מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתמרוסקת ושבורה למעלה משנה בעקבות נטישה של בן זוג

מרוסקת ושבורה למעלה משנה בעקבות נטישה של בן זוג

25/11/18 21:17
5 תגובות

היי, הייתי עם גבר שהיה אהבת חיי כמעט 9 שנים, הוא היה פרק ב׳ לאחר הגירושין, גידלנו ביחד את ילדינו הבוגרים, ויש לנו ילד משותף בן 4.5, אבל לפני כשנה בלי לומר מילה ובלי להיפרד הוא חיפש ומצא לעצמו בחורה צעירה ויפה באינטרנט (הוא בן 47 והיא 26), והותיר לי לגלות זאת דרך הילד הקטן שסיפר לי שלאבא יש חברה. עקב כך חוויתי התמוטטות קשה. עד היום הם ביחד ואני עד היום שבורה ומרוסקת בעיקר נוכח האופן בו עשה זאת (בשיא הרשעות טען שהיה חרמן). אני לא מבינה איך גבר יום אחד נשבע אמונים ומצהיר אהבה ויום למחרת מתהפך כך, ואני חווה משבר אמון נוראי במין הגברי. הנורא מכל זה לשמוע מהילד שלי כמה הם מאושרים ומאוהבים. לצערי אין לי אפשרות לממן פסיכולוגים.


תגובות

be.with.you
26/11/18 10:37

היי מיטל אני מצטער לשמוע ששברו לך ככה את הלב. במיוחד כשזה מתגלה בהפתעה בידי צד שלישי (במקרה הזה בנך הקטן). מניסיון שלי, שברון לב זה אחד הדברים שהיה לי הכי קשה להתמודד איתם, כי אתה למעשה היחיד שמסוגל להבין את גודל הכאב באמת ולי לפחות קשה לשתף בעניין הזה. אבל אני יכול לומר לך שעם הזמן זה עובר ושוכך. הצלקת כנראה תישאר, אבל אני מקווה שתלמדי לקחת את הכאב הזה ולהתחזק ממנו ולמצוא שלווה פנימית. אני מאחל לך (וגם בטוח) שתיתקלי בדרך באנשים טובים ושתקיפי את עצמך באנשים חמים ואוהבים ושלעולם לא תרגישי לבד. יש לך ילד ואת לא לבד ונשמע שאת אדם מקסים שמתאהבים בו בקלות. אכן קשה שלא לאבד אמון אחרי מקרה כזה, אבל תנסי לראות את זה ככלי חדש שהחיים נתנו לך, ובעזרת זה לזהות להבא ממי להתרחק ואל מי אפשר ורצוי להתקרב. תנסי לשמור על אופטימיות ושמחת חיים כי נשמע שיש לך המון מהם, ואני בטוח שהגורל יזמן לך אהבה גדולה עוד יותר בעתיד. כנראה שהקארמה אומרת שמגיע לך משהו אפילו יותר טוב...

מיטל1977
26/11/18 10:51

תודה

אווה-חי
26/11/18 17:13

הי, אני בפרק א של הזוגיות ואולי לא מספיק בעלת ניסיון.... אבל האהבה של חייך הוא חלאה מהלכת על שתיים ועדיף לגלות זאת מוקדם מאשר מאוחר! אני מקווה שחסמת אותו בנייד כי לא מגיע לו קשר איתך בכלל ואם הוא רוצה לתקשר בקשר לילד שישלח אי מייל! או שיהיה לך טלפון נפרד עם כרטיס סים כפול שרק כשאת רוצה את בקשר איתו. לבעלי יש טלפון כזה כי הבוס מטריד אותו. יש גברים נפלאים ואל תתני לרכיכה כזאת( מה נראה לך, שהילדה שהוא מצא תישאר איתו כל חייה?!) להרוס לך את הזוגיות המאושרת שיכולה להיות לך! תצטרפי לקורס העצמה או קורס כלשהו במתנ''ס זה לא עולה הרבה וזה מפגש עם אנשים שמשכיח צרות. אני אישית מאזינה חופשית באוניברסיטה ומאוד נהנית. אווה.

מיטל1977
26/11/18 18:29

תודה אווה

שין2
23/12/18 20:19

ספור כואב מאוד ומטריד. הדרך להתמודד עם משבר כזה היא להתחיל לעסוק בתחומי עניין רבים. פעילות ספורט, או כל פעילות שאת אוהבת. תנסי לצאת ולהנות מהחיים. לאט לאט תגלי שחיים במחיצת בן זוג הם לא תמיד החיים שנותנים לך ביטחון ומגדיר את אישיותך . תנסי גם להכיר אנשים חדשים. אל תכנסי למשבר ואל תתני למשבר על האובדן להכתיב לך את סדר היום. תהיי חזקה, זה גם ייתן לילד המשותף שלך ביטחון ודוגמה אישית של איך מתמודדים ברגעי משבר.