מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםאני מרימה ידיים .. ניצחת .

25/05/14 18:33
1152 צפיות
אני לא יודעת איך לתחיל אפילו .. פתאום כולם יודעים כולם מסכימים לעצמם לצחוק עליי נהייתי בדיחה מהלכת מוצר שאפשר לצחוק עליו ולזלזל בו.. כזאת הייתי תמיד המוזרה במשפחה,  אפילו במטרות הכי בסיסיות אני לא יכולה לעמוד.. רוצה להעלם מפה זה הבקשה שלי אבל מפחדת לעשות את הצעד הזה של פגיעה עצמית.. עוצרת את עצמי שניה לפני. מפחדת ממה ? אין לי עדיין תשובה.  הרי אין לי בכל מקרה מה להפסיד , לא חברות, לא עבודה, לא כסף , לא לימודים , לא אהבה , אפילו את הרישיון עזבתי באמצע ,ניסו לדבר ולשכנע אבל אני מקרה אבוד .. מיום ליום אני נהיית יותר דכאונית יותר ממורמרת כבר לר יוצאת מהחדר רק אוכלת ומקיאה .. מקיאה הכל ..אוכל נהיה האויב הכי גדול שלי אני שונאת אותו אבל נמשכת אליו לא רוצה אותו לא רוצה להסחף לעוד בולמוס אבל אין לי את הכוחות לעצור את עצמי ופשוט אוכלת ואז שוב מקיאה הכל נהיה כבד.. קשה... חולשה עייפות הם התחושות שלי במשך כל היום מנסה לברוח עצמי ואז מגלה שאין לאן לברוח . והחלק הכי יפה שכבר לא אכפת לי הפסקתי להיות הבחורה הרגישה שאכפת לה. נאטמתי מכל רגש אני מוקפת חומות . אף אחד לא יכול להתקרב ...

תגובות

מיכל-אפק
25/05/14 20:46

אולי תמיד היית מעט רגישה יותר, רואה את העולם בדרכך המיוחדת. וכמה זה קשה להיות מעט אחר, ולא מובן. זה עשוי לבלבל ולהתפרש כמשהו פחות טוב. אבל זה לא. זה פשוט אחר. אז למדת לוותר. לוותר על להיות מובנית, לוותר על להיות מוערכת. ולוותר בכלל. 

אני הייתי מאחלת לך לא לוותר על הרגישות אשר מייחדת אותך. לא לוותר על עצמך ועל האמת שלך. ללמוד להבין שמי שלא מבין או לא מעריך זאת - פשוט עשוי כל כך אחרת שהוא לא יכול להבין. זה לא עושה אותו יותר או אותך פחות. 

אנשים באמת באים בכל מיני גדלים, צורות, צבעים. העולם כבר פחות ופחות מחנך אותנו לסבלנות ולקבלה של האחר. וחבל.

אני בטוחה שיש אנשים שמאד יאהבו ויעריכו את הרגישות שלך. חפשי אותם בלי להרים ידיים.

צהלה
26/05/14 9:37

את לא מוותרת מכיוון שאת יודעת עמוק בפנים שיש בך משהו שעדיין לא יצא החוצה. הבולימיה היא אמצעי בריחה (השליטה לכאורה היא התירוץ שאנו ה״ילדות הקטנות״ ה״חולות״ נאחזות בה) הבולימיה היא כאמור אמצעי לבריחה מאחריות על הבגרות שלנו, הפחד מהלא נודע הופך למפלצת שאנחנו לכאורה שולטים בה אבל אין בה ממש. 

הדרך שמצאתי או המצאתי לעצמי אחרי שנים של בולימיה (מגיל 16 - 40) היא פשוט לקחת אחריות אישית על החיים שלי. כן זה לא היה פשוט וגם היום, שש שנים אחרי עדיין אני נתקפת בולמוסים בלתי נשלטים, אבל השחרור משלב ההקאה גאל אותי מייסורים מיותרים. 

דרך נוספת היא פשוט לאטום את עצמך לרחשי הסביבה. לתת לדברים הנאמרים בסביבתך הקרובה לצאת מהאוזן השנייה וממש לצייר את יציאתם מהאוזן בדמיונך. 

בדיעבד הבנתי שהדיסוננס בין הנפש הקטנה לגוף הגדול הוא הפרדוקס שכל כך הקשה עליי את החיים והאוכל היה מפלט בכל פעם שהרגשתי אשמה. העניין הוא שבשלב מסויים ( כשגיליתי סימנים של בולימיה אצל הבנות המתבגרות שלי) פשוט לא יכולתי להרשות לעצמי יותר את הפריבילגיה להקיא. האמנתי ואני עדיין מאמינה שאם אנחנו לא ניקח אחריות על החיים הם לוקחים אחריות עלינו ואז מצבנו בכי רע. 

אל תרימי ידיים אבל שאי אותן בתפילה מעלה. בקשי וזמני שלום לתוך עולמך.

״היא״ לא ניצחה כי לא מלחמה את מנהלת אלא את החיים שלך. בהצלחה