מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

אהבה

25/03/19 20:12
2 תגובות

אולי לא כדאי לי לאהוב חברות כי זה מבלבל אותי. ולכל החברות שלי יש משפחה ובקושי חמש דקות אלי פעם בשבועיים. אולי כדאי לי להביא ילד רק כדי שגם לי לא יהיה זמן. אבל מסכן הילד. אף אחד לא יתייחס אליו. עדיף להשאיר אותו בגדר מחשבה.


תגובות

ערב טוב אווה, בעיקרון נראה לי שלא כדאי לערבב "כדאי" עם אהבה, בעיקר מאחר וכאשר מנסים להבין מה שאי אפשר, מה כדאי, עלולים להיכנס למחשבות מה אחרים אמורים לעשות, ומה אני יכול לעשות כדי להצליח לתפקד טוב יותר עם אחרים ושאר מחשבות.. למעשה לתפישתי לאהוב הוא פשוט לאהוב. כאשר אני אוהב אני בעצם באהבה, וכבר השגתי את מה שרציתי להשיג. אין כל חשיבות למה אחרים עושים או לא זה עניינם, וכשאני אוהב אותם אני שמח שהם עושים מה בראש שלהם... אנחנו לא בענייני מסחר, אנחנו בעניין הלב ואיך לתת לו להפיץ אור לכל הכיוונים.. ולשם כך כמובן להיווכח שהוא מקור אור..

יולי.בר
28/03/19 13:07

אווה יקרה, ההודעה שלך נגעה ללבי. זה בודאי כואב להרגיש שלחברות אין זמן, ואולי שחייהן והזמן שלהן מלא יותר כי יש להן משפחה. אני מתארת לעצמי שזה כואב גם בגלל הרצון שלחברות יהיה יותר זמן אלייך וגם כי אם להן יש משפחה ולך לא - נדמה שהמרחק גדל. הגיוני שמתוך מצב חיים שונה קשה יותר להרגיש הזדהות והבנה הדדית. מהניסוח שלך אני מנחשת (ואולי אני טועה) שאת לא שוקלת באופן מעשי לא לאהוב את החברות, או להביא ילד כדי למלא את הזמן (גם אם להביא ילד בעתיד יהיה משהו שתרצי), אלא בעיקר מביעה את התסכול שאת מרגישה. ושוב, לבי איתך. אני סקרנית לשאול אותך למה את מרגישה שלאהוב חברות זה מבלבל אותך. מה באהבה כלפיהן מבלבל? כולנו זקוקים לאהוב ולהרגיש הדדיות, שייכות וסולידריות. הצורך שלך, כפי שאני מבינה אותו, הוא טבעי. אני מקוה שתמצאי את הדרכים הנכונות לך להמשיך ולהוסיף לאהוב, וגם לחפש דרכים נוספות וחדשות למלא את הזמן והלב. שלך בחיבה, איילת