מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

החיים מגלגלים אותך

כולכם מוזמנים לתרום מתכון או טיפ מהמטבח שלכם למשהו מחמם וטעים לחורף, רצוי דיאט. תודה,בתיאבו וחורף חם לכולנו!.

מאת עדידי
17/11/11 7:51
1672 צפיות
חמם והגש
סוף שבוע סוער בפתח וחשבתי שיהיה נחמד לחלוק פה מתכונים וטיפים לאוכל מחמם ודיאטתי שמצד אחד ימלא אותנו ומצד שני לא יתפיח אותנו מתחת לבגדים..

אז קדימה להוציא את המתכונים של סבתא!! להפשיל שרוולים ולדרך!

הנה כמה משלי:
1. תה צמחים - שותה המון. לא ממותק אני מעדיפה תה יסמין ירוק, כמו של הסינים. ואם סינים חכמים זקנים את זה - אולי הם יודעים משהו שאנחנו לא. בכל אופן זה מחמם, טעים ונעים.

2. קפה ותה אחרים - לצערי אני צורכת בערך 8-10 יח סוכרזית ביום וחייבת להיפטר מזה כי זה רחוק מלהיות בריא. משתדלת להוריד בכמות הקפה וגם לשתות אותו בלי חלב לפעמים.

3. מרקים - זה הדבר. המרקים מחממים ומשביעים, טורחים פעם אחת וזה טוב לכמה ימים. אפשר להכין המון צורות וגיוונים שונים ודיאטתים. המרקים שמככבים אצלי בד"כ הם מרק כרוב, מרק בצל (שמה חלב במקום שמנת), מרק עגבניות (אורז אני מכינה אורז מלא לחוד ולוקחת מעט למרק), מרק ירקות, מרק עוף, מרק עדשים.

4. תירס - כן כן קלח תירס פשוט. הכי קל בעולם להכין, טעים, לא משמין מידי ולא מלא סוכר (אלא אם אוכלים כמובן סיר שלם אבל זה לא הרעיון).

5. קרוב משפחה של ההוא מסעיף 4 - פופקורן - היום יש לקנות פופקורן דיאט למיקרו. זה ממש כיף ומפנק. לא טרחה, לא קלוריות, נשנוש טעים ולא משמין. מי שכן צריך לשים לב זה מי שיש לו בעיות עם מלח כי במוצרים האלה תוקעים כמויות ממנו.

6. ירקות מוקפצים עם טופו - בווק שמים ירקות חתוכים: רצועות פלפלים שקצת עבר זמנם, כרובית מחולקת לפרחים קטנים, רצועות גזר, רצועות כרוב, פטריות ,ברוקולי, קוביות טופו. מפזרים על כל זה רוטב סויה (לא יותר מידי, מלא מלח), שמן שומשום (לא יותר מידי, משמין), קוביות גינגר קפוא, שום טרי או קפוא, מקפיצים עד לריכוך ואוכלים. אני מכינה תמיד הר שלם בווק ענקי ואז יש לי לכמה ימים. אפשר להוסיף בצל ירוק ובוטנים.

יאללה חברים בא לי לגוון, תנו משהו משלכם. סוף שבוע חמים!
 

תגובות

אפרת_זיו
17/11/11 15:46

1. נסי להמתיק בסטיביה

עדידי
עדידי