מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהגמילה מרסיטל

גמילה מרסיטל

08/11/19 23:34
6 תגובות

שלום לכולם,
אני בתהליך גמילה מרסיטל לאחר שנה של שימוש בתרופה.
מצד אחד אני מרגישה פחות כמו "זומבי"מב שגרם לי לרצות להפסיק את השימוש. מצד שני אני מרגישה אי נחת תמידי,כאבי ראש מאוד חזקים,עייפות, חולשה.
מרגיש לי שהמוח שלי רץ על 200 קמ"ש(בייחוד בלילות)מה שלא מאפשר לי לישון כמו שצריך.יש לי תחושות חרדה קשות,כאילו עוד רגע אני הולכת לאבד את דעתי.אני מאוד מתקשה לנהל אורך חיים רגיל ורוב הזמן במיטה.מישהו כאן יודע האם הגיוני שכל התחשות הללו הנן כתוצאה מהפסקת התרופה?מתי כל זה ייגמר?התעייפתי מאוד מכל התחושות האלה.
אשמח לשמוע מעוד אנשים שמרגישים כמוני.
תודה!!


תגובות

נתי23
09/11/19 14:17

אז למה הפסקת? מת על זה שאנשים מפסיקים בתרופות שמצילות להם את החיים ובוכים שהחרדה חוזרת.

bar87
09/11/19 14:53

הפסקתי בגלל שלא הרגשתי שהתרופה מצילה לי את החיים.בדיוק ההיפך.הרגשתי נורא באותה המידה ואפילו יותר.זה כאילו התרופה רק שיתקה אותי לתקופה.אבל לא באמת עזרה לי.הייתי שנה עם התרופה והרגשתי כהת חושים.מנסה להפסיק ולייצב את עצמי מחדש.

מה.נשמע
09/11/19 20:56

בר שיהיה לך בהצלחה מחזיקה לך אצבעות.

מה.נשמע
09/11/19 14:54

התרופות הפסיכיאטריות לא מי יודע מה. יש להם הרבה תופעות לוואי נוראיות עדיף להסתדר בלי התרופות האלה.

bar87
09/11/19 15:07

חבל שלא טורחים לתת לנו את כל המידע,לפני שנותנים לנו בכזו קלות מרשם ושולחים אותנו לדרכנו.

מה.נשמע
09/11/19 14:57

בר תני לזמן לעשות את שלו. הזמן מרפא הכל.