מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהמחשבות על מוות

מחשבות על מוות

אנונימי
אנונימי
21/05/17 9:05
6 תגובות

בימים האחרונים אני מתכננת איך להתאבד. קשה לי מאוד. רע לי מאוד. אני לא רוצה לחיות יותר ומצד שני לא רוצה שהילדים שלי יסבלו בלי אמא.
אני מרגישה כלואה ורוצה להשתחרר מכל דבר שדורש ממני וכובל אותי.
הצילו.


תגובות

גלי-אלן
21/05/17 10:47

קראתי את הפוסט הקודם שלך כדי לנסות לקבל תמונה גדולה יותר אבל לא ממש פירטת. אם היית יכולה להגיד, מה זה הדבר האחד הזה שהיית יכולה להצביע עליו נניח, שהוא לדעתך הגורם הכי בסיסי להרגשה האיומה הזו שלא עוזבת אותך ככ הרבה שנים?

ברבור-שחור
21/05/17 10:57

כמעט כל תחום בחיים שלי.

מופי
21/05/17 13:12

הי, תחזיקי מעמד! אני מכירה היטב את התחתיות האלה. איך את חושבת שכאן אףשר לעזור לך או שאת יכולה לעזור לעצמך? לא להתייאש!!!!

נפש.פצועה
21/05/17 13:58

מזדהה איתך מאוד גם לי יש מחשבות אובדניות.. אבל אין מה לעשותיש לנו ילדים שזקוקים לאמא לכן אנחנו צריכות טיפול בכדי שנוכל.להיות אמהות בריאות לילדינו השאלה איך... עוד אין לי תשובה

רון171
21/05/17 15:21

שלום רב, בריאות ואושר לכן אמהות יקרות. עצם זה שאתן חושבות על גוזלכם היקרים זה מעיד שעדיין לא אבדה הדרך והתקווה. כולי התמלאתי רגש מכן ומהדאגה לגוזלים שלכן,ובנוסף גם החיפוש אחר האור הנצחי לנפש שלכן שתדע מרגוע. אני בטוח שאתן חזקות ולא תישברו רק תטפלו בעצמכן ויפה שעה קודם למען יטב לכן ולילדכם כי הם זקוקים לאמא. כאחד שהתחיל טיפולים בשילוב נוגדי...אני מרגיש שאני מטפס נכון כדי לגעת באור. בבקשה מכן תהיו חזקות ותדברו המון המון ולא להחזיק בלב ולא לדאוג מכלום.שום כסף או כל ערך אחר לא יכול להשתוות אליכן אמהות יקרות, אתן היצירה הכי נפלאה עלי אדמות. דברו דברו בלי הפסקה,שלבו מעט ספורט,ובבקשה תצאו עם הילדים לבילוי קטנטן אפילו לאכול גלידה שתרגישו אחד את השני(זמן איכות)ובעזרת ה׳ תראו נפלאות. ביי.

רון171
21/05/17 15:33

ברבור שחור שלום לך,למרות שהיה עדיף ברבור לבן מה דעתך? אל תפלי בבקשה למלכודת של יצר הרע.נכון שהוא מאש ואנחנו בשר ודם,אבל תילחמי כמו לביאה בטבע כי אתן הנשים כאלה... לביאות. אתן הנשים עמוד התווך של העולם הלא מובן הזה וכל דמעה שזולגת לכן בא מלאך ואוסף אותן כי הן יקרות מאוד. שמרי על עצמך ועל ילדייך ונטרלי כל מחשבה על מוות כי אני בטוח שאת לא שייכת לשם. תעסיקי את עצמך בכל דבר כדי לנסות להשכיח מחשבות לא רצויות ולא לוותר על טיפולים. בריאות ברבור לבן.