מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתי גור אריה
מנהל היחידה לשיכוך כאב בשיבא, תל השומר. ד"ר גור-אריה כותב הספר "כאב, מאבחנה ועד הקלה"
עידית רונן
עידית רונן
אחות מומחית לטיפול בכאב, יו"ר יוצאת של פורום הסיעוד לטיפול בכאב. עבדתי שנים רבות במרכז שניידר לרפואת ילדים בריכוז ותיאום הטיפול הכאב כמו כן, ריכזתי את תחום בטיחות המטופל וניהול סיכונים וכיהנתי כאחות הועדה לילד בסיכון.
ד
ד"ר גור רות
אני מומחית בנוירוכירורגיה וברפואת כאב ומשמשת כרופאת כאב בכירה במרפאת הכאב בשיבא. אני מתמחה בעיקר בכאבים שמקורם במערכת העצבים המרכזית: כאבי ראש, כאבי פנים כאבים הנובעים מבעיות נוריולוגיות, כאבים שמקורם בעמוד השדרה לכל אורכו, הרפס, ועוד. אני מתמחה בעיקר בפעולות פולשניות לטיפול בכאב, אולם אמונה גם על הטיפול התרופתי.
אלה סטולר
אלה סטולר
פיזיותרפיסטית, BPT,MPT. מתמחה בשיקום אורטופדי, כאב כרוני ותסמונות כאב לרבות CRPS. בעלת 10 שנות ניסיון בניהול מחלקת אשפוז יום שיקומי בבית החולים "רעות". מאמינה בשיקום פונקציונאלי, תוך הסתכלות הוליסטית על האדם כמכלול. דוגלת בעבודה שיקומית רב מקצועית, לצורך קידום מטרות תפקודיות של המטופלים. בוגרת קורסים כגון: דיקור מערבי (DRY NEEDLING), נוירודינאמיקה קלינית, טכניקות מיופציאליות, הנחיית קבוצות ועוד.
ד
ד"ר גלעד וסרמן
מומחה לרפואת הפה, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה משנת 2012 ותוכנית ההתמחות ברפואת הפה באותו מוסד משנת 2018. במהלך לימודיו השלים גם תואר מוסמך מחקרי (MSc) במדעי הרפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה. אחראי המרפאה לכאבי פנים, לסתות, ומפרקי הלסת במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), ובמרפאה פרטית. מאמין ומקיים גישה מולטידיסיפלינרית בטיפול.
ד
ד"ר גיא אלאור
אני מומחה בנוירוכירורגיה, עוסק וברפואת כאב במרפאת הכאב בשיבא. אני מטפל בכל סוגי הכאב, מעבר לטיפול תרופתי יש לי עניין מיוחד בטיפול פולשני לכאב במערכת העצבים המרכזית והפריפרית: עצבי הפנים, עמוד שידרה, קיצוב עצבי מרכזי ופריפרי ושחרור כירורגי של עצבים.
ד
ד"ר נטלי שליט
אני רופאה מומחית ברפואה פנימית וברפואה לשיכוך כאב. רופאה בכירה במכון לרפואת שיכוך כאב בתל השומר ועומדת בראש המרפאה לשיכוך כאב בגיל השלישי. עוסקת בעיקר בשיכוך כאב בגיל המבוגר הנובע ממחלות כרוניות מורכבות, כמו נוירופתיה משנית לסוכרת או כאב נלווה לאוסתאופורוזיס ושברים. אני מאמינה במבט רב מערכתי על המטופל המבוגר, תוך התחשבות במכלול מחלות הרקע והטיפול התרופתי המורכב אותו הוא נוטל.

מובילי קהילה

לימור חורש
לימור חורש
היי חברים :) שמי לימור, לוקה בכאב כרוני מתחילת שנת 2011 עקב תאונה. כיום, לצד הכאבים והמחלה, כל מטרתי היא לאפשר למטופלים, למשפחותיהם ולאנשי מקצוע לבנות סביבת חיים בריאה המבוססת על הבנה, אמפתיה והתחשבות הדדית. בכוונתי לתת הכוונה לרכישת כלים, לתת מקום לדבר על מה שאסור, על מה שמותר ולא נעים, ולתת לכם הזדמנות להכיר ולפגוש זה את זה.
כמוניכאבכאבי ראש וערפל קוגניטיבי

כאבי ראש וערפל קוגניטיבי

29/11/21 22:53
2 תגובות

היי לכולם,
מקווה שאתם בטוב או בדרך לטוב
אשמח לשתף אתכם במה שאני עוברת בחודש האחרון, וכמובן לקבל ממכם פידבק אם גם אתם חוויתם דבר דומה או שיש לכם עיצות איך להתגבר.

