מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםאדם ודםאזהרה: עשוי להכיל חומרים ממכרים ומסרטנים!

אזהרה: עשוי להכיל חומרים ממכרים ומסרטנים!

הסיגריה האלקטרונית איננה מה שהיא משווקת להיות. לא ברור אם היא מסייעת לגמילה מעישון ובכלל לא בטוח שהיא איננה מכילה חומרים ממכרים או מסרטנים.

02/08/09 19:48
1100 צפיות
מאז 2004 משווק בעולם מכשיר המכונה "הסיגריה האלקטרונית".  המכשיר הסיני הזה הספיק בחמש השנים הקצרות מאז המצאתו לעורר הדים שליליים ברחבי הממסד המדעי, החוקי והמכובד.  גם היום הסיגריה האלקטרונית מעוררת מחלוקת קשה.
הסיגריה האלקטרונית היא בעצם עוד סוג של מכשיר שמאפשר להכניס ניקוטין וחומרים רעילים אחרים לגוף.  הבעיה עם המכשיר הזה שהוא "מחופש" לתכשיר גמילה מעישון, אפילו שאף אחד לא אישר אותו לכך בשום מקום.  משווקי המכשיר הזה מנצלים פרצות בחוקים אשר מאפשרות להם להכניס את הסיגריה האלקטרונית לארץ כתכשיר ניקוטין ולשווק אותו כתכשיר בריאות, בעצם ללא פיקוח.
לאחרונה, ה FDA האמריקני הוציא מספר אזהרות לגבי הסיגריה האלקטרונית.  האזהרה החשובה ביותר היא שאף אחד לא יודע מה היא באמת מכילה ושמה שכתוב על התווית ממש לא מתאים למה שבסופו של דבר יש בפנים.  הם גם מצאו עדויות לכך שיתכן שחלק מהסיגריות האלקטרוניות אפילו מכילות חומרים מסרטנים, בדומה לסיגריה.
לכן, למרות הפופולאריות ולמרות מה שיגידו לכם אנשי שיווק זריזים זכרו:  האנשים הללו לא באמת רוצים את טובתכם.  האם רוצים את כספכם.  ברשת מסתובבות אפילו שמועות שהסיגריה האלקטרונית ממומנת בחלקה על ידי חברות הטבק כעוד דרך להזכיר לכולם את הסיגריות האמיתיות וכדי להשאיר אנשים מכורים לניקוטין.  לכן, אם אתם באמת רוצים לקחת את אחד הצעדים החשובים ביותר למען בריאותכם, הגמלו מעישון, אבל עשו זאת נכון!

תגובות