מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהנטילת דפלפט כרונו

נטילת דפלפט כרונו

04/03/18 16:20
2 תגובות

אני בת 18 ומאובחנת בהפרעת אישיות גבולית ולוקחת דפלפט כרונו (הכדור היחיד שאני עליו), שבוע שעבר העלו לי את המינון מ750 ל1000 מ''ג עקב חוסר השפעה. הבוקר עשיתי בדיקות דם לראות מה הרמה שלו בדם, יצא שהרמה היא 143 בעוד שהנורמה בין 50 ל100.
הפסיכיאטר לא עובד בשעה הזו, האם להמשיך לקחת את הכדור במינון של 1000? לחזור ל750?


תגובות

עו-ס-קליני
23/07/21 10:53

דפלפט להפרעת אישיות גבולית? זה לא נשמע כל כך נכון. אני לא פסיכיאטר אבל דפלפט הוא ביסודו (נעזוב את האפילפסיה רגע) תרופה שאמורה לעזור עם המאניה ולהפחית אותה כלומר מייצב מצב רוח שמוריד, אלא אם את נוטה לסערת רגשות והתפוצצות על הסביבה שלך (אז זה יכול להסתדר). את לא מרגישה מעט אפקט שטוח או ירידה במצב הרוח והכוחות? 

את מוזמנת לכתוב לי בפרטי אם את לא רוצה כאן לעיניי כל.

אנדי6129
23/07/21 19:50

קיבלתי לפתע התראה במייל וראיתי שהגבת לי. כנראה לא שמת לב אבל הפוסט מ2018. עדיין מעריכה את ההשקעה.

הייתי על הכדור לטיפול בשינויים קיצוניים במצב רוח, בסופו של דבר התפרצה אצלי הפרעת מצב רוח בלתי ספציפית אחרי שסבלתי גם מדיכאון שנים ארוכות, כרגע אני לא נוטלת כדורים כי אין שום דבר שעזר לי, אובחנתי מאז בפוסט טראומה מורכבת ואני מטופלת על ידי פסיכיאטר בקנאביס רפואי.