מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מתחילים להפסיק לעשן יחד

יום 7

10/06/19 7:38
497 צפיות
אתגר בקטנה

בוקר ושבוע טוב!

מתאים לכם אתגר בקטנה? בחרו סיטואציה אחת שתמיד מלווה אצלכם בעישון. האתגר היום הוא לוותר על הסיגריה במצב הזה. רק להיום! אל דאגה – עוד לא מפסיקים לעשן. מדובר רק על הסיגריה בסיטואציה הזו! תוכלו לעשן את אותה כמות סיגריות בשאר היום.

אם אתם עדיין חוששים – אפשר בהחלט לבחור במצב קל יחסית (מצב שקיבל ביומן העישון שלכם דירוג של 1-2 בהנאה ובצורך). מרגישים בטוחים יותר ביכולת שלכם להתמודד? נסו לבחור דווקא סיטואציה בדירוג 3 מיומן העישון. ההחלטה היא לגמרי שלכם.

בהצלחה!

 

(צילום: shutterstock)

תגובות

dave10
10/06/19 8:53

שלום לכולם! שמי דב, ואני מעשן 10 שנים. הסיטואציה הראשונה שעולה לי בראש היא הסיגריה הראשונה של הבוקר, במרפסת עם הלגימות הראשונות של הקפה. זה ההרגל שיהיה לי הכי קשה להפטר ממנו, ולמה? כי זה פשוט כיף! קשה להפטר ממשהו כיף, מרגיע, מכניס לאוירה של סדר יום. אני יודע שמדובר ב"כיף שיקרי", כיף לא בריא, לא נכון. בקרוב הפרידה מה"כיף" הזה.

Yael-Ya
10/06/19 13:38

היי דייב, כפי ד"ר בר זאב אמרה הרעיון הוא לבחור סיגריה אחת שיחסית קל לך לוותר עליה, ולא את אלו ה"מרכזיות" שהם עוגן ביומיום שלנו. כייף לשמוע שאתה מרגיש שבקרוב הפרידה ויופי שאתה פה אחרי 10 שנים ושוקל לעשות לזה סוף במקום לחוות עוד 10 שנים של עישון ועוד 20. יישר כוח!!

vera55
10/06/19 13:44

היום בפעם הראשונה קיבלתי הודעה מהפורום אך ללא תוכן, היכן ניתן לראות את כל 7 הפוסטים שהועלו עד כה????

vera שלום! כל התכנים נמצאים בבלוג הזה, מסודרים לפי סדר הימים. תוכלי להגיע לבלוג גם דרך הלינק המצורף כאן וגם בלחיצה על ההפניה "חזרה לבלוג"

שלום לכם! כבר נענתם לאתגר או שהוא עוד לפניכם? נשמח לשמוע מכם איך הרגשתם בסיטואציה בלי הסיגריה? מה זה עשה לכם? איך התמודדתם עם החשק לסיגריה בסיטואציה? החוויה היתה קשה או שהופתעתם לגלות שהשד לא נורא כל כך? שתפו אותנו בתגובות