מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהאולי אני עדיין לא בדיכאון.

אולי אני עדיין לא בדיכאון.

16/06/17 0:44
4 תגובות

אני מפחדת להיכנס למקום הזה ולדבר על זה, אולי אין לי שום בעיה ואני מחפשת אותה? אולי אני פשוט בדכדוך זמני ולא רוצה שיחמיר?
אני טיפוס אופטימי מאוד, מלאת חיים ואנרגיה, יש לי הרבה חברים שאוהבים אותי, משפחה, בעלי, שני ילדים מקסימים (5,7).. על פניו הכל מצויין..
מה גורם לי לכתוב כאן: לאחרונה אני מרגישה שפשוט אני לא נהנית מהחיים כמו פעם.
אפילו הטיולים בחו״ל כבר פחות מלהיבים אותי.
אני יותר עצבנית מפעם. (אבל כולם עצבניים לפעמים)
לפעמים בא לי סתם לבכות ואין סיבה ממשית, מחפשת סיבות שונות להצדיק את התחושה, לחץ בעבודה, הורמונים, וכו׳.
אני מאוד מאוד אוהבת את החיים, אין לי מחשבות אובדניות, ולא רוצה שיהיו.
אני אוהבת את העבודה שלי ואת מה שאני עושה בחיים.
אבל, אני מוטרדת בזמן אחרון, תחושה שיש לי הרבה מטלות ואני לא מספיקה כלום, וכשיש זמן פנוי, אז אני לא ניהנית ממנו, כי אני מוטרדת מהמטלות שיש לי ושלא נגמרות.
אולי זה בסדר להרגיש כך?
הרי אני לא יודעת איך אחרים מרגישים ואיך מרגיש בן אדם בריא או בדיכאון.
אני מתארת שבוע/שבועיים אחרונים. ביומיים אחרונים, כואב לי הבטן (אולי צירוף מקרים). אבל אחרי כל מה שקראתי כאן, מפחדת שאולי יש לי סימפטומים לדיכאון?
כדאי לי לחכות ולראות? אולי אני מגזימה..
אפשר לצאת מזה לבד? זה יכול להחמיר?


תגובות

Rut יקרה, את מתארת שינוי במצב הרוח ובהנאה שלך מהחיים בתקופה האחרונה. זה כמובן "בסדר" להרגיש ככה - כל מה שאת מרגישה הוא "מותר", אם זה מה שאת מרגישה. עם זאת, את מזהה שלא טוב לך, וזה הפריע לך מספיק בכדי לעסוק בזה, לקרוא בפורום וגם לשתף... קשה לנבא מה יקרה - כמו שגם שיערת בעצמך, זה יכול להתגלגל לכאן או לכאן - אולי תתאוששי במהרה, כמו שזה בא כך זה יעלם, ואולי זה ילווה אותך עוד תקופה. קו המחשבה שלי הוא אחר - נכון להיום, לא טוב לך ואת טרודה מכך. גם אם תאורטית זה יכול להעלם מעצמו, למה לא לטפל בכך כבר היום? למה לא לעשות היום צעדים כדי להרגיש טוב יותר? כדי להבין מה מטריד אותך ואיך תוכלי להרגיש את האנרגיה ושמחת החיים שלך שוב. מה דעתך?

Rut85
16/06/17 17:47

אני חושדת שאם אפתח את זה ואכנס לשם, שהמצב יחמיר.. היום סופ״ש והמצב נראה הרבה יותר טוב, זה באמת תקופות.. אחכה קצת, אולי הלחץ בעבודה ירד והכל יסתדר. אם לא, אפנה לטיפול. תודה מכל הלב.

אני שמחה לשמוע שההרגשה השתפרה בסוף השבוע, מקווה שהצלחת לקחת את הטוב הזה איתך להמשך השבוע את עם אצבע על הדופק, וזה מה שחשוב סומכת על עצמך שתטפלי בעצמך נאמנה

בהצלחה רותק קחי את הזמן, הקשיבי לעצמך ואני חושבת שהעצה של שיר עשויה להביא הרבה תועלת...