מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מה לעשות עם החיים ?

12/03/19 15:05
3 תגובות

יש לי חבר, כבר כמעט שנה וחצי.
הוא אהבת חיי, באמת, אבל הוא מכה אותי בלי הגבלה.
לפעמים אני חוזרת הביתה ממנו עם סימנים כחולים ושטפי דם, ואני פשוט מפחדת לספר את האמת למישהו.
אני כל היום בחרדות, רק מהפחד שמישהו יגלה שהוא מכה אותי ככה.
אני משקרת בלי סוף להורים שלי, שאני נופלת פעם במדרגות, פעם בריצה, כל מיני דברים, רק בשביל שלא יחשדו.
אני פשוט רוצה למות.


תגובות

שלום לך לונה היקרה כואב לי לקרוא על הסבל שאת עוברת. אני מבינה שאת מאד צעירה, ועדיין גרה עם ההורים. את מספרת שהחבר שלך הוא אהבת חייך, האם הוא הראשון שהכרת? יחד עם האהבה שאת חשה את מאד סובלת, בראש את גם מבינה שמה שקורה ביניכם הוא לא נכון ורע, את הרי מסתירה מההורים את האמת הכואבת כי את יודעת שאם הם ידעו, הם יעשו הכל כדי שהקשר ביניכם יתנתק. לונה יקירתי- האם כל הסבל והפחד האלה הם לא מחיר כבד מדי? מנסיון של בנות רבות אחרות- המצב של היום לא ישתנה, החבר שלך מכה אותך והוא לא יפסיק להכות אותך, מתי שהוא את יכול להפגע הרבה יותר חזק וזה לא יגמר בסימנים כחולים . את פנית הנה כי אני מאמינה שאת בכל זאת רוצה פתרון חיובי, ופתרון כזה לא קיים כאשר בן הזוג מכה אותך ואת נכנעת ומסתירה. ההרגשה שלי שאת לא מסתירה את האמת רק מההורים, את קודם כל לא רוצה לראות אותה בעצמך, את אוהבת את החבר שלך- ומוכנה לסבול? לא קל לי לומר לך בנחרצות שאת חייבת לנתק את הקשר, חייבת את זה לעצמך, זה קשה ותרגישי בהתחלה שאבדת מישהו שאת אוהבת ( על אף העובדה שהוא מתעלל בך), אבל בעתיד הלא רחוק את תוכלי לומר תודה לעצמך שהשתחררת ממנו. יתכן שקשה לעשות את זה לבד, מפחיד שאולי הוא ינסה למנוע ממך להפרד ממנו, יתכן שהוא יבטיח שיותר לא ינהג כך אבל מנסיון של בנות רבות- ולצערי יש רבות שעוברות דברים דומים לשלך, המכות וההתעללות לא יפסקו. תנסי למצוא בין הקרובים אליך- הורים, בני משפחה, חברים- אנשים שיתמכו בך ויסייעו לך להתנתק ממנו. אני בטוחה שכמו שיצרת קשר עכשיו עם בן זוג, תוכלי למצוא קשרים אחרים בעתיד, תוכלי לבנות זוגיות עם אדם שיאהב אותך כמו שאת תאהבי אותו והוא יתייחס אליך בכבוד שמגיע לך בלי לפגוע בך. אני באמת מקווה, בשבילך שתתגברי על הפחד ותלמדי שאסור לך לשלם מחיר כל כך כבד גם עם מדובר באהבה גדולה, היא תגווע עם הזמן ואני בטוחה שתמצאי אהבה אחרת שמגיעה לך- בלי מחיר של סבל. רינה תורנית ער"ן

אווה-חי
12/03/19 17:02

שלום לונה יקרה, ממש מצטערת לקרוא על מצבך הקשה, האם חשבת לפנות לאיש מקצוע כפסיכולוג למשל, כדי לא להיות לבד בהתמודדות מול "החבר?" אולי לקבוצה של נשים מוכות? ואולי תיקחי רק את ההורה הקרוב אליך ביותר לשיחה ותראי לו את הפוסט שלך כאן בכמוני? החבר שלך מתעלל בך פיזית ונפשית וגורם לך לשקר חישבי איזה מין אבא הוא יהיה?

מצטרפת למה שכתוב כאן ומוסיפה, כאחת שהייתה שם... קומי! עכשיו! תספרי למישהו קרוב שיכול לעזור או תפני לעזרה חיצונית. אל תחכי אפילו לא שניה! את הרבה יותר חזקה, מוצלחת ושווה מאשר שק חבטות של מישהו אחר. הוא לא ישתנה. הדבר היחיד שיכול להשתנות במערכת כזו, זה הגוף והנפש שלך שימשיכו להיפצע. אם תישארו.. הסוף עלול להיות כותרת בעיתונים (רצח/ניסיון ..) חבל על הזמן שלך, קומי ולכי. זה מפחיד וקשה ולכן מומלץ שיהיה לך ליווי טוב וקרוב (משפחה/גוף חיצוני) אבל תצילי את עצמך!!!!! זה בידיים שלך! את תודי לעצמך אחרי שתצאי מזה ותביני איך חיית ולא תצליחי להאמין שככה הסכמת לחיות ואהבת ... הרבה חיזוקים!!:heart: