלל נחירות (שלא נדע) אין ברירה אלא לנקוט בכמה צעדים. דיאטות לא על הפרק מכיוון שמכל דיאטותי השמנתי. ניתוח בריאטרי מרתיע אותי . עלה בדעתי, כנראה עקב שלל הפרסומות, לבדוק את מכון אברהמסון. אשמח מאוד לשמוע דעות שונות מניסיון שלכם. אני די סקפטית וקשה לי להאמין בקריסטלים, אם אכן בכך מדובר. אם מישהו יכול לחלוק מניסיונו אשמח לשמוע. לטוב ולרע. תודה


10 תגובות

שולמית-34
07/08/21 12:35

היי אני אחרי ניתוח שרוול ואמן לך מימה לפחד האמת אין לו החלמה קשה הניתוח לא קשה הנחלה שלו לא קשה אני אישית די מאושרת במקום לשלול עדיף לך לדבר עם רופא מנתח אותי זה ירגיע אותך 

Moret
08/08/21 21:27

ניסיתי אברהמסון. לא חושבת שהקריסטלים עזרו אבל הייתי דיי נחושה. כ 4 שנים חייתי ללא גלוטן או סוכר. היתרון היחידי לאורך זמן שהפסקתי לאכול אוכל רחוב כמעט בכלל זה הוא "מושך" לחם/פיתה. אבל יש המון תחליפים והם רעים לא פחות.

כיום אני פחות 50 קילו אחרי שחזרתי לגלוטן וסוכר והשמנתי יותר. התחלתי לעבוד עם מלוות תזונה (מנטורית). התחלתי לאכול נכון, במרווחים של לא פחות מ 3 שעות ואוכל בריא. מה שלקחתי איתי הוא שאני עדיין כמעט לא אוכלת לחם ובצ'קים. השיטות שסיגלתי אז עוזרות גם היום. 

Ruths
27/08/21 13:31

אם תצליחי לחיות ללא סוכר וללא גלוטן, ללא ספק תרדי במשקל, השאלה אם תצליחי, ולאיזה אורך זמן.

עברתי לפני 6 שנים ניתוח מעקף, עם סיבוכים שנפתרו לאחר כחצי שנה,  ואני מאוד מרוצה, שומרת על המשקל.

הניתוח הוא כלי עזר לירידה, וגם אחריו יש לשמור.

אישית הייתי מציעה לך לנסות אברמסון, כדי להיות משוכנעת שמיצית את כל הדיאטות לפני הניתוח

רונית-1971
29/08/21 15:12

וגם - שווה לבדוק את התרופות לפני ניתוח, מניסיון, בגיל שלך בדיוק, זה עובד לא רע ואם עושים את זה בתמיכה של דיאטנית, גם אפשר לאמץ הרגלי חיים חדשים בלי להתענות.

ענבר1211
02/09/21 12:45

שלום,

מכיוון שלא עלה בידי למצוא ביקורות אמינות על אברהמסון, אני רוצה לרשום כאן מדי פעם על התהליך אותו אני עוברת עבור אלה שיחפשו כמוני בעתיד קצת פרטים.

נכנסתי לתהליך לפני שבועיים. ממי שארוחת הבוקר שלה היתה העוגיות עם הקפה, ובצהרים לחמניה או שתיים ולא נמשיך לפרט, עברתי לאכול סלטים, ביצים קשות, וחזה עוף. האמת - טעים לי. לא מרגישה שאני נלחמת מדי. והעיקר -  לא הולכת לישון רעבה!  מתוך החלטה אני לא הולכת לישון רעבה. לא באתי לעשות דיאטה אלא להיגמל מהכמיהה לסוכר ופחממות. מדהים איך שינוי בהגדרות משנה את ההתמודדות עם התהליך.

