מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

שירה, נשימה ותמורה

כמוניבלוגיםשירה, נשימה ותמורהלא לעניין לדון בקלוריות כשמדברים על הרזיה

לא לעניין לדון בקלוריות כשמדברים על הרזיה

12/07/16 8:12
2584 צפיות
לא לעניין לדון בקלוריות כשמדברים על הרזיה
  כמו תמיד זה מרחיב את הלב לשמוע את הרצאותיו של ד"ר פונג...והפעם על השקר שבדיון על קלוריות כשרוצים לרזות...  קחו לכם את הזמן (חצי שעה) והקשיבו להרצאה ... הרצאה גם חכמה וגם גורמת לחייך, אהבתי בפתיחה את טענתו הפשוטה של ד"ר פונג - איך עדיין יש רופאים שמנים? הרי כולם והם בוודאי מכירים את הטענה - אם רוצים לרזות צריך רק לאכול פחות ולזוז יותר, לא? התשובה המפורטת בהרצאה - זאת טענה שגויה!!! כל מה שיקרה אם נאכל פחות הוא שהגוף יקטין את קצב המטבוליזם שלו ועם הזמן נשמין כל גרם שרזינו ואולי אף עוד... בגלל זה גם התעמלות למרות שהיא בריאה אינה מובילה להרזיה כמו שציפינו. זוכרים את שתי סיבות לאכילה? הדגש בהרזיה הוא להבין שיש לשנות את אסטרטגיית הגוף מאגירת שומן לשימוש נרחב באנרגיה שהוא מאפשר ולזה אחראי בין השאר ההורמון אינסולין. זה הורמון המאפשר את כניסת הגלוקוז לתאים ועודף ממנו יגרום לדחיסת יותר גלוקוז לתאים שיהפוך לשומן. את פעולתו של עודף האינסולין ממחיש ד"ר פונג בתמונה של הניסיון לדחוס לרכבת יותר נוסעים ממה שהיא יכולה להכיל... ומה מעלה את האינסולין במחוזותינו?? את זה כולנו יודעים הפחמימות ה"פשוטות" - סוכר, קמח, אורז, תפוחי אדמה וכד'...הימנעו מהם וההרזיה תגיע בקלות ואל תחששו משומנים שכן הם לא גורמים להשמנה. לכו בתזונה על המון ירקות ופירות (לאחרונה מצאו שהם גם מובילים לתחושת אושר) וגם שקדים ואגוזים אל תחששו מהקלוריות!!! הם בפועל מקדמי הרזיה.   מומלץ לחשוב גם על צום קטוע, מעניין...  

תגובות

http://babin.co.il/sr_project/archives/231http:/


/babin.co.il/sr_project/archives/231

 

מדריך עוקף קלוריות
אכול פחמימות במינון זהיר-זעיר כמו תרופה רעילה-מועילה. כל מה שצריך לדעת על תזונה נכונה ומאוזנת ואיכות חיים.משמינים מספירת קלוריות
It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
המדד הקלורי הוא גניבת-הדעת והסתרת מידע על הערכים הגבוהים של הפחמימות.  הדיאטה הקלאסית מפמפמת כמויות ענק של פחמימות לתוך הגוף הקטן של בן-אנוש עד שנגמר לו האינסולין, כי הפחמימה היא מסחטת-אינסולין, הלבלב מסיים את תפקידו והגוף מסיים את תיפקודו הסדיר.
בבסיס פירמידת המזון מצויה כמות של מאות גרמים פחמימות שמיקומן בקודקוד של הפירמידה המומלצת  ע"י ד"ר איריס שי. הרמה המינימלית שאנחנו צריכים לתיפקודי הגוף היא בין 50 ל-60 גרם פחמימות ליום, ולא 300-400 גרם פחמימות המקובעות בבסיס פירמידת-המזון הישראלית-אמריקאית. תומכים בדעתה שותפיה למחקר הבינלאומי שנערך בקמ"ג חוקרים מאוניברסיטת בן-גוריון, חוקרים מהקמ"ג, חוקרים מאוניברסיטת הארוורד בארה"ב, מאוניברסיטת אונטריו בקנדה ומאוניברסיטת לייפציג בגרמניה.
העולם המדעי נחשף למימצאי המחקר בקמ"ג, רק כוהנות הדיאטה הקלאסית בישראל לא שמעו על המחקר, או שאינן מכירות בו והחגיגות עתירות הפחמימות נמשכות בגיבוי שלהן, ובעידודן חוגג הציבור הרחב והשמן, המביע שמחה שהטריפטופן והסרוטונין בחרו להתיישב דווקא במזונות הטעימים, זוללים וסובאים כאילו אין מחר.  דא עקא שמחוללי המחלות בחרו להתיישב דווקא בבני-אנוש כבדי-גוף ועבי-בשר. ההשמנה היא מחלה ויזואלית ולא ניתן להסתיר אותה, אבל אפשר לתקן את הנזק  בצריכת פחמימות מדודה על פי שיטתה של ד"ר איריס שי, דיאטנית קלינית וחוקרת  תזונה ומחלות כרוניות באוניברסיטת בן-גוריון, העומדת בראש המחקר הבינלאומי שנערך בקמ"ג ובדק איזו דיאטה יעילה יותר:  הדיאטה דלת השומן, הדיאטה הים-תיכונית והדיאטה דלת הפחמימות.
הדיאטה המנצחת יצאה דלת הפחמימות, ומאה ותשעה עובדי הקמ"ג שנפל בחלקם לעשותה יצאו קורנים מבריאות ומאושר.
ובינתיים פירסם ארגון המזון והחקלאות של האו"ם מודעת אבל על מותה של הדיאטה הים-תיכונית. שני שלישים מהאוכלוסיה הבוגרת ביוון סובלים מעודף משקל ומצבם הוא החמור ביותר באירופה "באופן משמעותי", כך לפי נתוני האו"ם ("הארץ" 20.9.2008 ).
חבל שרק אחרי ארבעה עשורים הכירו החוקרים בעובדה, שהחמאה לא תחליק במורד הגרון אם לא תהיה ארוזה בלחם, בפיתה, בבאגט, בלחמניה או בכל מאפה פחמימתי אחר. גם רוב השמן ישאר בבקבוק אם לא ינגבו אותו בפיתה או בכל מאפה אחר עתיר-פחמימות. אפשר ורצוי להכריז על מותה של הדיאטה דלת השומן ולקבור אותה קבורת-חמור אחרי הגדר ויפה שעה אחת קודם.
תמורה קייל
תמורה קייל
קראתי מחקר על אתרי הכרויות שהראה כי בהעדר תמונה, השיחות יותר לעומק. מעניין אם זה גם נכון לחברויות באתרי בריאות?