מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

ייעוץ בתחום פיזיותרפיה, נשימה ותפקוד

כמוניבלוגיםייעוץ בתחום פיזיותרפיה, נשימה ותפקוד **טִפּוּל פִּיזְיוֹתֶרַפְּיָה? – הִתְאָמָה אִישִׁית הִיא קְרִיטִית!** ✅

**טִפּוּל פִּיזְיוֹתֶרַפְּיָה? – הִתְאָמָה אִישִׁית הִיא קְרִיטִית!** ✅

להתאים כמו כפפה ליד

19/01/24 12:55
565 צפיות
 **טִפּוּל פִּיזְיוֹתֶרַפְּיָה? – הִתְאָמָה אִישִׁית הִיא קְרִיטִית!** ✅

התפקיד המכריע של טיפול פיזיותרפיה מותאמת בשיקום

בכל הנוגע לעולם השיקום, מידה אחת לא מתאימה לכולם. זה נכון במיוחד בתחום הפיזיותרפיה, שבו המושג של טיפול ‘מותאם’ או ‘אישי’ תופס מקום מרכזי. בואו נעמיק במשמעות של פיזיותרפיה מותאמת וכיצד היא יכולה לעשות את כל ההבדל במסע ההחלמה של המטופל יחד עם פיזיותרפיסט פרטי.


על ידי התמקדות בתחומים שהכי דורשים תשומת לב, טיפול פיזיותרפיה מותאם מייעל את השפעת השיקום. זה עניין של עבודה חכמה יותר, לא קשה יותר. הצבת מטרות מציאותיות ורלוונטיות היא היבט מרכזי בטיפול פיזיותרפיה פרטי מותאם. זה מיישר טיפולי פיזיותרפיה עם מה שהמטופל מקווה להשיג.

 

מדוע מוטיבציה חיונית בשיקום עם פיזיותרפיסט פרטי?

טיפול מותאם יכול להגביר את המוטיבציה מכיוון שהוא גורם למטופלים להרגיש שרואים ושומעים אותם. כאשר הם רואים התקדמות מותאמת ליעדים שלהם, יש סיכוי גבוה יותר שהם יישארו מחויבים. צרכי המטופל יכולים להשתנות עם הזמן. טיפולי פיזיותרפיה מותאמים הם גמישים וניתן להתאים אותם ככל שמצבו של המטופל מתפתח.
על ידי טיפול בגורמים השורשיים למגבלות גופניות, טיפול פיזיותרפיה מותאם יכול לשפר משמעותית את איכות החיים הכוללת של המטופל.

למאמר המלא>> כאן
 

תגובות