מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

שאלה לגבי עבודה

13/05/19 23:34
9 תגובות

היי, יש לי שאלה.. יש פה אנשים שיש להם רעיונות לסוג עבודה שלא מצריכה המון לדבר ולשרת אנשים (לדוגמא כמו חנות וכ'ו, כי אין לי ביטחון בדברים האלה ואני גרועה בזה) (כאילו אין לי בעיה לעבוד עם צוות, האתגר שלי יותר זה הלקוחות.) אבל כן כאילו עבודה שצריך לקום ולצאת אליה והיא מעבירה זמן ותעסוקה?
מחילה על השאלה המוזרה, אבל אם יש פה מישהו שמכיר סוג של עבודה כזאת אני יותר מאשמח..


תגובות

no-one
13/05/19 23:51

היי סמיילי, לילה טוב סתם כמה רעיונות מהמותן ... עבודה במטבח, בסידור סחורות, ניקיון. אם את מעדיפה עבודה עם פחות אינטראקציות חברתיות את יכולה ללמוד כמה קורסים שקשורים למחשבים, למלא את היום ולעשות הרבה כסף (יש ביקוש והשעות גמישות, תוכלי לעבוד כמה שתירצי)

--
14/05/19 0:05

הי on one תודה לך:) אממ איך מגיעים לקורסים האלה? אה זה עבודה מהבית כאילו?

אילו תחומים מעניינים אותך? כיום אפשר להתברג בהרבה עבודות משרדיות, כולל בהייטק, עם הכשרה/קורס מקצועי רלוונטי של בין חצי שנה לשנה וחצי (תלוי באיזה תחום).

--
14/05/19 10:58

הי, תודה למי שענה.. ואני מחפשת משהו שלא צריך ללמוד אליו, אני אמורה להכנס לטיפול די אינטנסיבי בעוד כמה חודשים, אז אני מחפשת עבודה שיהיה לי תעסוקה בנתיים ושאני לא אשב פשוט כל היום בבית.. לא עבודה בכללי לחיים, אלא משהו זמני ממש..

Yasi
14/05/19 11:09

מה דעתך על התנדבות? זה גם לא מחייב אותך מדי וגם יש הרבה אפשרויות לבחור מהן.

Yasi
14/05/19 11:13

בזמנו התנדבתי במרכז יום לתשושי נפש. הכוונה לאנשים קשישים עם דמנציה. עזרתי שם למדריכה של סדנת האומנות. הם לא כל כך זכרו אותי כל פעם וזה התאים לי מאוד. קבלתי הרבה סיפוק מההתנדבות הזאת. עד שהציעו לי להתחיל ממש לעבוד שם אבל עזבתי כי אז זה היה לי יותר מדי אחריות. סתם משתפת :)

--
14/05/19 18:04

אממ האמת שהתנדבות זה אחלה, אבל לא ממש מצאתי משהו שיהיה יום יום. צריכה להמשיך לחפש.. ותודה ששיתפת:) שמחה שזה נתן לך סיפוק. בקרוב אצלי למצוא:/

barak2017
14/05/19 20:27

כל דבר תצטרכי ללמוד אותו, גם ניקיון צריך ללמוד לנקות וללמוד כיצד משתמשים בחומרי הניקוי ולאיזו סוג רצפה. בגדול אם אני את, אז הייתי עובד בעבודות מהבית כמו: כתיבת מאמרים, הקלדת תוכן מתמלול הקלטות, או ניקיון משרדים בבוקר או בערב עם מפתח, אולי עבודה עם קשישים לקחת כמה קשישים להאכיל, לנקות טיפה את הסביבה שלהם בבית, לפטפט איתם קצת, תלוי במקרה, ויש המון עבודה בתחום ואפשר לעבוד בשעות מאוד נוחות.

--
14/05/19 21:23

אחלה, תודה על הרעיונות..