מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםמי אניהפרק הרביעי אך לגמרי לא האחרון

06/10/15 9:52
982 צפיות
הפרק הרביעי אך לגמרי לא האחרון
אני ממשיך ומספר בפרק  מס' 4

מיינתי את החומר לפי סוגים וקראתי את כל המאמרים הקשורים לסוכרת. הבנתי שבארצות הברית מקרים נדירים כמו שלי מנותחים בבהילות בניתוח" מעקף קיבה".

התקשרתי בטלפון להרבה בתי חולים פרטיים וציבוריים בארץ. על מנת להתחיל את התהליך של בדיקות לפני ניתוח.

כולם דחו אותי ואמרו שאינני מתאים לקריטריונים של משרד הבריאות לעבור את הניתוח כי אני רזה מידי. BMI 28

נאלצתי לעלות את משקלי האמיתי וברשומות,ל"הנמיך" ברשומות את גובהי ולנצל קשרים בכדי להגיע לפגישה ראשונה עם מי שניתח אותי בסופו של דבר בשר"פ. הוא העלה את המשקל שלי בתיק הרפואי.

ההכנות לניתוח במקרה שלי נמשכו 3 ימים במקום כחודש בממוצע. הטרפתי את כל המערכות הרפואיות להעביר אותי את כל הבדיקות הנדרשות טרום ניתוח. פגשתי רופא  לב – קרדיולוג , שמן מאד שניסה להניא אותי ולא לעבור את הניתוח. האחות שסידרה לי את התור הדחוף אליו הזהירה אותי שהוא לא נחמד. האמת שהיא הייתה די עדינה.

הוא אמר לי כך  " מה אתה צריך את הניתוח , אתה יודע שאתה תהפוך לנכה בגלל הניתוח." שאלתי אותו : דוקטור אתה סוכרתי? הוא די הופתע מהשאלה.  וענה לי כן אני סוכרתי, ואתה מאוזן שאלתי.

לא ממש הוא ענה לי.

אז איך אתה מעיז לנסות להפחיד אותי לא לעבור ניתוח מציל חיים בלי שראית מהו מצבי הרפואי ,

לדעתי כל הסיכויים שתמות לפני. הקרדיולוג אישר גם הוא את התאמתי לעבור את הניתוח.

בין יתר הבדיקות ,הבדיקה האחרונה לפני המומחה המרדים  היא בדיקה על ידי פסיכולוגית שקבעה בתום השיחה הראשונה איתי שאסור לי לעבור את הניתוח "בגלל עודף ביטחון עצמי" ,דבר שיבטיח אצלי נפילה נפשית רצינית אחרי הניתוח ואי הבנתי את תוצאות הניתוח. חשבתי לרגע מה עושים ? והבנתי שהיא המכשול האחרון העומד בפני ולכן גייסתי כוחות אחרונים.

 ביקשתי לצאת, יצאתי וחזרתי מחדש. נקשתי  בדלת נכנסתי הצגתי את עצמי מחדש ושיחקתי היטב את התפקיד שאותו היא הזמינה. לא היה לי כבר ביטחון יותר והבנתי כמה זה קשה .כמובן שאזדקק לעזרה מקבוצת תמיכה וכו'. ואז מיד "אושרתי" על ידה  כמתאים לניתוח והיא טרחה לציין כמה אני אדם רגיש ומבין.

לאחר הניתוח לא קיבלתי אינסולין ותרופות אחרות פרט להרבה משככי כאבים.

ירדתי לאפס אינסולין.

חודש אחרי הניתוח השתמשתי ב 2 כדורי מטפורמין [גלוקופאג'] לאיזון הסוכר.

מכל 20 הכדורים הנוספים ללחץ דם כולסטרול דילול דם ועוד נשארו 3 כדורים. משקלי המקסימלי לפני הניתוח לאחר השמנה כפויה היה 113 ק"ג. משקלי האמיתי ביום הניתוח היה 107 ק"ג. בין מנותחי קיצור הקיבה נחשבתי רזה מאד.

משקלי הלך וירד במשך שנתיים גובהי היום 182 ס"מ משקלי נכון לכתיבת דפים אלו 82 ק"ג. הירידה שלי ממשקלי המקסימלי 31 ק"ג. נותחתי בחודש נובמבר שנת 2011.     

    כבר הייתי מאושר וטוב לב היעד הושג ההתקדמות במחלה נבלמה וליתר דיוק הואטה.    אך כוס הייסורים עוד לא מלאה המשך כרגיל יגיע.

 

תגובות