מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתנחנק מבגד טרמי נושם:)

נחנק מבגד טרמי נושם:)

5 תגובות

לא, אין לכם מושג מה זה מינוס 40 מעלות בצל.
אבל ממש אין לכם מושג.
אני נראה כמו חבית עם המעיל שקניתי ב300 דולר.
אין ברירה.
המכנסיים עם מין בד מיוחד מבפנים גרבי צמר ונעלי שלגים כבדים.
שעה להתלבש שעה להתפשט.
בעצם אין פה להתפשט, לא מתקלחים, להתקלח זה ממש מטורף.
אני חושב שאנשים מתקלחים פחות מפעם בשבוע, כי זאת סכנת נפשות.
אנשים פה בדיכאון מטורף ועמוק כמו הקור, לא מדברים, נוהמים כמו דובים בקוטב.
מטומטם אני
מטומטם אני
מטומטם אני
מטומטם אני.
כל הכסף הולך לי על בגדים חמים.
מטומטם אני כבר אמרתי?
מה באתי לפה? מה רע באילת או ביהוד?


תגובות

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
09/01/20 11:36

אבי - לפני כמה שנים מצאנו עצמנו מטיילים בארץ זרה ובמקום טיול נוח ונעים הסתבכנו וזה נהיה יום של סיוט ואפיסת כוחות. היום, אחרי כמה שנים מי זוכר בכלל את הטיולים הנוחים ולעומת זאת את חווית הטיול הקשה אני זוכר כל הזמן. בקיצור זו חוויה שמתווספת לך לשק החוויות ואתה תזכור את זה כל חייך.

אבי.אבי.אבי
09/01/20 14:09

כרגע אני בג'ק לק מפואר.

שיר51
09/01/20 14:47

ממש סיוט להיות בקור כמו שאתה מתאר. מקווה שיש לך גם חוויות טובות ואתה מבלה. למרות שנשמע שבקור כזה אין שום חשק לצאת לא מבינה למה אי אפשר להתקלח אין שם בוילר?

שירת-הים
09/01/20 14:47

אבי יקר! אין לא יעזור אפילו איך שאתה עכשיו מרגיש ועם החוויה הכבדה הזאת והכל, עדיין מתיקווווות ממשיכה לצאת ממך מהמלים שלך או בין המילים בכל אופן בעיניים שלי... ודאייייי שאתה ל א מטומטם, הכי לא, אבי..! עכשיו זה קשה לך ולמרות זאתתתת אני לגמרי לגמרי מאמינה ש: א) זה ישתנה ולאאאא יישאר בעוצמה שאתה מרגיש עכשיו, כי אתה תתרגללללל לאט לאט ב) והכי חשוב- אתה מעשיר את הנפש שלך אבי נשמה יקרה!! נכון שכרגע זה ממשששש לא נראה לך ככה וזה ברור כי כרגע מאדדדד לא נחמד לך ואתה בשוק מהכל.. אבל כשיעבור עוד זמן, ובטחחחחח כשתחזור לארץ, אין לי ספקקקק בכלל שתראה כמה גדלת וצמחת מזה, נפשית, רגשית! אפילו רוחנית.. ואתה תיראה אז, איך למדת להכיר את עצמך יותר טוב..! איך למדת להתמודד עם עוד אתגרים, ושוניםםםם ממה שהיית רגיל, איך למדת גם להיות יותר לבד, ולהיפגש עם מקומות פחות נעימים ומוכרים לך- תרתי משמע... גם מקומות חיצוניים בעולם, וגם מקומות פנימיים בתוך הנפש... הכרת אנשים כאן בפורום שאחרת לא היית מכיר וכל אלה חוויות חדשות ומעשירות..! והיית אמיץ! כן! כי לעשות את מה שאתה פחות רגיל אליו והוא לא המקום הרגיל והבטוח שלך, זה אומץ. יתגלה לך שאתה הרבה יותר אמיץ מכפי שחשבת. דרוש אומץ כדי ללכת אחרי החלום שלך אבי! גם אםםםםם זה לא יוצא כמו שחשבת או דמיינת.. וחכה, אתה עוד לא סיימת שם..! עדיף לעשות- מאשר לא לעשות. אם לא היית יוצא למסע הזה היית עלול לחיות כל חייך בתחושת החמצה ותסכול. וזה גרוע.. היית חושב שמי יודע מה הפסדת והיית מדמיין את איך שהיה יכול להיות.... וגם אם תחזור לארץ ולמשפחה שלך יותררררר מעריך ואוהב ומוקיר את החיים שלך פה, זה כבר ענק..! אתה יודע שכששואלים אנשים ממש זקנים בסוף דרכם על מה הם מתחרטים בחיים מה היו עושים אחרת וכו אז רובם ככולם עונים שהם לא מתחרטים על דברים שהם עשו אלא על מה שהם לאאאא עשו. שלא נסעו לאן שהם רוצים שלא שינו את העבודה שככ רצו אך לא היה להם אומץ וכו וכו אז אתה עשיתתתתתת את זה אבי. זה מה שהכייייי חשוב. היית מעדיף חלומות במגירה?? כמו שדודו טאסה כתב... ואתה באמצע הסרט...! חכה חכה תראה...! :wink: הכל יהיה בסדר! :smile:

ג-ק5
09/01/20 15:53

בצל? בשביל צל צריך שמש :) איך הגעת למינוס ארבעים? זה קנדה או סיביר?