מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהלא טוב לי לבד

לא טוב לי לבד

אנונימי
אנונימי
22/04/17 22:22
14 תגובות

אני רוצה חברים.
אמרו לי שאם אצא לסביבת עבודה, אכיר שם אנשים שאוכל להתחבר אליהם. אבל אני אדם מאוד מסוגר, ואני לא מסוגל להתחבר איתם. וגם, אני לא מוצא בעבודה שלי אנשים מעניינים מספיק או כאלו שאוכל לסמוך עליהם.

איפה אני יכול למצוא חברים שלא במקום העבודה? (באינטרנט אין כזה דבר, הפסקתי לנסות באינטרנט)
כרגע אני לא יכול להתחיל לימודים כי אין לי כסף וגם אין לי את כל ההשכלה הנדרשת, אבל אני חושב שאולי אגיע לשם בקרוב. מתישהו.


תגובות

LeaveAriAlone
23/04/17 7:25

אתה יכול לצאת לפארקים ודברים כאלו... לקניונים... לכל מקום הומה אדם. אתה גם יכול לדבר עם אנשים פה :)

StopFightingMe
23/04/17 8:37

לא רוצה לפגוע או משהו אבל הפסקתי לנסות להכיר אנשים באינטרנט (את הסיבות אני שומר לעצמי). בפארקים ובמקומות כאלו הסיכוי שאמצא חברי אמת קלוש מאוד, כנל לגבי קניונים - המקום שבו כמעט כולם באים עם החברים שלהם או באים לעבוד, ככה שכמעט ואין לי שום אופציה חברתית

טל-מוזס
23/04/17 11:34

שלום לך כותב יקר, אכן מציאת חברים היא אתגר מורכב אפילו בסביבת עבודה. אך לא בלתי אפשרי. אתה חווה את עצמך כסגור ומסוגר. האם כך היית תמיד? או שמא היה שינוי בתקופה כלשהי ? ספר מעט על עצמך בכדי שנוכל לחשוב יחדיו. הרבה פעמים יש לנו ציפיות לעשות שינוי משמעותי בתקופה קצרה ולרוב המחשבות האלו נועדו לכישלון, כמו כל משימה צריך להיות צנוע בציפיות או לפחות לתכנן בהדרגה. בשלב ראשון אתה יכול לחפש מספר פורומים ברשת עם אנשים בעלי תחומי ענין דומים, נכון שחבר וירטואלי זה לא אותו דבר אבל זה יכול לשפר את היכולות שלך בלספר על עצמך ולהתנסות ביצירת קשר משמעותי. מעבר לכך גם כאן בפורום יש חברים שעושים מפגשים מדי פעם, האם זו אפשרות ?

StopFightingMe
23/04/17 12:52

אנשים באינטרנט לא יכולים להיות חברים שלי כי חברים וירטואליים זה די פיקטיבי... כבר נפגעתי אפילו מהם. לאנשים באינטרנט פניתי אחרי שהתייאשתי מהחברים המציאותיים שלי. לא תמיד הייתי מסוגר אבל כן הפכתי לכזה אחרי שנפגעתי הרבה גם מהסביבה המשפחתית וגם מהסביבה החברית (כילד למשל בבית ספר). אני לא שואף להגיע לאינסוף חברים ואני מעריך גם חבר-2 בודדים ולא מעבר לזה, הבעיה היא שגם לזה אני לא מצליח להגיע.

LeaveAriAlone
23/04/17 14:15

מחזקת את דבריו של טל, אתה יכול להתנסות עם חברים כאן באתר... אני יודעת שאתה די נגד זה, אבל אתה גם יכול רק לדבר עם אנשים... לא תמיד צריך לעשות את כולם חברים שלך, אם אתה מבין את כוונתי...

StopFightingMe
23/04/17 20:30

אני לא נגד חברים באתר הזה, ואף פעם לא אמרתי שאני נגד אדם כזה או אחר מהאתר הזה. מצטער אם זה מה שהובן מדבריי. אני פשוט לא אוהב לתלות תקווה באנשים מהאינטרנט שברגע האמת הוכיחו שאני לא בשבילם, כמה וכמה פעמים, ועם הזמן הקשר ניתק...

טל-מוזס
24/04/17 21:55

אכן קשר עם חברים הוא דבר מורכב וככל שהטכנולוגיה מתקדמת נראה שאנשים נפגשים פחות ומדברים פחות. זו לא סיבה להתייאש. מה לגבי תחביב שאפשר ליצור בו קשר בינאישי?

StopFightingMe
26/04/17 21:29

אני לא חושב שיש לי כזה

n1
25/04/17 16:59

אןלי אתה יכול להתנדב בעמותה למען בעלי חיים או משהו שמעניין אותך ושם למצוא נושאי שיחה עם אנשים. ויש גם קבוצות תמיכה של פסיכולוגים. תנסה לתקשר גם עם אנשים שלא מעניינים אותך כדי לתרגל שיחות עם אנשים.

StopFightingMe
26/04/17 21:29

אני לא מכיר קבוצות תמיכה של פסיכולוגים... מה זה?

n1
27/04/17 17:10

פסיכולוג שמנחה קבוצת מתמודדים.

StopFightingMe
27/04/17 20:02

לא מכיר. לא שמעתי על כזה דבר עדיין איפה יש?

n1
27/04/17 22:48

אני מציעה שתפנה לפסיכולוגים באיזור מגוריך באתר "פסיכולוגיה עברית" ותשאל אותם. קח בחשבון שהרבה קבוצות הן לאנשים שאינם מתויגים כסובלים מבעיות נפשיות , אבל יש להם בהחלט בעיות אחרת לא היו פונים לקבוצה.

StopFightingMe
27/04/17 23:06

אוקי. תודה! :smile: