מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

החלמה והתחזקות

כמוניבלוגיםהחלמה והתחזקותהתמודדות והרגעה עצמית

מאת נטע5
07/06/15 18:00
862 צפיות
היום הייתי בטיפול הפיזיותרפיה הלפני אחרון. כאשר הגעתי וגם קצת אחרי שיצאתי הייתי יותר אופטימית כי הרגשתי כבר קצת יותר טוב אחרי המנוחה של הסופשבוע שרוב הזמן לא עשיתי כמעט כלום כך שלא הייתה סיבה שיהיו לי כאבים חזקים.

אבל כמו שקורה הרבה פעמים גם הפעם היה איזה טריגר שהחזיר לי את הכאבים, אחרי שחזרתי הביתה, נכנסתי למקלחת ובגלל הרטיבות במקלחון החלקתי לרגע, דבר שכמובן יצר מתיחה במפשעות וגרם לכאב..

למרות הזמן שעבר ולמרות שכבר עברתי הרבה טריגרים כאלה עד עכשיו, עדיין מקרים כאלה בעיקר מכניסים אותי לסרטים: אולי גרמתי לעצמי נזק, אולי שוב צריך ללכת לבדוק.

 

אבל אם למצוא דרך להרגיע את עצמי אז קודם כל זה עוד מוקדם מדי לדעת, הרבה דברים עלולים להגביר את הכאבים ואחרי מנוחה הם נרגעים. חוץ מזה המקלחת שלי היא ממש קטנה כזאת, אין בה יותר מדי איפה "להחליק" כך שההחלקה לא הייתה ממש רצינית, זה לא שממש עשיתי שפגט גדול, פשוט הרגליים נמתחו קצת ואני לא יודעת עד כמה זה נחשב רציני או מסוכן. ואולי  מעכשיו כדי למנוע מקרים כאלה ולו רק כדי לא להיכנס לבלבלות, אכנס למקלחת עם כפכפים, כאלו שמונעות החלקות כאלה. אבל כמובן שאי אפשר להמנע מטריגרים לגמרי, אם לא במקלחת אז זה יכול לקרות גם כשאני עומדת למשל באוטובוס והנהג עושה ברקס חזק או כשאני נתקלת במשהו ומועדת וכו'. אלה דברים שקורים וקרו ותכל'ס אני לא יודעת עד כמה זה באמת מסוכן במקרה שלי.

מזל שביום רביעי הקרוב יש לי עוד טיפול פיזיותרפיה, האחרון אמנם אבל בכל זאת, זאת תהיה הזדמנות לשאול על כך את הפיזיותרפיסטית, אם מקרה כזה במקרה שלי עלול להיות מסוכן ואם כדאי לבדוק את זה. חוץ מזה היות ויש עוד כמה ימים יכול להיות שהכאבים שוב יירגעו אחרי מנוחה.

 

בכל אופן הפיזיותרפיסטית המליצה לי על תרגילים נוספים. הגעתי אליה הפעם עם גומיה שמצאתי בבית, רק כדי לשאול אותה אם אפשר לעשות תרגילים עם הגומיה הזאת והיא הראתה לי כמה כאלה שאפשר לעשות. כאמור בזמן הזה שהייתי אצלה הרגשתי די בסדר והייתי אופטימית וחשבתי שבהחלט לא תהיה לי בעיה לעשות את התרגילים. עד המקרה של ההחלקה במקלחת... אבל שוב, אם הכאב יירגע אז בימים הקרובים אשתדל לעשות את התרגילים האלה. משגע אותי במיוחד זה שאני לא עושה פעילות גופנית. פעילות גופנית תמיד הייתה בעלת ערך עליון בעיניי וזה משגע אותי שהמצב הזה מוציא אותי מפעילות.

בכל אופן הפיזיותרפיסטית גם אמרה שאחרי המפגש הבא, כאמור האחרון, היא תפנה אותי לקבוצה ואז אמשיך לתרגל בקבוצה. רק מקווה שלא ייקח יותר מדי זמן עד שתיפתח קבוצה כזאת. אבל גם אם כן, אשתדל לפחות לתרגל לבד, כאמור אם לא יהיו בעיות, כאבים וכו'.

 

מה שעוד אני צריכה להזכיר לעצמי הוא שאחרי שבשבוע שעבר נפגשתי עם הדיאטנית וגיליתי שירדתי 1.5 ק"ג בחודש, הצבתי לעצמי מטרה לרדת עוד 1.5 ק"ג בחודש הקרוב. בחודש שעבר אמנם הצלחתי לעשות זאת בלי פעילות גופנית אלא רק ע"י הפחתה משמעותית בסוכרים אבל בכל זאת לפעילות הגופנית יש חשיבות כי זה לא מספיק רק לרדת במשקל, הרזיה בלבד לא תחזק את הגוף ולכן חשוב לעשות פעילות. מקווה סוף סוף למצוא את הפעילות המתאימה לי.

תגובות

נטע5
נטע5