מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתאיך לא להתרגש ממנה? או להתפטר?

איך לא להתרגש ממנה? או להתפטר?

אנונימי
אנונימי
04/08/19 11:53
8 תגובות

אני בעבודה שסבבה לי בה
רק הבוסית אני כל הזמן שהיא מגיעה בחרדה ממנה עם דפיקות לב ולחוצה
היא שמה עלי פס מסננת אותי מלא
איך להפסיק להתרגש ממנה שהיא באה?
או להתפטר?
אני מפחדת להתפטר כי אין עבודות טובות וחנויות לא בא לי.
מה לעשות?
יש תרגילים להתרגשות?
מה לעשות?


תגובות

שקט-נפשי
04/08/19 20:04

פשוט תתעלמי ממנה עשי את עבודתך כי אחרת את יכולה לאבד את מקום העבודה וחבל

גולשת
04/08/19 21:02

אני עושה אבל עדיין קשה לי, הקאתי היום בעבודה מרגישה שאני חולת נפש! שיש לי מחלה בראש שאני אובססיבית אליה ככה בקטע מטורף...

Zipo
05/08/19 13:28

יעל יקרה, מצטערת לשמוע שהקונפליקט הזה מלווה אותך בצורה כל כך דומיננטית ולאורך זמן ארוך.. זה נשמע לא פשוט להתמודד עם תגובות של דחיה והימנעות כמיצדך יש עניין ומשיכה, מה גם שזה משפיע עלייך מאוד נפשית ופיזית. אני לא מטפלת, אבל להרגשתי אותם רגשות שלך מופנים כלפי דמיון מסויים שהלבשת על אותה מנהלת, כי כמו שאת עצמך ציינת היא סטרייטית, בעלת משפחה, נראה שטוב לה והיא לא מביעה בך עניין ואולי גם ההפך. ככל הנראה זה לא יעבוד.. מה שכן, נראה שיש פה באמת מימד כלשהו של אובססיביות לא בריאה. חבל שתפספסי את החיים האמיתיים והזדמנויות ליצירת קשרים אמיתיים באילוז'יות. ממליצה לך ללכת לטיפול כדי להקל על עצמך ולפרק את הקושי שאיתו את מתמודדת. לא פשוט לחיות בפער הזה שבין הרצוי למצוי אבל לא נראה שבמקרה הזה זה משהו שעומד להשתנות מול הבוסית, אז העבודה בעיני צריכה להיות שלך ובשביל הרוגע הנפשי שלך. בטוחה שברגע שתטפלי בנקודה ובשורש תוכלי להיפתח להיכרויות ומערכות יחסים חדשות בדרך יותר בריאה ומאוזנת. בהצלחה.

גולשת
05/08/19 13:31

את צודקת בהחלט. אני גרה במקום שאין פסיכולוגים שעוזרים לי. קבעתי לפסיכולוגית אחת אבל זה רק חודש הבא....בינתיים סובלת. תודה על תגובתך היפה.

Zipo
05/08/19 13:43

אני שמחה שפנית לעזרה, חודש אמנם מרגיש כמו הרבה זמן אבל את תראי שהוא יעבור ואחר כך כבר תהיי בתוך התהליך ומאמינה שזה יהיה קל יותר משמעותית. תוכלי בינתיים, עד לחודש הבא, לנסות ולשתף חברות שלך? הן מכירות אותך מן הסתם יותר ויוכלו לייעץ בך או סתם לתמוך עד אז. ואולי שווה להשקיע באופן חד פעמי בפגישה עם מישהו שמטפל באופן פרטי? זה יכול להיות פסיכולוג, קאוצ'ר או מטפל פסיכוטרפיסטי מכל סוג.. אצל מטפלים פרטיים בד"כ אפשר להזמין תור קרוב בהרבה מחודש.

גולשת
05/08/19 13:51

הייתי אצל הרבה מאוד,אף אחד מהם לא עזר לי. אני גרה בחור! שאי אפשר לעזור שם לא מקצועיים שם בכלל!!!!

Zipo
05/08/19 14:30

אז תתאמצי לצאת מהחור. לשמחתנו אנחנו חיים בזמן שיש בו תחבורה כמעט מכל מקום, וגם אם לא- יש טרמפים. תחליטי שאת משקיעה בעצמך את הזמן, הכוח והכסף, ולא נותנת לשיקולים טכניים להפיל אותך.

שקט-נפשי
05/08/19 15:34

את חייבת לעזוב את העבודה וזה מה שיעזור לך לא להיות בקרבתה