מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אם אין אני לי מי לי

02/06/23 17:44
245 צפיות

לפני די הרבה זמן הגעתי לים. הים שלי.

אהבתי את הים שלי מאד. אהבתי את האנשים שם. אהבתי את הנופים. 

הייתי שוחה מעולה! כולם אמרו שאני ממש דולפין במים.

הייתי מגיעה למקומות שונים בים. רואה שוניות אלמוגים יפות. עוברת ליד סירות. או איים.

היו הרבה אנשים במסע הזה שלי. ששחו איתי. לפעמים האנשים התחלפו. היו כאלה שנשארו לתקופות ארוכות.

אהבתי מאד את הים. היו לי תוכניות לראות עוד חלקים בו. את השקיעה ממקומות שונים. ואז הזריחה.

 

ולפני שנה בערך, לים שלי, הגיעה סופה. אבל אחת רעה. האופק נעלם. אני מצליחה לראות רק חושך. ואני כבר לא ממש מצליחה לשחות שם. יש גלים ממש גבוהים. אני כל הזמן מתהפכת. ממש מלחמה. במקום שהיה לי בית. 

רוב האנשים נעלמו מהים שלי. נשארתי שם כמעט לבד. רוב הזמן הים שלי ממש סוער. וכל פעולה בים שלי היא כל כך קשה. גם דברים שפעם הייתי עושה בעצימת עיניים. אפילו להמשיך לשחות זה כל כך קשה. מידי פעם הים שלי נרגע. ויש לי כמה שעות שקטות יותר. עדיין הכל יותר קשה אבל זה רגעים שאני יכולה לקחת נשימה לקראת הסופה הבאה. אם תגיע.

 

אבל בימים האחרונים הסופות מגיעות אחת אחרי השניה. ואין לי אפילו את המרווח נשימה שאני כל כך צריכה. ואיך אפשר לשחות ככה? אני כבר מזמן לא שוחה. אני נאבקת במים. בשביל לשרוד. אבל גם זה כבר לא עובד לי.

אני טובעת

תגובות

הי

נשמע סוער. גלים חזקים. אני מצטערת. ממש שומעת את הקושי. תודה ששיתפת, קשה מאוד להיות לבד בתוך הסערה הזו.

שיתפת עוד מישהו? לא מגיע לך להרגיש טובעת

תודה על התגובה ורד.

אני משתפת את המטפלת שלי. אבל לא מרגישה שזה עוזר לי. אני לא יודעת מה לא עובד בטיפול שלי אבל המצב שלי רק מדרדר. אולי אני לא ניתנת לטיפול. אולי אין לי סיכוי לצאת מזה...

יקרה, 

קשה לשחות עכשיו בים עם גלים גבוהים, סופה, וללא אופק. ואת מתמודדת עם הקושי הזה. מעניקה לו מילים והפכת אותו לקטע כתיבה ואפילו התרגלת לקחת אוויר לנשימה בין הסופות, וזה אומר לי שאת אמיצה וגיבורה ונלחמת, כך שאני מאוד גאה בך ומעריכה אותך מאוד. 

אולי נייצר באופן מלאכותי מרווח? בואי ננסה לכתוב יחד על אי קטן ורגוע, על מקום שאפשר לשבת לנוח מעט? מה את אוהבת ורוצה שיהיה על האי הזה? אולי נצליח לייצר אותו בדמיון? והמחשבה עליו תברא את המציאות? 

שולחת לך חיבוק עם גלים קרירים ונעימים וגם אופק יפה ומבטיח שתוכלי להביט עליו ולחייך ולהמשיך לשחות ברוגע ובשלווה. 💚 

היי לך 💫

כתבת בצורת מטאפורה מאוד ברורה ונוקבת. עצוב שזה ככה וכדאי לשנות את המצב, את בטח רוצה 

מה דעתך בתור התחלה לנסות לצוף על הגב? אפשר במקום להילחם בגלים לצוף ולקחת מנוחה. לעצום עיניים, לחוש את התנודות במים ואת קרני השמש שילטפו אותך. 💛

ענת ושרי- תודה על התגובה.

זה בדיוק מה שאני צריכה. קצת אוויר. אבל בחיים האמיתיים אני לא יודעת איך לייצר את זה. הלוואי והייתי יודעת. או שמישהו היה מצליח לעזור לי בזה..