מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

כשהיא הגיעה !!!

מאת רנדה
20/02/21 0:22
259 צפיות
מה השתנה?!?

בגדול אפשר להגיד שכמעט הכל השתנה אצלי מהאבחון ועד עכשיו. 

מבחינת העבודה, ניסיתי להמשיך אבל לאחר כמה חודשים שבהם אני נלחמת על הכל מבלי סיבה הבנתי שהלחץ והמסע גדול עליי, והחלטתי לקחת לעצמי קצת חופש. גם הייתי אמא טרייה, גם למדתי באותו הזמן, הבנתי שמשהו חייב לרדת מבחינת לחצים שהיו עליי, ההתקף שהיה לי היה קשה, נפגע אצלי המוח ב13 נקודות.

מאוד אהבתי את העבודה שלי, עבדתי עם נוער בסיכון, הייתי נהנית בכל שנייה בעשייה שלי ומכל דקה עם כל נפש שפגשתי.

היה לי מאוד קשה לקחת את ההחלטה הזו, אחרי 8 שנים שבהן רק פיתחתי והתפתחתי, אבל זה כבר היה מעליי, ידעתי שאני לא מספיק חזקה, לא מה שהייתי. 

וכך התחלתי שלב חדש בחיים, אני לא עובדת !!! היה לי מאוד קשה לקבל את הסטטוס החדש שלי, אבל כן עשיתי את זה, המשכתי בלימודים, כי לא רציתי לוותר על זה, ורציתי להעניק לבנות את מה שמגיע להן, ומגיע להן אמא שהיא רגועה ומחבקת.

זה רק דבר אחד שהשתנה, הלאה אספר עוד ועוד.

לילה טוב לכולם

תגובות

בל78
20/02/21 12:29

:heart:

תודה על השיתוף. אני רואה שאת מאוד ביקורתית עם עצמך. את אמא טרייה שמשלבת לימודים ומתאוששת מהתקף קשה, במקום להתיש את עצמך בחרת בדרך הבריאה בשבילך ובשביל משפחתך ואני חושב שמגיע לך כל הכבוד על הבחירה הזו.

רנדה
רנדה
בת 36, אובחנתי בטרשת נפוצה בגיל 33, לאחר שילדתי תאומות. בעלת תואר שני במדעים, מורה ומנחת קבוצות. היום לקחתי הפסקה מהכל ...