מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהסובל מדיכאון שאני חוזר מיציאה מהבית

סובל מדיכאון שאני חוזר מיציאה מהבית

07/05/17 17:16
3 תגובות

שלום.
לפני מספר חודשים יצאתי מהכלא הצבאי מכליאה של חודשיים ומאז אני עריק, בתקופה זו אני לא מוצא את עצמי לא מוצא חשק לעבוד או לעשות פעילות כזאת או אחרת.
הבעיה שלי היא שאני יוצא מהבית בין אם זה לקיוסק או לחברים אני תמיד חוזר לבית ובאות אליי מחשבות דכאוניות, שאני נשאר בבית אפילו אם זה ימים שלמים בלי לצאת החוצה אני מרגיש פחות דכאוני, מה הבעיה אצלי ?


תגובות

שלום לך יקר. אשמח להבין יותר מה המשמעות של להיות עריק?, אני לגמרי מבינה מה קורה אצלך.... אני חושבת שאתה עדיין לא שייך לחיים של החוץ, הרעש, המכוניות, הנורמליות .....כל אלו מאוד רחוקים ממך כעת ואינך מוצא כוחות בעצמך לעשות שינוי. מה שאתה מתאר זו תגובה פוסט טראומטית לכליאה ולגן אני מציעה לך לפנות לטיפול ולקבל סיוע. כשאתה בבית הרבה זמן המציאות החיצונית שתובעת ממך דברים לא קיימת ולכן אתה מרגיש שקט יותר אבל כשאתה יוצא קצת אתה שוב נתקל בעולם האמיתי ובאתגרים שהוא דורש ממך ונופל... טיפול יכול מאוד לסייע . אל תשאר לבד עם כל הבלגן הזה. מה דעתך?

Yet.so.different
13/05/17 18:56

אני יכול להגיד לך בתור אחד שיש בכלא 6 חדש ו17 יום צזה ישבתי בבידוד בכלא 6 זה שובר בנאדם עד רמות שלא חשבתי שאפשר להגיע אליהם אני עכשיו שנה אחרי הכליאה ועדיין זה רודף אותי. אני מבין מה זה עושה לך ולמה אתה ככה זה החשש של לחזור לכלא 6. מצאתי את עצמי מת מפחד לחזור לשם כי סבלתי שם כמו שבמשך כל חיי סבלתי רק ברמה יותר אכזרית. עצם העובדה שאתה עריק עכשיו לא תוכל לעשות כלום בנוגע לזה אתה הולך לשבת בכלא 6 שוב פעם. לא היית צריך לחזור להיות עריק כי עכשיו בכלל לא התייחסו אלייך כל מה שאני יכול להגיד לך זה לך תסגיר את עצמך כמה שיותר מהר ועצה שלי לך תסגיר את עצמך בכלא 4 יהיה לך יותר קל שם חבר. בהצלחה חבר אתה תצליח לעבור את זה לא שיש לך הרבה ברירה תנסה חזק לעבור את זה כמו גדול.

יקר. מציעה לך לקחת יעוץ מעורך דין ולראות באיזה אופן אתה יכול לסיים את הדאגה הזו הכי טוב. ישנם יועצים חינמיים. עשה מה שצריך ובהמשך תשתמש בכל זכות טיפולית והשיקומית של אסיר משוחרר .... מה דעתך?