הרעיון של אברהמסון זה לעשות איזה קסם שמבטל את הכמיהה למתוק. אני לא מאמינה שמשהו נעשה בעשר דקות של הטיפול אבל אני מאמינה בכוח השיכנוע העצמי. כלומר ההחלטה האישית שלי עם עצמי שמרגע שיצאתי מהטיפול אין לי יותר כמיהה למתוק. עד כה זה עובד. ואם זה מצליח בגלל כמה קריסטלים או שמדובר בסוג של שכנוע עצמי עמוק - מה אכפת לי בעצם. 

ועכשיו למינוסים: אני תשושה. תשישות שמזכירה את הסמרטוטיות של תחילת הריונות. מגיעה הביתה ונרדמת בסלון לשעתיים. במקומות אחרים שמדברים על גמילה מסוכר נזכרת עייפות אבל משום מה אברהמסון לא שמעו על זה. במחינתם אין תופעות לואי, לפחות לא לפי התמיכה שנותנים במוקד (אמרו לי שחם ושאשתה הרבה מים. נו).

מקווה שלאחר תהליך הגמילה הראשוני (כחודש) יהיה יותר טוב.

לכל המגיבים - תודה רבה. מכל תשובה למדתי עוד משהו. שנה טובה!

Ruths
03/09/21 8:27

מאחלת לך הצלחה.

הגמילה מסוכר היא גמילה מהתמכרות, אז יכולות להיות תופעות גמילה, אבל הן עוברות באיזה שהוא שלב.

שנה טובה ומבורכת, החזיקי מעמד בערב החג והרגישי טוב

ענבר1211
04/09/21 10:49

רות תודה על התגובה. חיממת לי את הלב. שנה טובה בריאה ושלווה

Ruths
09/09/21 21:10

היי ענבר,

איך עבר עליך ערב החג ?

ענבר1211
לפני 7 ימים

היי רות,

החג עבר בסדר גמור. לא הייתי צריכה להלחם במתוקים המפתים כמו בדר"כ. למעשה בדר"כ הייתי נלחמת בלהגביל את עצמי להסתפק במנה אחת ולא יותר. הפעם ישבתי עם כוס תה והרגשתי מסופקת לחלוטין. מקווה שימשיך כך. תודה על ההתעניינות וחג סוכות שמח :) ובעיקר בריאות שלמה

ענבר1211
לפני 7 ימים

שלום,

עדכון קצר בסיום חודש ראשון לגמילה. כאמור מיועד למי שמחפש לקבל פרטים ממקור ראשון:  

1) התשישות כפי שהיתה בהתחלה - עברה תודה לאל. יתכן והסיבה לתשישות היתה שלא אכלתי כלל פחמימות. מכיון שאורז, תפוחי אדמה ולחמים הם מחוץ לתחום (זו ההנחיה לחודש הראשון לגמילה) ולא הצלחתי עדיין להתחבר לקינואה בשום צורה. למעשה ויתרתי על פחמימת וזו היתה טעות. המלצתי למי למתחיל את התהליך היא לא לפספס ארוחת פחמימות כלשהי אחת ביום לפחות. לא חייבים קינואה.. גם עדשים אפונה וקווקר יעשו את העבודה.

2) לאחר חודש אפשר לומר שהתרגלתי לתפריט. לא מרגישה רעבה. כאמור אני לא רואה בזה דיאטה ולכן לא מוכנה להרגיש שאני נלחמת כמו בדיאטות בדר"כ. בהתאם אני מגמישה את ההנחיות:  אם מתחשק לי מתוק אני אוכלת פרי, גם אם עברתי את המכסה היומית של 3 פירות.  וכפי שכתבתי אני לא הולכת לישון רעבה. אבל גם החשק להתנפל על המטבח ב 11 בלילה כבר לא קיים. ולא מרגישה צורך ליפול על טבלת שוקולד. מבחינתי מדובר בלא פחות ממהפך.

3) פחות 5 קילו מתחילת התהליך 😎. אחרי שנים שאני רואה את המשקל רק בעליה זה מרגיש נפלא

כל טוב 

 

הקלד כתובת לסרטון יוטיוב: