מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מה שלא רואים מבחוץ

מאת מאי4747
26/06/19 23:10
303 צפיות

ברגעים שאת הכי צריכה לדבר, אין לך מענה, מי שחשבת שיהיה שם, כבר מזמן עבר מקום כדי להתרחק ממך, את לא מעריכה את זה כשזה בידיים שלך, אבל שאת צריכה וזה כבר לא שם, את מבינה שאת לבד.

את לא מוצאת את מי לשתף, את מתקשרת וכשעונים לך את מנתקת, חיכית שעה על הקו וכשמישהו סוף סוף עונה לך לעזרה את בוחרת לוותר ולברוח תמיד לאופציה הראשונה והכי נגישה עבורך, להישאר לבד.

את לא יודעת מה לעשות, את טבועה בתוך אוקיינוס של שאלות, החיים לא מעירים לך פנים אלא רק מדכאים לך את הבפנים.

את שם כי את שם, את שם כי את הבאת את עצמך לשם, את שם רק בזכות עצמך או יותר נכון בגלל, כי את לא במקום טוב בכלל, את לא זכית להיות במקום הזה, את הפסדת ובגלל זה הגעת למצב הזה, זה העונש וזה המצב, כי את הבאת את עצמך לשם לבד.

לא עשית כלום כדי להיחלץ ועכשיו מה הפלא שאין אף אחד שיעשה את זה בשבילך, ברגעים שאת הכי צריכה את העזרה נשארת לבד להתמודד עם הכל, אז מה הפלא שאת לא מצליחה לגרום לעצמך לא ליפול.

את רוצה לנצח, את לא רוצה לוותר, אבל את רק אומרת את זה ולא עושה שום מאמץ כדי להתגבר, את נותנת לחיים לקבל את ההחלטות בלי להגיד להם שלפני כל החלטה את רוצה שהם יתייעצו איתך למשך כמה שניות.

את לא קובעת, את רק מוותרת, את לא יודעת איך לעזור, את רק נלחמת בלי שום תועלת, לא מצליחה לעשות את זה לבד, אבל את לבד, אז תלחמי בשקט, לבד.

תגובות

שקט-נפשי
26/06/19 23:52

כתבת ממש יפה

מאי4747
27/06/19 9:19

תודה:heart:

Zipo
27/06/19 2:41

אהובה, אני חדשה פה. המלחמה שאת מתארת מוכרת לי. את מתארת את הדברים בדיוק ובכאב. זה מאוד קשה ומורכב אבל כל עוד את ממשיכה לחפש את הפתרון למצב וחותרת לטיפול את תצליחי בסוף. הלב שלי ממש איתך, מכירה את זה מקרוב.. וכואב לי שלמישהי כמוך, שלפי התיאור צולחת כל כך הרבה קשיים, עם כל כך מעט משאבים גם אם בקושי, גם אם יש עליות ומורדות, יש כל כך הרבה ביקורת על עצמך.. ממה שקראתי את מדהימה. זאת תקופה קשה והיא תעבור. מוזמנת לדבר, (מקווה שאהיה זמינה) את לא לבד♡

מאי4747
27/06/19 9:19

תודה <3

מאי4747
מאי4747
אני מאי (כינוי) אני בת שש עשרה מרגישה קצת אבודה בחיים..