מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

חדשות בריאות ותזונה מתוך מחקרים מדעי...

כמוניבלוגיםחדשות בריאות ותזונה מתוך מחקרים מדעייםאנדומטריוזיס - טיפול טבעי באנדומטריוזיס

אנדומטריוזיס - טיפול טבעי באנדומטריוזיס

טיפול טבעי להקלה באנדומטריוזיס

מאת אנונימי
22/12/20 16:15
779 צפיות
אנדומטריוזיס - טיפול טבעי באנדומטריוזיס

על פי מחקרים אחרונים הסיבות האפשריות לאנדומטריוזיס ולתסמינים הקשים הינן:

1. רמה גבוהה של דלקת בגוף אשר היא הגורם לכאבים העזים.2. רמה גבוהה וחוסר איזון של ההורמון אסטרוגן אשר ממריץ ומעודד את צמיחת הנגעים הנגרמים ע"י המחלה.3. מערכת החיסון שאינה מצליחה להילחם ביעילות בנגעים.4. לאחרונה ישנן עדויות כי חיידקים פתוגנים ורעלים (כולל המגיעים ממזון ומהסביבה) עלולים לעבור מן המעי (מעי דולף) לאגן ועשויים להיות המניע/קטליזטור להתפתחות אנדומטריוזיס. 

הטיפול הטבעי באנדומטריוזיס עם אינולין פלוס*בדיוק בגורמים הנ"ל לאנדומטריוזיס, דלקת, אסטרוגן גבוה, מערכת חיסון חלשה, חיידקים ורעלים ועוד, "אינולין פלוס" סיבים תזונתיים מסיסים 100% טבעי של טבעלייף עשוי לטפל ביעילות, וזאת על פי מחקרים אחרונים. (ראו קישורים למחקרים למטה בהמשך)"אינולין" בעצמו סופח רעלים ושומנים במעי, אולם משמש בעיקר כמצע גידול הטוב והמוכח ביותר לשגשוג והתרבות החיידקים "הטובים" במעי, החיידקים "הטובים" שבמעי מפרקים ומתסיסים את האינולין, מחזקים את מערכת החיסון ומייצרים חומצות שומן קצרות שרשרת, ויטמינים, ועוד חומרים שונים חיוניים וחלבונים אשר הוכחו בשפע מחקרים כיעילים ביותר ב:1. הפחתת רמות דלקת בצורה משמעותית.2. איזון רמות ההורמונים בגוף כולל אסטרוגן.3. חיזוק מערכת החיסון.4. שמירה על חדירות המעי ובכך מונעים מחיידקים פתוגנים ורעלים מלהגיע לאיברי הגוף השונים כגון לאגן ולרחם.5. כמו כן החיידקים הטובים ואינולין מייצרים גם סרוטונין אשר גורם להשפעה טובה ומרגיעה על המוח ועל הגוף.

ועל ידי כך ניתן להפחית משמעותית את התסמינים הקשים הנגרמים ע"י אנדומטריוזיס ולהשיג הקלה משמעותית בחיי היום יום. 

*  אינולין פלוס של טבעלייף הינו סיבים תזונתיים מסיסים ומופק משורש עולש 100% טבעי וטהור, מגיע כאבקה הנמסה בכל כוס שתייה, רק מספר כפיות ביום, קל ופשוט.

מומלץ לקחת בקביעות גם ע"י ה- FDA למניעת שלל מחלות.

 

ממחקרים אחרונים פורצי דרך עולה כי המשותף לחולות המתמודדות עם אנדומטריוזיס הוא הימצאות של רמה גבוהה של החלבון CRP בדם, כאשר רמה גבוהה מעידה על דלקת בגוף וכן רמות לא מאוזנות של הורמונים.דלקת היא תגובה של הגוף להגן על עצמו מפני דברים הפוגעים בו כגון זיהומים, פציעות, נגעים, פלישת חיידקים ונגיפים וכדומה.לפעמים הגוף תופס בטעות את התאים או הרקמות שלו כמזיקים, תוקף אותן, ועלול להוביל להרס רקמות בריאות ועד להתפתחות מחלות אוטואימוניות כרוניות קשות שונות.