אתחיל מההתחלה, אני בחורה בת 29, בריאה בדרך כלל, בחודש ספטמבר האחרון התחלתי להרגיש לחץ באוזניים, הן נסתמו לי לסירוגין, בעיקר אוזן ימין. בביקור אצל רופא א.א.ג לא נמצא כלום, ניקה לי שעווה (דווקא בצד שמאל) ושלח אותי לבדיקת שמיעה. שבועיים אחרי זה חוויתי תחושת עילפון בעבודה, ממש הרגשתי שאני נופלת וראיתי מטושטש, אחרי שישבתי ושתיתי מים זה עבר אבל זה טלטל אותי וכל החרדות מהמצב הרפואי עלו לי. עברתי ימים קשים של לחץ נפשי ומלא בכי בעבודה ובבית.
הבדיקת שמיעה יצאה תקינה. אחרי זה המשכתי לרופא א.א.ג פרטי כי לא רציתי לחזור לראשון הרגשתי שזילזל בי וגם הרגשתי שאני חייבת תשובות. ואכן הרופא הפרטי בדק אותי כמו שצריך ושלל גם ורטיגו ותזוזת קריסטלים, בינתיים התחילו לי גם כאבי ראש כמו לחצים באיזור האחורי של הראש, והרופא טען שזה tension headache ויש לפנות לנוירולוג. הבדיקה אצל הרופא הרגיעה אותי והרגשתי טוב יותר למשך כמה ימים. התחלתי לשכנע את עצמי שמדובר במשהו נפשי ואני יכולה לשלוט בזה (יש לציין שאני בטיפול נפשי בלי קשר כבר כמה חודשים).
בסופ"ש לאחר מכן הכל חזר ופי כמה, כאבי ראש, אטימות באוזניים, סחרחורות, חוסר תיאבון מדאיג - אני בנאדם שאוהב אוכל מעל הכל. אני מרגישה כאילו לא קשורה לעצמי, לא מפוקסת, לא נהנית מכלום, מתקשה לעבוד ולתקשר עם אנשים. הלחץ בראש והקושי בהליכה עם הסחרחורות גומר אותי, כל הזמן מנסה להרגיע את עצמי מהפחד שאני גורמת את זה לעצמי.
הייתי היום אצל נוירולוג, הוא נתן לי לעשות CT ראש שקבעתי למחר, בנוסף הוא הסתכל בבדיקות דם האחרונות שלי ושם לב לחוסר בויטמין בי12 (163pmol/L ) וחומצה פולית (אני צמחונית ועושה בדיקות דם לעיתים תכופות), הוא כתב לי מרשם לזריקות B12 ואמר לי לחזור אליו לביקורת. עם המזל שלי יש לי אלרגיה לקובלט שזה המרכיב המרכזי בזריקות האלה ורק מחר אוכל להתייעץ עם הרופא משפחה שלי לגבי זה.

אני מרגישה מיואשת, כאילו כל החיים שלי השתנו, זאת לא אני, אני מרכז העניינים בדרך כלל, כולם שמים לב לשינוי בי, כל הזמן אני טרודה במצב הזה וזה לא משחרר. כאילו התחושות האלו ינקו לי את השמחת חיים מהגוף, כן אני מתמודדת עם דברים נפשיים ומטפלת בהם אבל אני מרגישה שזה מעבר לנפשי, משהו לא תקין וזה מייאש כל כך.
אני יכולה לתאר את זה רק כמו ערפל מוחי, לא מחוברת לעצמי, מעופפת, לא מצליחה להתרכז.

כולי תקווה שזה יעבור כמו שבא. תודה אם קראתם עד כאן והלוואי ואעדכן שהכל טוב במהרה. אשמח לשמוע אתכם, קראתי פה הרבה פוסטים של אנשים שסבלו מאוד והחלימו.
ליבי עם כל אחד שעובר קשיים בין אם פיזיים ובין אם נפשיים.
הלוואי ונמצא מזור לכאב.


תגובות

יערה.גז
02/12/21 12:56

הי,

מחסור ב b12 עושה המון תופעות. כולל חוסר מיקוד וסחרחורות, ככל שתקדימי לבדוק מה האפשרויות שלך בעניין הזה, זה יהיה לטובה. 

חוף5
02/12/21 13:37

היי

אכן גיליתי שאין באפשרותי לקחת את הזריקות בגלל האלרגיה והתחלתי לקחת b12 בטבליות,

אני מרגישה שיפור לסירוגין, מקווה בכל ליבי שזאת הייתה הבעיה

תודה על התגובה