מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניבלוגיםמי אניפרק שמיני החמרה בכאבים

קנאביס ???????????????????

28/12/15 20:31
973 צפיות
פרק שמיני החמרה בכאבים
מתקפת הכאבים

 

במהלך חיי נפצעתי פציעות משמעותיות פעמים רבות. יש לי נכות מאושרת של 20% על פגיעה בעמוד שידרה צווארי וכמו כן 5% נכות באחת הברכיים.

בסך הכל נפצעתי בשבעה מקרים שונים במהלך חיי.

עברתי תקופת שיקום ארוכה במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים. תמיד החזקתי בדיעה כי " הגוף הוא מכונה מופלאה" יכולת הריפוי העצמי היא מדהימה. עד היום תמיד זה עבד יפה.

לפני מס' חודשים הכאבים הנויורופתיים שאני סןבל מהם כתוצאה ממחלת הסוכרת התחילו להתפשט למקומות נוספים בגוף. קודם כל כפות הידיים ולאורך כל הזרועות. כמו כן כאבים חזקים מאד בכתף שמאל וגם בצוואר. התחלתי בלקיחת תרופות רבות שכולן לא הקלו עליי ולא פתרו את הבעייה. הופניתי למרפאת הכאב של הדסה עין כרם. הם מכירים את התופעה . הרופא יעץ לי להתחיל לקחת קנביס. נפגשתי במסגרת ההליכים לקבלת האישור עם הפסיכולוג של המחלקה . בשיחה איתו [הוא בן 78 ועובד בהתנדבות, בעל ידע רחב. הוא אמר לי שאין בנמצא תרופה ידועה שפותרת את בעיית הכאבים שממנה אני סובל].הבנתי שהקנביס הוא הפיתרון הנכון עבורי ויכול להביא הקלה. מילאתי את כל הטפסים האפשריים ושלחתי אותם אל משרד הבריאות. ראוי לציין כי בכניסה למחלקת הטיפול בכאבים ישנו שלט גדול ובו כתוב כי אין הם מחלקים אישורים ללקיחת קנביס.

עוד לא קיבלתי את האישור שאמור להגיע תוך חודשיים.

והפתעה נוספת יש לי גב........ לפני שנים רבות סבלתי מכאבי גב תחתון חמורים. חדשות לבקרים היה נתפס לי הגב והייתי מטופל קבוע במה שהוגדר ככאב גב כרוני בהדסה עין כרם. אחרי מס' שנים הוחלט על הליך נסיוני במסגרת מחקר ובהדסה אספו  שמונה חולים הקשים ביותר על פי הגדרתם ל BACK SCHOOL בית ספר לגב.

הביאו ארצה מרצה מסקנדינביה ושם קיבלנו שיעורים איך להתנהג ואיזה תרגילים עלינו לעשות בכדי לשפר את מצבנו ולהימנע  מ"גב תפוס". הייתי תלמיד חרוץ מאד ואכן פרט לכאבים חולפים  לא" נתפס לי יותר הגב"

ביום ו' האחרון עשיתי תנועה שבגינה התחלתי לסבול מכאב גב חמור .

כל צעד וכל תנועה במחצית הגוף התחתון היו ממש קשים. הלכתי לישון וכל רגע התעוררתי מכאבים. למחרת בשבת לא יצאתי מהבית וביטלתי נסיעה מתוכננת, אשתי חזרה הבייתה כשהבינה שמצבי רק מחמיר. התייעצתי טלפונית עם מד"א והם המליצו לי להתפנות לחדר מיון. הועברי באמבולנס להדסה עין כרם ושם קיבלתי טיפול בזריקות וקוקטייל כדורים. בבדיקת סי. טי. התגלו 3 דיסקים סוררים ששינו את צורתם וגורמים ללחץ על עצבים. שוחררתי ביום א' אתמול הבייתה. רמת הכאב פחתה ואני מקווה שלא תחזור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

קאפוצינטה
29/12/15 21:50

מצירה על סבלך ושמחה ששבת לכאן. מאחלת שיפור משמעותי וקבוע. המשך לשתף!