מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חדשות בריאות ותזונה מתוך מחקרים מדעי...

כמוניבלוגיםחדשות בריאות ותזונה מתוך מחקרים מדעייםחברים תפנימו !!! נגיף הקורונה זה לא עוד שפעת!

חברים תפנימו !!! נגיף הקורונה זה לא עוד שפעת!

נגיף הקורונה מסוכן ביותר וקטלני ! גם לצעירים, ולא פחות גם לאלו שלכאורה החלימו.

מאת אנונימי
02/11/20 13:39
399 צפיות
חברים תפנימו !!! נגיף הקורונה זה לא עוד שפעת!

היזהרו מחכמולוגים, משרלטנים, ומפרופסורים לס למיניהם !!! השבויים בדעות של עצמם ומפיצים ידיעות לא מבוססות מוטעות ומסוכנות.

מחקרים שנערכים באופן שוטף בשיתוף עם בתי חולים ברחבי העולם מצביעים על כך שהרבה מחלימי קורונה כולל צעירים סובלים מבעיות נוירולוגיות ופיזיולוגיות קשות לעיתים בלתי הפיכות.

במחקר שפורסם באנגליה ב -21 באוקטובר 2020 מדווחים חוקרים בריטים כי חולים שחלו בקורונה סובלים מבעיות נוירולוגיות שונות כולל ירידה קוגניטיבית עד כדי פגיעה במוח אשר הביאה מחלימי קורונה לירידה ביכולות הקוגניטיבית והזדקנות המוח בכ- 10 שנים.

 

נכון לימים אלו, יותר מ -1000 מחקרים מרחבי העולם מצאו שכיחות גבוהה של הפרעות נוירולוגיות בחולי קורונה ובמחלימים כולל בצעירים, החל מתסמינים כמו כאבי ראש, עייפות וחולשת שרירים, אובדן ריח (anosmia) ותחושות עקצוץ (arcoparasthesia), נשירת שיער, ועד לתוצאות חמורות יותר כגון בלבול והזיה, אפזיה (חוסר יכולת לדבר), פגיעה בלב, שבץ והתקפים. זאת בנוסף לממצאים עדכניים כי הנגיף, שנחשב במידה רבה כמחלת נשימה, עלול גם לזרוע הרס בכליות, בכבד, בלב וכמעט בכל מערכת איברים שבגוף.

 

לכ- 30% מחולי קורונה יש נטייה לפתח קרישי דם שעלולים להיות קטלניים ולגרום למוות, כך עולה בנתונים שנאספו מכל העולם.

  

גם כאן בארץ:מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר מדווחים על הצטברות של מקרי פוסט קורונה כאשר מחלימי קורונה מגיעים לבית החולים עם תסמינים נדירים, כמו תסחיף בריאות ודלקת בשריר הלב.

בבית החולים איכילוב  נערך לאחרונה מחקר ואשר לפיו כ-40% מחולי הקורונה צפויים לפתח תסמינים לבביים.

מתוך חדשות ערוץ 12 פורסם ביום 1/11/20, מתוצאות מחקר חדש שבוצע על ידי חוקרות וחוקרים מהאוניברסיטה העברית עולה כי כמחצית מחולי הקורונה דיווחו כי הם סובלים מתסמין אחד לפחות גם חצי שנה לאחר שנדבקו בנגיף.

 

חברים תפנימו, נגיף הקורונה מסוכן ביותר, מתעתע ובלתי צפוי, וייתכן שאנו רק בתחילתה של מגיפה שאיש לא יודע להעריך את סופה ואת השפעותיה לטווח הארוך.

לכתבה המלאה באתר טבעלייף לחצו כאן

תגובות

יוסי אלון
יוסי אלון
אוהב ומתעניין בתחומי בריאות רפואה ואיכות חיים. לא אוהב את כל השרלטנים שמתיימרים להבין בבריאות ורפואה ועלולים לגרום לנזקי...