מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

הבלוג של האישה באדום

כמוניבלוגיםהבלוג של האישה באדוםשתילים ופירות מסוג אחר

02/02/13 18:49
503 צפיות

שתילים ופירות מסוג אחר


הימים ימים המאופיינים בקדרות של חורף. ודליים רבים המכילים שלג, ברד וגשם נשפכים במרומים. הגינות, השדות, הפרדסים סופגים את גשמי הברכה. והדליים נדמה שהם לא מתרוקנים לעולם.
ובדומה לעולם הצומח מעל פני האדמה, יש גם בני האדמה, ששורשיהם משוועים לטיפות, ממטרים, ודליים המכילים גשם מסוג אחר. הם רוצים ללבלב, לצמוח ולשגשג כמו עולם הצומח מסביבם.
שורשיהם של אותם אנשים רוצים לספוג גשמי ברכה. רוצים להידמות לעץ הדעת, עץ החיים שבגן עדן. הם רוצים להיות עצים מסוג אחר., שלא ישברו בסופה ובסערה. שלא ינבלו בבצורת. הם רוצים לצאת מן המיצרים. הם כבר ראו ושמעו על 10 מכות מצרים. היו כמו פרעה, עתה הם רוצים להיות כמו משה.
פירות האגו השלילי, האנוכיות, האגואיסטיות והעבדות המנטאלית נשרו מענפיהם. הם רוצים להצמיח פירות אחרים ושונים.
רוצים להילחם, לנצח, להתאמץ, להשתדל, להתרפא ממחלות ארורות. עזור להם להצמיח פירות של אמונה, שמחה, בריאות ופרנסה. הם זקוקים גם לפירות מרפאים, לפירות המכילים כוח וסיכוי מחודש. ועתה, בימים אלו, ימים שחורף ואביב מתערבבים ביניהם. יצאתי לי למשתלה. חיפשתי לי אילן, שתיל מסוג אחר. שתיל שונה ונדיר באפיונו. פניתי ושאלתי את המוכרנים והאדיבים, אך לצערי לא נמצא שתיל כזה. כנראה במעבדות עדיין לא הצליחו להנביט ולמצוא את הזרע הנדיר הזה, שרבים מאיתנו משוועים לו.
ואני פונה אליך, השוכן במרומים, ככתוב: "רחום וחנון ה' ארך אפיים ורב חסד", אנא ממך עזור לי, למצוא שתיל כזה. עזור לי ולסובבים אותי לתור, לחפש אילן שיעמוד בסערה ובבצורת של תהפוכות החיים.אנו, האנשים שלמטה, חווים כאן משברים. ואנו רוצים כמו האילנות לחוות הזדמנויות לצמיחה, ללבלוב ושגשוג מסוג אחר.
אתה בוודאי יודע שהאנשים כאן מסביבי החולים במחלות קשות, העצובים, והנלחמים מטפסים וצולחים את המשוכות המגוונות שהצבת בפניהם. ממלאים תפקיד בעולם שאתה בראת כאן למטה. אנא ממך, עזור לי למצוא, לגדל, לנטוע שתיל שיצמיח פירות שישגשגו כל השנה. שהאילן הזה יצמיח פירות של בריאות, תקווה, מזור, תרופות חדשניות, אופטימיות, פרנסה, חמלה, כוח, נתינה, אמונה, חסד, שמחה, צחוק, חזון, אושר, חירות ...
האם זה אפשרי??
שהפירות הנדירים המובחרים האלו ישגשגו כל השנה גם בעתות משבר ומצוקה?
ואז אולי אפסיק לפנות אליך בבקשותיי הקבועות. עזור לשליחים האנושיים שלך ולי, כאן למטה, לנטוע ולטפל במסירות בשתילים אלו, כדי שיספיקו להצמיח את הפירות המבוקשים למייחלים ולמשתוקקים להם כל כך.
אני והם מבטיחים לך שנשקה, נזבל, נטפל בהם כראוי. הנה הקרקע הפורייה משוועת, משתוקקת לשורשיהם. אז היכן השתילים המיוחלים?
אנו מחכים כאן עם הדליים להשקותם ...

תגובות

האישה באדום
האישה באדום
גננת לחנוך מיוחד, אם ל5 ילדים. בני השני מתמודד זה 12 שנים עם טיפולי דיאליזה, השתלות כליה ופנקריאטיטיס.מעונינת לדעת יותר ...