מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםבדידותושוב חזרנו לאותו תסריט

מאת avivit2702
02/01/15 19:21
992 צפיות
אחרי חודשים ארוכים של נחת וימים של שמחה שוב נפלתי לאותו מקום.

אחרי חודשים של עבודה עצמית והבטחה שאסלח לעצמי כדי למצוא נחת שוב נפלתי לאותו בור שחור של שנאה עצמית.

בהתחשב במעט השנים שאני נמצאת פה על הפלנטה הזו, עברתי לא מעט, אבל אירוע אחד הפך למכונן ביותר בחיי, אירוע שישחיר כל פינה טהורה בלב שלי.

שנים של אהבה ללא תנאי ונתניה אינסופית הסתיימו בבגידה מכוערת שהצלקות שלה מלוות אותי עד היום.

ניסיתי להדחיק בכל דרך את מה שהיה, אבל תמיד היו שם את האנשים האלה שנהנו להזכיר לי את זה ולצחוק עליי וללעוג לי ולעדכן אותי בכל אירוע משמח שהתרחש בחיי הנחשה הארורה הזו, בידיעה שזה מביא אותי לכדי כעס, בכי ומרמור.

הצלקות האלה מאותו אירוע מכוער הביאו אותי לכדי שנאה עצמית ושנאה של הסובבים אותי, איבדתי אמון בכולם ובהכל, הפסקתי להאמין באותו אל שכל חיי חינכו אותי להאמין שהוא אל טוב, חנון ורחום ורודף צדק.

כנראה שחוש הצדק שלו לא מפותח במיוחד.

למרות שאני מתמודדת עם השנאה העצמית הזו ושמירת הטינה לאותה בחורה ארורה שהרסה אותי אני מנסה לפלס את דרכי למעלה, מקווה להגיע לימים טובים יותר.

תגובות

עופר11
15/02/15 18:12

היי טינה, כמה מעצבן שהבוגד נמצא במקום אחר שלוו ושמח ומנותק מהרגש ויכול להמשיך בדרכו. ואילו הנבגד נפשו בוגדת בו הרגש נוגס בו ומחשבות לוקחות למקומות אבודים וללא מוצא חיובי. אז זהו זה לא חייב להיות ככה זה בידיים של שלנו הנבגדים אותנו לא רצו אז לא צריך בנו חשקו פחות בעיה שלהם . זה אנחנו לטוב ולרע וזה הכי טוב בעולם ומי שרוצה במלוא הרצון האהבה והתשוקה ברוך הבא . קומי יקירתי תשדרי לעולם חיוך אהבה רצון וכוח תמלאי את העולם ביופיך ותהני מהחיים אף אחד לא שווה דקה של עצב ובכי שלך. תגידי אני זה אני ואני הכי טובה בעולם ומעכשיו אני הולכת להנות ולשמוח ולהשתולל אם מי שבא מתי שבא לי. והוא והנחשה יכולים לשמוח ולהנות להם במקום שהם נמצאים אני מ פ ר ג נ ת.

avivit2702
avivit2702