מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהחרדה מתמשכת

חרדה מתמשכת

09/05/16 19:52
2 תגובות

שלום לכולם.

אני כל הזמן שומעת על אנשים שסובלים מהתקפי חרדה שנמשכים מספר דקות, אלא שהחרדות שמהן אני סובלת עלולות להימשך ימים שלמים. החרדות הללו משתקות אותי וגורמות לכך שלא אעשה כלום במשך כמה ימים. אני נוטלת איקסל ומודאל, אבל התרופות הללו לא באמת עוזרות לי. רק קסנקס במינון גבוה מאד עוזר לי להיפטר מן החרדה וגם זה רק לכמה שעות בלבד. הבעיה היא שהוא מרדים אותי ואם המטרה שלי היא להיות פרודוקטיבית ע״י הימנעות מהשיתוק שאוחז בי כשאני חרדה, הרי שהוא מחטיא אותה. מישהו שמע על חרדה מתמשכת או חווה אותה? כיצד ניתן להתמודד איתה?


תגובות

טל-מוזס
09/05/16 23:22

מיכל היקרה, 
התיאור שלך נכון ומדויק,  לרוב התקפי חרדה נמשכים דקות,  שעות אולם יש לא מעט מקרים ויצא לי לטפל בכמה כאלו בהן החרדה נמשכת גם ימים ארוכים.  
את יכולה לספר מעט סביב מה החרדה? 
הבשורה שאני יכול לבשר לך היא שטיפול cbt  יכול לסייע אם כי לרוב בהתחלה קשה לעבור את ההתקפים ללא כדורי הרגעה
האם ניסית בעבר טיפול? 

יש לי עצות שיכולים לעזור .............055-997-444-8