מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדההמלצה על תוסף שעוזר לי

המלצה על תוסף שעוזר לי

21/06/17 12:54
2 תגובות

המליצו לי על תוסף בי פוזיטיב המעלה את רמת הסרוטונין ומתאימה לטיפול במצבי רוח אפורים לוקחת כמוסה אחת בבוקר כבר כמה ימים .
עד כה מצב הרוח שלי השתפר.. בדיקה שערכתי הראתה שיש רכיב זעפרן בתוכה הידוע כמשכך כאבים ונוגד דיכאון... מבטיחה לעדכן


תגובות

אנונימית96
21/06/17 15:23

מה זה? סוג של ויטמין? טבעי או משהו כימי?

היי גל, תודה על השיתוף, ונשמח להמשיך ולהתעדכן. איני מכירה את התוסף המדובר, באופן כללי על תוספי תזונה חשוב לדעת - תוספי תזונה אינם דורשים בארץ אישור והתווייה, משמעות הדבר שאפשר למקור כל דבר כעוזר לכל דבר בלי להוכיח שזה אכן כך ושאין גם נזק. אם אתם נוטלים תרופות, חשוב שתעלו בפני הרופא גם את תוספי התזונה שאתם נוטלים/ שוקלים ליטול! ממש כמו תרופה יכולה להיות להם השפעה זה על זה, חשוב לדעת ולהיות זהירים עם תוספים, בדיוק כמו עם תרופות.