כמוניזכויות החולהטרשת נפוצה וחברות הביטוח.

טרשת נפוצה וחברות הביטוח.

20/02/19 21:45
1 תגובות
מבקשת לדעת למה חברות הביטוח אינן מכסים מחלה זו.
כי לא מתים ממנה? האומנם? גיסתי נפטרה לפני כ-10 שנים מסיבטכים של המחלה. זה לא מספיק קשה עבורן?
מכירה עוד מיקרים בצרפת של אנשים שמתו מטרשת נפוצה.
זו מחלה קשה ועל חברות הביטוח להתייחס בהתאם.
אני גם חולה בה. הבחנה סופית ב-2011 אך כנראה כבר התגלתה בשנת 1981.
למה אין התאחדות של חולי טרשת נפוצה כדי להילחם נגד קביעה לא סבירה ולא הוגנת של חברות הביטוח?

1 תגובות

עו-ד-אדריאנה-שוורץ
מומחה כמוני
מתמחה בפניות ותביעות כנגד קופות החולים, הביטוחים המשלימים, בתי חולים ומשרד הבריאות לחייבן לאשר טיפולים משפרים, מאריכים ומצילי חיים אשר אינם בהתוויה או בסל הבריאות או לדאוג לקבלת החזר כספי חלקי או מלא מקופת החולים עבור תרופות, טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. למשל: סירוב הקופה לממן תרופה לה זקוק החולה; סירוב הקופה לספק לפונה טופס 17; סירוב הקופה להפנות את החולה למרכז רפואי מסוים; סירוב הקופה והביטוח המשלים להחזר כספי עבור ביקור אצל רופא מומחה, ביצוע בדיקה או ביצוע פרוצדורה רפואית ועוד. אני עוסקת גם כן בייצוג על פי חוק לטיפול בחולי נפש, ייצוג באשפוז בכפיה. בעקבות הסיפור האישי שלי, החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי המקצועיים לסייע לאנשים בנבכי הבירוקרטיה הרפואית. אמי נפטרה מסרטן ובמהלך 13 שנות מחלתה, גיליתי שחלק ניכר מהזמן אני מכלה בטיפול באדמיניסטרציה הרפואית והבנתי שצריך להיות אדם מאוד אסרטיבי, עם הרבה סבלנות וזמן פנוי כדי לקבל מהמוסדות הרפואיים את מה שנזקקים לו לשיפור איכות החיים, הארכתם או הצלתם. ויותר מהכל, צריך ידע - לדעת למי לפנות, איך, מה לכתוב או להגיד באופן מדויק.
21/02/19 8:20
בוקר טוב, חברות הביטוח הינן חברות מסחריות לכל דבר ועניין וקובעות את הפוליסות שלהם לפי שיקולים כלכליים. הן מפוקחות כל ידי משרד האוצר באגף לפיקוח על הביטוח. הפוליסות שלהן מוצעות לציבור לאחר שלמעשה מ...
בוקר טוב,

חברות הביטוח הינן חברות מסחריות לכל דבר ועניין וקובעות את הפוליסות שלהם לפי שיקולים כלכליים.
הן מפוקחות כל ידי משרד האוצר באגף לפיקוח על הביטוח. הפוליסות שלהן מוצעות לציבור לאחר שלמעשה מדינת ישראל (משרד האוצר) אישרה אותן.

מצרפת לך קישור לפרסום שהיה כאן באתר בפורום טרשת נפוצה בנושא.

ומשאירה את השאלה פתוחה לשמוליק בן יעקב

בברכה,
עו"ד אדריאנה שוורץ

מנהלי קהילה

שמוליק בן יעקב
שמוליק בן יעקב
עבדתי שנים רבות במערכת הבריאות כמנהל מחוז במכבי שירותי בריאות וכמנהל היחידה הרפואית בחברת אבנר ואני מכיר היטב את מערכת הבריאות, מה הזכויות ואיך אפשר לממש אותן אני פעיל שנים רבות במסגרת האגודה לזכויות החולה- פרטים על האגודה ראו באתר www.patients-rights.org rnrnכמו כן אני מרכז את קואליציית ארגוני הזכות לבריאות - קואליציה של כ- 50 ארגונים הפועלים יחד לקדם נושאים מערכתיים למען החולים ובני משפחותיהם
עו
עו"ד אדריאנה שוורץ
מתמחה בפניות ותביעות כנגד קופות החולים, הביטוחים המשלימים, בתי חולים ומשרד הבריאות לחייבן לאשר טיפולים משפרים, מאריכים ומצילי חיים אשר אינם בהתוויה או בסל הבריאות או לדאוג לקבלת החזר כספי חלקי או מלא מקופת החולים עבור תרופות, טיפולים, בדיקות ופרוצדורות רפואיות שונות. למשל: סירוב הקופה לממן תרופה לה זקוק החולה; סירוב הקופה לספק לפונה טופס 17; סירוב הקופה להפנות את החולה למרכז רפואי מסוים; סירוב הקופה והביטוח המשלים להחזר כספי עבור ביקור אצל רופא מומחה, ביצוע בדיקה או ביצוע פרוצדורה רפואית ועוד. אני עוסקת גם כן בייצוג על פי חוק לטיפול בחולי נפש, ייצוג באשפוז בכפיה. בעקבות הסיפור האישי שלי, החלטתי שאני רוצה להקדיש את חיי המקצועיים לסייע לאנשים בנבכי הבירוקרטיה הרפואית. אמי נפטרה מסרטן ובמהלך 13 שנות מחלתה, גיליתי שחלק ניכר מהזמן אני מכלה בטיפול באדמיניסטרציה הרפואית והבנתי שצריך להיות אדם מאוד אסרטיבי, עם הרבה סבלנות וזמן פנוי כדי לקבל מהמוסדות הרפואיים את מה שנזקקים לו לשיפור איכות החיים, הארכתם או הצלתם. ויותר מהכל, צריך ידע - לדעת למי לפנות, איך, מה לכתוב או להגיד באופן מדויק.