מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תובנות בריאות

כמוניבלוגיםתובנות בריאותלחזק את מערכת החיסון

התקררויות לא נגרמות בגלל קור, אלא בגלל שהגוף לא מוכן לקראתו

מאת ארווין
31/03/24 1:30
165 צפיות

יש ביוטיוב סרטונים רבים על אדם שטוען שהצליח לעצור את הזמן והוא מרגיש צעיר, למרות גילו המבוגר. הסוד שלו, לטענתו, הוא שהוא עושה אמבטיות קרח.

מעניין שגם אני גיליתי שרחיצה במים קרים (מה שפעם נהגו לעשות אנשים מבוגרים בבריכת גורדון בתל אביב) מחסנת את הגוף. זה קרה עוד כשהייתי ממש שצעיר, אחרי שקבלתי עצה ממישהי מבוגרת, שאנסה לרחוץ בים בחורף, כדי להתגבר על ההצטננויות התכופות שלי. עשיתי את זה וגיליתי שזה דווקא חוויה מחזקת. עד היום אני מתרחץ רק עם מים קרים, גם בשיא החורף ומרגיש שזה מאוד עוזר להזרמת האנרגיות בגוף.

רחיצה במים קרים אינו הדבר היחיד, שתורם לבריאות. ידוע שדווקא טראומות, מסוגלות לרפא, שכן הן גורמות לגוף להזרים את "החיילים" שלו, הנלחמים במחלות. אצל התימנים היה נהוג לרפא בעיות עם ברזל לוהט והחבר שלי, שסבל בילדות מפחדים, הובא למרפא שכזאת. היא צרבה ברזל לוהט במצחו מה שגרם לו לפצע רציני, אבל הפחדים שלו נעלמו. ברפואה הטבעית, מקובלת שיטת ה"צריבה", של מקומות בגוף, שהם נקודות שגם משתמשים בהם בדיקור. צריבה המבריאה את הגוף.

תגובות