מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מה שלא רואים מבחוץ

מאת מאי4747
26/04/19 23:42
383 צפיות

אני עוברת תקופה קשה, כבר הרבה זמן, יותר מידי זמן כבר אפשר להגיד...

יודעים על זה, יודעים, אבל אני מרגישה שלא מבינים, שלא יודעים איך לעזור, אם היו יודעים כנראה שכבר לא הייתי במצב הזה..

קשה לי, קשה לי עם עצמי, קשה לי עם החיים, קשה לי להתמודד עם בעיות, אנשים לא מבינים מה אני עוברת, אנשים לא מבינים מה אני חווה, אנשים לא יודעים איך לעזור, ואני לא יודעת אם לא עוזרים בגלל שאני לא רוצה עזרה או שפשוט לא יודעים איך לגשת אליי, אני לא יודעת, ובגלל החוסר מודעות של זה אני צריכה עזרה.

אני מוקפת בכל כך הרבה אנשים שאוהבים אותי, שאכפת להם ממני, אנשים שאני באמת יקרה להם, אבל אני? אני בתוכי מרגישה הכי לבד בעולם, אני לבד במחשבות שלי, אני לבד בעולם שלי, אני לבד בריקנות שלי, אני מסיימת את היום עם אי רצון לסיים אותו כי אני יודעת שהיום שיבוא אחרי ייראה בדיוק אותו הדבר, אז מה הטעם? כבר עדיף שאשאר באותו יום.

החיים לא מחייכים אליי, להפך, הם לא נותנים לי שקט, הם לא נותנים לי מנוחה, אני פשוט אוכלת את עצמי במחשבות יתר והלחץ והדאגות רצים לי בראש בכל שעות היום, הם לא מרפים לרגע, אני פשוט רוצה שקט, נחת, אבל אין לי את זה בחיים, אני רק בוכה, בוכה שאני לא כמו כולם, החלום שלי זה להתחיל יום עם חיוך עם הפנים ולסיים אותו עם אותה הבעת פנים, הבעת פנים של שמחה, שמחה אמיתית, שמחה שבאה מהלב, שמחה לא מעולצת..

 

אשמח לתגובה או לעצה כלשהי.. אני מרגישה לבד..

 

תגובות

מאי יקרה אני שמחה שפנית אלינו ושתפת פה במה שעובר עליך. נכון שקשה להיות לבד עם מחשבות ורגשות קשים. את מרגישה לבד ולא מובנת אבל כותבת שאת מוקפת באנשים טובים שאוהבים אות, אכפת להם ממך ובוודאי דואגים לך. אבל אותם את לא משתפת כי קשה לך. אני בטוחה מאי, שרבים מאלה שאת קרובה אליהם וחשובה להם כן רוצים להיות איתך, לחלוק איתך את מה שעובר עליך וגם ישמחו לתת תמיכה ולסייע כשצריך. את מסתגרת בתוך עצמך ובטוח שאנשים סביבך שואלים ותוהים מה קורה לך? אולי מנסים לשאול ואת לא מצליחה לשתף אותם. וזה חבל- כי כך את קצת מרחיקה אותם. הם לומדים שאת בוחרת להשאר לבד ומתרחקים וחוששים לשאול. נסי בכל זאת למצוא בין האנשים שאוהבים אותך- בני משפחה, חברות ... אפילו בן אדם אחד אותו תוכלי לשתף , אפילו מעט, תראי את התגובות, אל תחששי. את כותבת שהם יודעים שקשה לך, מבינים שמשהו עובר עליך, אבל לא יודעים איך לעזור, תנסי להסביר למה את מצפה מה חשוב לך ואיך אפשר להוציא אותך מהמצב בו את נמצאת עכשיו. תנסי גם לכתוב פה יותר, לספר מה עובר עליך ואני מקווה שתקבלי תמיכה ואולי גם כמה "טיפים" איך לשתף את מי שאוהבים אותך ודואגים לך. אנחנו פה בשבילך רינה

מאי4747
מאי4747
אני מאי (כינוי) אני בת שש עשרה מרגישה קצת אבודה בחיים..