מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

המצב אולי הכי בטטה

04/10/19 14:42
4 תגובות

הוא מצב שבו אתה לא חולה אבל גם לא בריא. זה מצב בטטה כי במקום הזה אתה חולה ביחס לבריאים ובריא ביחס לחולים. בשפה אחרת אתה לוקה בחולי בלתי מפוענח שאף אחד לא יודע מה לעשות איתו ואז תוקעים לך אבחנה של הפרעת אישיות בלתי מוגדרת. הבעיה מחריפה כי לפעמים אתה בעצמך כבר לא יודע מה הסיפור שלך, לאישפוז אף אחד לא ישלח אותך, כי אין להם מה לעשות איתך שם כי אתה בכלל בריא, אבל רמת התיפקוד שלך היא משוואה עם חמישה נעלמים, כי אתה בעצם חולה. אינעלהעולם ואשתו, מאה שנים של רפואת נפש, בינה מלאכותית ונחיתות על הירח וחוץ מלתקוע לך כדורים ושמות מפוצצים בלטינית , אין אפילו שמץ של מענה. הבל הבלים הכל הבל. תחי המיזנטרופיה,אין אמונה בבני אדם.


תגובות

Catperson
04/10/19 14:53

כל מה שהיה הוא מה שיהיה ומה שנעשה הוא מה שיעשה ואין חדש תחת השמש. אני כבר לא יכולה יותר.

ג-ק5
04/10/19 14:56

זה לא השתנה מאז ימי שלמה המלך, למעשה דבר מהותי לא משתנה ולא ישתנה האושר הוא פיקציה, ואני אומר שוב ושוב שהתובנה העיקרית שלי מהקיום הזה היא שלא באנו להנות פה. ברגע שמקבלים את זה, זה מעט מקל.

יוד-אוס
04/10/19 15:25

איזה נורא, המוח ככ מורכב, לא חושבת שהרפואה מתיימרת לטעון שהיא מבינה בו. הרופאים מסתמכים הרבה על ניסוי וטעיה.. אבל לגביך, אתה נשמע אדם כשרוני מאד וחכם, אין לך את הזמנים שאתה נהנה מהעיסוקים שלך, והם יכולים לאזן את רמת ה"אושר" שיש לך עם הזמנים הפחות טובים? כוונתי באושר הוא לא שמחה דווקא, אלא ההנאה מהשהיה כאן בעולם. אדם עצוב או חסר או מתגעגע גם יכול להיות מאושר, לפי ההשקפה שלי. אני, כדוגמא נהנת כשאני בעבודה וזה נותן לי איזון עם הלילות שקשים לי. אני לא משווה ביננו בכלל. אני בטוחה שלי לא קשה כמו לך... לא בר השוואה בכלל. אבל אולי יש לך הבזקים מנחמים כלשהם מדי פעם.

ג-ק5
04/10/19 15:49

בוודאי שיש נחמות פה ושם, אפילו קרמבו זו נחמה. אף פעם לא טענתי שאין רגעים נעימים בחיים האלה. רק שזה בטל בשישים,כלומר בשש מאות, כלומר בששת אלפים... אין צורך להמשיך.