מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

זוועה............

23/11/18 2:21
5 תגובות

לא יכולה עוד.
נורא!!!
רע לי , ולא טוב לי.
וכשאני במצב רוח ירוד אז בכלל המצב הבריאותי שלי מחמיר.
מקרב את קיצי בעוד כמה שעות, והרי זה רצוני לא?!
אבל אני כן רוצה לחיות!!!!!!
אבל לא חיים כאלו.
במסגרת מסויימת עלה היום מקרה נוראי של פגיעה שהייתי שותפה אליו בהיותי בת 7...
הפלאשבקים מטורפים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא עומדת בהם!
חויתי אכזבה כפול היום, ולא מצליחה לווסת את הרגשות שלי נכון.
רע לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רע לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רע לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וקשה לי שקשה לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
די, תנו עיצות.
רוצה בסה"כ לישון, לישו ןואולי לא לקום.
אבל לפחות להצליח להצליח את הדמעות ולהרדם.
אבל גם זה נמנע ממני, כמ הלילות נגזר עלי לעקוף?


תגובות

שחקנית.2
23/11/18 9:30

ואחרי לילה בלי שינה. וטענה מי שטענה ש\ה הצפה רגשית, משהו תקין שקורה לנו כאשר נוגעים בכאב ולא בונים מולו חומות. אז מוותרת על התהליך המטופש הזה. רוצה ללחנוק את עצמי ואאת כל הסביבה שלי, זאת שבכל זאת לא הגינה ולא מגינה. עולם רע, אכזר וסדיסטי. מנות גדושות של רע ואכזריות שנחשפתי אליהם במהלך חיי- איך הצליחו להוציא ילדה עדינה ורגישה????????????????????? איך נותרתי עדיין שפוייה, או שרק אני חושבת כך? מקנאה בך, אחותי, שזממת והצלחת, מקנאה בך שסיימת את תפקידך כאן עלי אדמות רע, מקנאה בך- שלא עוד, אינך סובלת 'מתיקות'. כל אלו שקברתי במהלך שנותי הקצרות, שלויויתי אחר מיטתם, שדמעתי, שקיבלתי לפעמים בהלם את פטירתם הפתאומית או שזכיתי להיות יחד איתם במהלך יציאת הנשמה- יואו, כמה קנאה יש בי. מותר לקנאות בזה? איזה כיף לכם... נכון, אולי סבלתם לפני, הייתם חולים, נאנקתם. אבל אני גם סובלת, גם גוססת, וממשיכה לסבול מחזיתות אחרות. עול ואחריות שלא מטיבים איתי, מכניעים את מלאך המוות לסגת. בא כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no-one
23/11/18 13:48

:heart:

שחקנית.2
25/11/18 23:16

ואתם אומרים מותר, אבל אם אעלה על דל שפתי, מי יהיה כבר בדרך??? אז לא, אני לא מתכוננת עדיין למות, מלאך המוות משחק איתי.... אבל הלילות כאן ארוכים ומשמימים, נותנת צעקה ואף אחד לא שומע, לא שם להכיל, לא שם לספוג את הכאב והדממה, הסבל והמועקה. ולא פלא שאני לא חשופה, לא נמדברת, לא משתפת. כי אני - כשזקוקה לאוזן- אין בסביבה. ולא אכנע לדרישות העם מתי שנוח להם. אולי תעמידו מתנדבים לאורך הלילה? פליז? כל המציל נפש אחת מישראל, מדובר כאן בהצלת נפשות ממש, כל יום שעובר ואני זועקת ואין מענה, אני נכנעת לו... מתה באיטיות, מאבדת את טעם החיים. תחשבו עלי!!!!!!!!!!! עלי ועל הסביבה.

no-one
26/11/18 21:45

:broken:

no-one
26/11/18 21:54

אני יודע שאין הרבה מה לעשות, זה תלוי במתנדבים או במשתמשים בפורום. אני יודע שהתגובות בין המשתמשים והתמיכה ההדדית מאוד עוזרת, חבל שזה רק במידה מועטה, שבקושי יש הודעות והלילות והימים עוברים והודעות נשארות ללא מענה היו דברים טובים בפורום הקודם, וזה היה אחד מהם. אני לא בוכה על העבר, רק מנסה ללמוד ממנו ולשמר דברים טובים