מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתהאם זה נפוץ לחיות בלי קשר רגשי עמוק עם מי שבמשפחה הגרעינית

האם זה נפוץ לחיות בלי קשר רגשי עמוק עם מי שבמשפחה הגרעינית

08/09/19 7:41
3 תגובות

שלום לפורום,
שני ההורים שלי עם בעיות נפשיות וקצת מרושעים (אבא שלי הוא אבא מתעלל, אמא שלי מתנהגת בכל מיני דרכים מוזרות בלי שליטה ועוד).
יש לי כמה אחים ואחיות. אח אחד גם כן מתנהג מוזר, אח שני מתנהג בסדר אך יש לו קטעים מוזרים פה ושם, אחות אחת עם אנרגיה ממש לא טובה ואחות שניה עם בעיות נפשיות שונות.
כל התיאורים האלו הם על קצה המזלג, לאמיתו של דבר זה הרבה יותר גרוע.
אני מבין שלעולם (אלא אם כן יהיה שינוי מהותי) לא יהיה לי באמת קשר "עמוק" עם אף אחד מבני המשפחה. אני לא רוצה להיות בקשר בו אני נותן את הלב שלי למישהו/י בו יש סיכוי סביר ואף מעבר לסביר שהוא יפגע בי. או בהגדרה אחרת - למישהו שבכלל אין לו את היכולת להיות בקשר רגשי עמוק / אמיתי.
אגב, גם לי היו הרבה מאד בעיות מסוגים שונים, אך אני מעל 10 שנים בטיפולים שונים ועשיתי על עצמי עבודה רבה מאד מאד כדי לשפר את עצמי.
אני מנסה להבין האם זה צורת חיים נפוצה / רגילה / מקובלת / "נורמלית" בה מישהו חי בהשלמה עם זה שלא יהיה לו קשר עמוק עם מישהו מהמשפחה ה"גרעינית" שלו או שזה משהו נדיר.
תודה!


תגובות

נויה14
12/09/19 17:58

אני יכולה להעיד רק על עצמי שהקשר שלי עם אחותי הוא פחות עמוק. אכפת לי ממנה ואני אוהבת אותה אבל אני לא יודעת על העולם הפנימי שלה המון מעפץטות הפעמים שהיא משתפת אותי במשהו אפילו הכי שטחי וגם ההיפך... זה מורגש לי מאוד ולפעמים מעציב אותי מאוד מנגד יש לי חבר טוב שיש לי קשר הרבה יותר עמוק רגשית איתו ואנחנו בכלל לא בעלי קשר דם...

ג-ק5
13/09/19 11:10

זה בהחלט משהו שקורה

מישהי246
16/09/19 7:06

זה קשה אבל זה נפוץ