מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהאפקסור הוריד לי את החשק המיני וולבוטרין לא עוזר להחזיר

אפקסור הוריד לי את החשק המיני וולבוטרין לא עוזר להחזיר

24/06/17 21:30
2 תגובות

אני מטופל כבר חצי שנה באפקסור xr 150. התרופה גורמת לי להיות עייף ומנטרלת לגמרי את החשק המיני. לפני חודשיים הפסיכיאטר רשם לי גם וולבוטרין כדי לשפר את הערנות והחשק המיני טך זה לא ממש עוזר.
אני רוצה לציין שהייתי מטופל גם בציפרקלס 10 מ"ג וגם בסרוקסט אך בשניהם היתה פגיעה בחשק המיני וזאת הסיבה שהחלפתי.
מה כדאי לעשות?


תגובות

אדיר יקר. מבינה בהחלט את התסכול והקשי. ישנן תרופות שאינן פוגעות בחשק המיני. חשוב שתדבר עם הפסיכיאטר שלך ומראש תנסה לקחת תרופה כזו. כל התרופות שציינת עד עכשיו ( פרט לוולבוטרין) ידיעות כמסוגלות להשפיע על החשק המיני.... נסה לשאול אפילו כאן בפורום רוקחות על העניין. מה דעתך?

אדיר-גבעול
24/06/17 22:07

הבעיה שכל התרופות ממשפחת ה ssri פוגעות בחשק המיני. אילו תרופות לא פוגעות בחשק המיני?