מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

אם אין אני לי מי לי

30/07/23 13:45
211 צפיות

אני בימים כל כך כל כך קשים. אני לא מצליחה לעשות שום דבר. לא מצליחה לאכול, לעבוד, לישון, לתפקד. הכל חוזר. לא יכולה לצאת מהמיטה. כל רעש קטן מעורר אצלי התקף חרדה. פחדתי להיפגש איתך היום ככה. כשכל כך לא טוב. אז כתבתי לך שאני לא אגיע.

אבל האמת. כל כך רציתי שתשאלי מה קרה. שתשאלי אם הכל בסדר. שתכתבי לי שאם אני אתחרט את תמיד פה. שתציעי שנדבר רגע בטלפון. שאני ארגיש את לא מוותרת עליי.

אבל את רק כתבת לי שבסדר. כנראה שכבר ויתרת. כנראה שגם את כבר הרמת ידיים. כי אולי אני לא אצליח לצאת מהמצב הזה לעולם. אולי אין לך כבר כוח. אולי את כבר לא מאמינה בי. והיית היחידה שהאמנת אי פעם. אפילו כשאני לא האמנתי שיהיה טוב יותר. רק את. 

אני כל כך מיואשת. רוצה לזרוק את הכל. את  כדורים. את הפגישות שלנו. את כל ההרגלים שעזרת לי לסגל. את כל הפעמים שהתגברתי לא לפגוע בעצמי. אני מרגישה כל כך כל כך לבד...

תגובות

וואו, איזה פוסט חזק ונוגע.

טוב שכתבת כאן ושיתפת במה שעובר עליך. איזו אמיצה וכמה כנות יש בך. 

זה משהו ששלחת לפסיכולוגית שלך? ואם לא - האם תוכלי לשקול לשלוח את הפוסט הזה לפסיכולוגית שלך?

את נהדרת, את נלחמת עליך, למרות הקושי. וואו!

תודה על התגובה. לא שלחתי. אני ממש מתביישת. 

אם הייתי יכולה להמציא דבר אחד בעולם, הייתי ממציאה מכשיר שמעביר רגשות ומחשבות בין אנשים. זה היה פותר לי כל כך הרבה בעיות בחיים. ואני בטוחה שלעוד הרבה אנשים. להתבטא במילים זה כל כך קשה לפעמים. דורש כל כך הרבה כוח ודיוק .


מבינה אותך. ובכל זאת, כדאי לשלוח לפסיכולוגית 💮

קוקיס
31/07/23 15:36

וואי ממש נוגע

אני גם מצטרפת לרעיון של לשלוח לפסיכולוגית,

מנסיון לפעמים זה טוב