מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מקרה מצמרר

13/08/19 13:13
1 תגובות

שמעתי אומרים שהנשמה היא רוחנית וכל פעם שהיא רוצה לעלות ברמה הרוחנית שולחים אותה לכאן, לעולם הזה, כדי לעבור תיקון התפתחותי בדרך של שיעור בהתפתחות, ממש כמו בבית ספר.
שמעתי גם שמי שעוזב באמצע השיעור זה לא נחשב שהוא סיים את התיקון ועליו לחזור ולהשלים את השיעור, ממש כמו להישאר כיתה.
וזה כבר לא מצא חן בעיני. מה זאת אומרת להישאר כיתה? ואם היא עוד פעם לא תצליח? חוצמזה, אני לא מכיר אנשים שהם עדיין בכיתה ח', בסוף תמיד מעבירים את כולם, אז למה שדווקא הבת שלי צריכה לחזור על השיעור?
בהתחלה אמרו לי להתפלל לעילוי נשמתה, אבל שם בתפילה, כתוב הכל בארמית, כלום אני לא מבין, חצי עולם כבר מדבר סינית ורק אני בשביל עילוי נשמתה צריך לדבר ארמית? מה זה כל המילים האלה? כרעותה, תשבחתה, אני צריך ת'כלס.
אז יזמתי פגישה עם האלוהים הזה ו...
קודם כל הבן אדם נראה כמהמר שיכור המזיז את אירועי החיים כבדרך מקרה. זה שהוא לא ארך אפיים ולא רחום וחנון, זה ידעתי כבר מקודם.
תגיד לי, פניתי אליו, מי אתה שתקבע אם הבת שלי תעלה כיתה או לא? אתה בכלל יודע מה היא עברה כאן בעולם הזה? אתה יודע שביחס למה שהיא עברה היא החזיקה הרבה יותר זמן מהצפוי? כל אחד אחר היה עוזב כבר מזמן, היא, לעומתם, החזיקה יותר מכולם.
אתה יודע, היא בכלל לא רצתה להיוולד. בשעת הלידה, עם כל ציר, כשהמוניטור מראה שהדופק בדרך למטה, אצלה הראה המוניטור שהדופק עולה למעלה. היא לא רצתה לצאת, היא ידעה מה מחכה לה והלכה אחורה במקום קדימה, רק רופאים שהכניסו לשם ציוד מיוחד הצליחו להוציא אותה משם לעולם.
שלחתי לך גם תמונה, ראית אותה? תסתכל עליה, היא מלאך, נכון? טעית, שלחת את האדם הנכון למקום הלא נכון, לא הגיע לה לחיות פה בעולם הזה.
אתה גם טעית במערך השיעור שבנית לה. תכננת עבורה מסלול לא נכון, לא ישים ולא תואם את היכולות שלה, מה זה כל הדברים האלה שתכננת עבורה, שלא אפרט כאן.
אומרים שיש אלוהים, שיש מלאך שומר, והנה, תראה מה קרה פה. הייתם, אז למה לא שמרתם? נטשתם. אתה נטשת אותה אלוהים. אתה יודע מה ההיפוך אותיות של נטש? זה יוצא שטן. אתה נטשת ובמקומך הגיע השטן שמנהל את העולם. תתבייש לך. אולי בכלל צריך לדבר איתו ולא איתך.
ובאמת, עכשיו כשאני חושב, אתה יודע למה יש כל כך הרבה דתות? כי כולם מחפשים את האלוהים, ולא מוצאים. אז אחרי שהאחד לא מוצא קם השני ואומר אני אמצא וכולם הולכים אחריו ושוב לא מוצאים ואז קם השלישי ואחריו הרביעי, ואין אלוהים, אשכרא אין אלוהים.
ואם כבר מדברים על לחפש את האלוהים, מכיר אדם בשם ויקטור פרנקל? הוא כתב את הספר 'אדם מחפש משמעות'. אתה יודע למה הוא קרא כך לספר שלו? כי הוא לא מצא. אם היה מוצא היה קורא לספר 'מצאתי משמעות'. הוא נתקע בשלב החיפוש. בהמשך הוא הסתכל סביב וראה שכל אדם מחפש משמעות, ואין, אין משמעות. אין משמעות לזה שהבת שלי עזבה.
ובאמת, איזה משמעות יש לכאוס הזה שאתה יוצר כאן בעולם, תגיד, מה אתה שותה? כמה אחוז אלכוהול יש לך שם בשתייה, תסתכל רגע אתה בעצמך על העולם, כן כן אתה אלוהים, האם אתה רואה שיש אלוהים כאן בעולם? איזה שהוא אזכור? אפילו קטן?
מה כבר השארת לי כאן בעולם הזה, צלחת חומוס? שוקולד שוויצרי? מה, מה, תגיד לי אתה, מה יכול להעביר לי לשנייה אחת, רק לשנייה אחת את הגעגוע לבתי הקטנה סיון.
כלפי חוץ עושים לך תעמולה גדולה אבל, בלי שתדע יש כמה חכמים שאת הספר שהם כתבו דחפת לסוף רשימת הספרים, כמו ההוא, איוב, קהלת. רק הם הבינו ש:
הכל הבל הבלים,
איכה הייתה לזונה,
והבת שלי התאבדה.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏מחייך‏, ‏‏‏‏‏לעמוד‏, ‏הר‏‏, ‏‏פעילויות בחוץ‏, ‏טבע‏‏‏ ו‏מים‏‏‏‏‏


תגובות

ג-ק5
13/08/19 13:22

כאוס איננו בהחלט אי סדר, יתכן שהוא סדר בלתי מפוענח. דינו של האדם לשאול שאלות. אם אנחנו לא יודעים זה כנראה בגלל שאיננו אמורים לדעת. אנחנו חבורת אפסים שקוראים תיגר על הבריאה,איבדנו את הענווה. אף אחד לא שמח להיוולד, עובדה שאדם בוכה כשהוא נולד, פחות כשהוא מת. ככ קשה לאנשים להכיר בכך שאינם יודעים. גם אם הרעיון של התיקון בעולם הזה נכון, ובעיקר אם הוא נכון, מה החכמה אם היינו יודעים? איזה תיקון מעאפן זה היה אם היינו יודעים מראש?. האדם הממוצע נהיה כסיל מיום ליום, ודברי שלמה המלך נשמעים כאילו נכתבו אמש, העולם הזה זו בדיחה מטומטמת ועצובה.