מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

יש תקוה! קוראים לה: תיקון התזונה!

מאת איציק2
23/06/10 1:41
1375 צפיות
תנו לגוף לעזור לעצמו!
על אף העובדה שתוחלת החיים עלתה במאה האחרונה, עדיין עולם הרפואה לא נח ושקט על שמריו, ומחפש דרכי התמודדות תרופתיים עם מגוון של מחלות המתגלות חדשות לבקרים. ומאידך, ללא הסבר לכאורה, ישנם מקומות בעולם בהם אחוזי התחלואה נמוכים מאד, למשל אצל היפנים או האסקימוסים.

הנתונים הללו הובילו מחקרים רבים בעולם, להצביע על הקשר, בין הרגלי התזונה השונים ממקום למקום לבין המצב הבריאותי במקומות אלו.

ההבדלים העיקריים בהרגלי התזונה שנמצאו, הם בסוגי ובכמויות צריכת חומצות שומן שונות, כך שבאזורים בהם צריכת חומצות שומן מסוג אומגה-3 היתה גבוהה – רמת הבריאות עלתה, ומנגד במקומות בהם צריכתה הייתה נמוכה – רמת התחלואה עלתה.

כך שהתברר מדעית שחומצות השומן מקבוצת אומגה–3 הכרחיות לתפקוד אופטימלי של התאים בגוף האדם, בשמירה על גמישות קרום התאים האחראי לספיגה ופליטה של חומרים שונים אל התא וממנו,  וכי מחסור בחומצות אלו הינו אחד הגורמים המרכזיים להתפתחות מחלות שונות.

עוד התברר כי ליחס שבין חומצות השומן מסוג אומגה-3 לבין חומצות השומן מסוג אומגה-6 חשיבות רבה, וכי חוסר איזון ביניהן גורם לגוף להשתמש באומגה-6 לתפקידים אותם אמורה אומגה-3 לספק לקרום התאים, ומהווה גורם נוסף להתפתחות סיכונים שונים.

במחקר שבוצע במכון וולקני שע"י משרד החקלאות, התגלה כי בשמן המופק מזרעים של צמח העונה לשם "מרווה מרושתת", ישנו ריכוז של למעלה מחמישים אחוז של חומצת אומגה 3 צמחית מסוג ALA שהיא המקור ממנה מייצרים בעלי החיים (דגים, בני אדם) בכבד  שתי סוגים נוספים של אומגה 3: EPA,DHA. בנוסף התגלו בשמן נוגדי חמצון דלקת ופטריות כמו: קו-אנזים Q10, סקרלאול, לינלול, לינלי אצטט, מנול, סטרולים צמחיים, וויטמין E לסוגיו.

התגלית נרשמה כפטנט רשום ונרכשה ע"י חברת "מגנטיקה" המשווקת את השומן כתוסף תזונה לתעשיית המזון, ברשימת יצרניות המזון ניתן למצוא את טרה, עלית, טחינת הנסיך, בטר אנד דיפרנט ועוד.

בנוסף הוקמה חברת בת בשם "מרוולס" המשווקת את התוסף כמוצר מדף לשוק הפרטי, ומאז החלה בפעילותה לפני כשנה ומחצה, חולים רבים שנחשפו למוצר העידו על הבראה מלאה או לכל הפחות על שיפור במגוון רב של מחלות, כמו כולסטרול ולחץ דם,  סוכרת מבוגרים, כאבי פרקים, תשישות כרונית,  מחלות מעיים כמו קרוהן וקוליטיס, בעיות עור: כתמים, פטרת, אקזמה ואפי' נסיגה בפסוריאזיס, מחלות נפש: דכאון, סיכוזפורניה, מחלות אוטאמניות כמו טרשת נפוצה ועוד.

העולה מהנ"ל: שע"י תיקון התזונה בצריכה סדירה של חומצות השומן החיוניות מסוג אומגה 3, גופנו יכול להתמודד עם מחלות רבות ולמנוע אותן מלכתחילה, אז למה לחכות? תנו לגוף את האפשרות לעזור לעצמו.

לפרטים נוספים עיינו בכתובת omega3.zapto.org


תגובות