 

הוכח בשפע מחקרים כי חיידקי המעי "הטובים" ואינולין של טבעלייף סיבים מסיסים המשמש כמצע גידול עבור החיידקים הטובים, מפחיתים רמות דלקת בגוף, מווסתים רמות הורמונים, מחזקים את מערכת החיסון, מסייעים בשמירה על חדירות המעי כדי למנוע מחיידקים פתוגנים ורעלים אותם מפרישים החיידקים מלחדור אל תוך מערכת כלי הדם, ועשויים למנוע שלל מחלות כולל מחלות אוטואימוניות כרוניות קשות ומחלות החל ממניעת השמנה, מחלות לב, סוכרת, מחלות נשים, מחלות ממאירות, ועד להשפעה טובה על המוח, דיכאון, ואף אולי מניעת אוטיזם, מחלות כגון אלצהיימר, פרקינסון, שבץ מוחי ועוד.

 

אנדומטריוזיסאנדומטריוזיס Endometriosis היא מחלה גניקולוגית כרונית שכיחה אצל נשים בגיל הפוריות אשר פוגעת בכאחת מכל עשר נשים ובמקרים רבים לא מאובחנת, או מאובחנת בטעות כמחלה אחרת, או מאובחנת באיחור.

הסיבה להתפתחות אנדומטריוזיס עדיין לא ברורה, אולם היום בעקבות מחקרים חדשים ידוע כי אנדומטריוזיס הינה מחלה דלקתית וגם תלוית אסטרוגן.

אנדומטריוזיס נוצרת כאשר תאים של רירית הרחם מתנתקים ממנה במהלך המחזור, נודדים בחלל הרחם ומחוצה לו, ומתיישבים באזורים שונים כגון בשחלות, בחצוצרות וברקמות סביב הרחם והשחלות, לעיתים נדירות במקומות אחרים, משתרשים שם ונוצרים נגעים.הנגעים גורמים לדלקת כרונית מתמשכת, צלקת ברקמות והידבקויות, וכתוצאה מכך נגרמים כאבים חזקים בדרך כלל בזמן המחזור החודשי ולעיתים גם בזמן הביוץ.

חוסר איזון ורמה גבוהה מהרגיל של ההורמון אסטרוגן ממריצים ומעודדים את צמיחת הנגעים ומעצימים את חומרת הדלקת והכאבים.

 

לאחרונה ישנן עדויות כי חיידקים פתוגנים מחוללי מחלות ורעלים (כולל ממזון ומהסביבה) הללו עלולים לעבור מן המעי (מעי דולף) לכלי הדם ולאגן ועשויים להיות המניע/קטליזטור להתפתחות אנדומטריוזיס.

במקרים לא מעטים הכאבים הופכים לכאבים כרוניים ונמשכים תקופות ארוכות.הכאבים בדרך כלל מתרכזים באזור האגן, הגב התחתון, הבטן והרגליים, אם כי יכולים גם להקרין לאזורים אחרים בגוף.חלק מהנשים סובלות מאי פוריות ולא מצליחות להיכנס להיריון, סובלות מכאב במהלך או אחרי יחסי מין, כאבים במתן שתן ועוד.חלק גדול של הנשים סובל גם מבעיות במערכת העיכול כגון תסמונת המעי הרגיז.

 

אנדומטריוזיס ובעיות מעיחלק לא מבוטל מהנשים סובל גם מבעיות מעיים כגון תסמונת המעי הרגיז אשר עלולה להיגרם עקב "דיסביוזיס" – מצב של חוסר איזון בין קהילות החיידקים במעי, כאשר ישנה ירידה בזנים ובכמות של החיידקים "הטובים", ולעומתם ישנה עלייה ושגשוג של החיידקים מחוללי המחלות, בעקבות כך המעי נעשה חדיר (מעי דולף) יותר לפתוגנים ורעלים אותם מפרישים החיידקים ואשר עלולים לעבור מן המעי למערכת כלי הדם, ודרכם עלולים להגיע לאיברים השונים אשר עלולים להיפגע.

לפרטים המלאים ולרכישת אינולין לחצו כאן

תגובות

יוסי אלון
יוסי אלון
אוהב ומתעניין בתחומי בריאות רפואה ואיכות חיים. לא אוהב את כל השרלטנים שמתיימרים להבין בבריאות ורפואה ועלולים לגרום לנזקי...