מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

ייאוש

13/04/19 0:01
10 תגובות

שלום לכולם ..
אני מרגישה שעברתי איזה שהוא תהליך בחודשים האחרונים .
אני בת 53 ,לא נשואה ,חיה עם בן זוג ..לא מאוד שלמה עם הקשר הזה ,
מרגישה שבשחודשים האחרונים קרה לי משהו , כאילו משהו יצא מאיזון ..במחשבות .הדברים התערבבו ..דברים שהיה איכפת לי מהם מאוד -פתאום אני אפאתית אליהם ..הייתי מאוד מודאגת מהמצב במדינה ,היו לי דעות מאוד מוצקות נגד ראש הממשלה ,היו לי פחדים מפעולות טרור למיניהן בארץ ובעולם ..אני מרגישה שמשהו התהפך ,משהו יצא מאיזון .. פתאום אני מגלה הזדהות עם הצד השני , ובכל מה שקשור למדינה שלנו -אין לי כמעט גאווה כבר ..וכן , אני יודעת שזה לא פורום פוליטי , איכשהו אני מרגישה שיש גם קשר למצב רגשי .אני לא יודעת אם הדברים קשורים נטו לכל מה שקורה וקרה כאן בחודשים האחורנים ואיכשהו הייאוש ממה שקורה במדינה מחלחל גם ברמה האישית , או שיש קשר למערכת היחסים שאני נמצאת בה ,לגיל שלי ..וכו' .אבל הגיע הזמן אולי שאתחיל לפרוק את זה ..


תגובות

לונגלי
14/04/19 0:45

הי אני חושב שזה הכל ביחד

רינתית
16/04/19 19:41

תודה על התגובה .אני שואלת את עצמי מה עושים ?

לונגלי
17/04/19 2:46

זה תקופה לא קלה המצב הבטחוני המעבר מהחורף לאביב הבחירות היו קשות מאד לכולם ולא הוסיף לבלאגן שלנו אבל תיככף הקייץ מגיע

רינתית יקרה. את מתארת רגשות שכפי הנראה לא מוכרים לך. את מתארת משהו ״כבוי״. סוג של הרמת ידיים.... הסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות החל משינויים הורמונליים ( אולי גיל מעבר?) אולי דברים שהדחקת פורצים החוצה אולי חוסר שביעות כללית שמן הסתם מודגש יותר כעת על רקע האכזבה מן הבחירות. ויכול להיות שהמצב המדיני כפי שאת תופסת אותו משקף חוויה פנימית. כך או כך נראה שאולי זה הזמן לתת לדברים לצאת, לבחון אותם ובמידת הצורך לגייס אסטרטגיה לשינוי. מה דעתך?

רינתית
23/04/19 21:42

איך ?באיזו מסגרת ?הייתי שמחה לאיזה פורום.יש קבוצות תמיכה או משהו ?

רינתית
23/04/19 21:44

לגייס אסטרטגיה לשינוי -זה נשמע/נראה מעניין

רינתית
08/05/19 19:47

בהחלט כבוי ..ועוד כמה דברים שציינת

רינתית
08/05/19 0:04

היום יום הזכרון,לא מזדהה כבר כ"כ עם המדינה ,עם כל הסמלים כמו שפעם ,לא מתרגשת מדברים שפעם ריגשו אותי מרגישה את הגאווה שפעם הרגשתי ,אני בחורה שעברה פיגוע בעצמה בילדות ,כל הסמלים והערכים של המדינה הם חלק מהילדות שלי .

עגנון
08/05/19 12:53

פעולות טרור גורמות נזקים קשים לבני אדם כמו מוות, וטבעי להתאבל עליהם. אבל צריך להמשיך בחיינו. יש לך בן זוג, תאהבי אותו ותשקיעי ביחסים. תחשבי על דברים טובים, אולי דברים שתעשי בעתיד או שאת אוהבת לעשות. תני דאגה כנה ואהבה לאנשים שחשובים לך. הכי חשוב שתמיד תהיי טובה לאנשים מתוך מחויבות אישית להתחשב. עשי דברים שאת אוהבת ושמעניינים אותך, ואז יהיה לך יותר תוכן מסודר ומשמעותי בחיים ותוכלי לחשוב עליו.

רינתית
08/05/19 19:46

תודה ..