מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תובנות בריאות

כמוניבלוגיםתובנות בריאותהרופא מישראל מחולל הפלאות

על דוקטור נאדר בוטו, קרדיולוג באיכילוב, שהתמחה ברפואה אלטרנטיבית פורצת דרך, שהוכיחה תוצאות מדהימות בטיפולים שלו

מאת ארווין
16/04/24 21:52
121 צפיות
הרופא מישראל מחולל הפלאות

ד"ר נאדר בוטו, הוא רופא קרדיולוג בכיר וגם מטפל אלטרנטיבי, מהמפורסמים והמבוקשים ביותר בישראל. שיטת הטיפול האנרגטי שלו, משחררת מהגוף שלנו את המחסומים, הגורמים לנו למחלות. מחסומים המפריעים לגוף להבריא את עצמו. אלו הן אנרגיות תקועות, שצברנו במהלך חיינו, מטראומות שונות בחיים. בטיפול עצמו אנו חווים את החסימות הללו, בצורה של כאבים עזים, שתהליך השחרור גורם. כך אנו מתוודעים לגוף החולה שלנו, ויכולים להתחיל לטפל בבעיות האמיתיות, שמביאות לחולי.

ד"ר נאדר בוטו הוא פלסטינאי נוצרי. בן לאם מאמינה אדוקה ולאב חילוני גמור, שהחדיר בילד את ההכרה ששטחים מישראל, נלקחו מהמשפחה שלו. כשחקר את עצמו, בגלגוליו הקודמים, גילה שהוא היה מקובל יהודי מפורסם, וכשצורת הכתיבה שלו, דומה לקבלה היהודית. הוא מדבר על הסכסוך הטריטוריאלי בישראל, כמקום שהנשמה שלנו בחרה להיוולד בו. מפני שהיא רצתה ללמד אותנו לפתור את הבעיה הזאת ולהכיל ולהבין אותה. הבעיה קיימת והיא כמו בית הספר, שאנחנו צריכים ללמוד בו, לפתור את הבעיה האישית של כל אחד מאתנו.

במקום לחיות באמפתיה עלינו לחיות בחמלה. כלומר אם באמפתיה אנו מרגישים את הסבל של האחר וסובלים אתו, באמצעות חמלה, אנחנו רואים את הסבל של האחר ועוזרים לו.

כדי לחיות טוב, עלינו לקבל כל מה שקורה לנו לטובה. לפי הפתגם: כל עכבה לטובה. עלינו להבין שלכל אירוע, גם השלילי ביותר, יש מטרה. לפעמים זה פשוט להחזיר אותנו לדרך הנכונה בחיים. הבריאות חשובה להגשמה עצמית. זה כמו פרש וסוס. הבריאות זה הסוס שלנו, שבלעדיו לא יוכל הפרש להגיע ליעדו.

אושר זה התרחבות הנשמה, הוספת ידע שהופכת אותי ליותר יעיל לאחרים.

הנאה זה מה שאתה מקבל לעצמך. אושר זה מה שאתה עושה לאחרים באהבה.

מחלה מופיעה כשיש משבר בחיים. אבל אם יש לך עדיין מספיק אנרגיה, כדי להתגבר על המשבר, המחלה לא תופיעה. לפעמים דווקא ירידת המתח בחיים, כשלמשל, מפסיקים לעבוד ויוצאים לפנסיה, מוציאה החוצה מחלות מודחקות.

לא להתנגד, לא לשחות נגד הזרם. באנו לעולם הזה כדי להתקדם, זה עולם של אשליות, אבל רק בו נוכל להתקדם. השאיפה שלנו בחיים זה להגיע לשלמות, בתור נשמה שמגיעה לעולם הגשמי. זאת תוך כדי שאנו חיים בעולם של קוטביות, שרק הוא יכול לספק לנו מקום וזמן להתקדמות.

הנשמה הגיעה לעולם עם מדריך, שהוא כמו מורה דרך. כשאנו חושבים שלילי, המורה מקבל כיוון לא נכון בחיים והוא בעצמו סובל ממחשבות שליליות. אנו חייבים להבין שכל מה שקורה לנו בחיים, זה לטובה, וזה דברים שנועדו ללמד אותנו.

כל מה שהיה לי אבד – כל מה שנתתי שלי לעד!

אהבה היא הדרך, אושר זה הסימן, ואור זה המטרה.

 

תגובות