מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מה עושים

10/01/20 1:59
8 תגובות

מה עושים כמשהו פשוט לא הולך? ציפיתם למשהו, ניסיתם לפעול עבורו, קיבלתם סטירה לפרצוף וזה נכשל בשנית. והכי גרוע, סוג של באשמתכם. מה עושים כשבאלך להתפוצץ מעצבים ויאוש?


תגובות

רינה--מתנדבת-ער-ן
מנהל קהילת ער"ן
10/01/20 6:29

א' יקרה מהמילים המעטות שכתבת פה אני מבינה שאת מרגישה רע והמון כעס על עצמך כי ניסית להשיג משהו וזה לא הלך, את גם מאשימה את עצמך בכישלון. וזה קשה. את מצפה להצלחה ופתאום......... בום, הכל הלך. אני מבינה את ההרגשה ואת היאוש. וזה קשה. אבל בחיים שלנו מדי פעם אנחנו נופלים, לא הכל הולך, יש נפילות קטנות ויש נפילות גדולות יותר בעיקר כשאנחנו עושים הכל כדי להצליח ואז הכל נופל. אבל אסור לך לתת לאירוע של פעם אחת שאת רואה בו כישלון, לייאש אותך לגמרי, קחי את הזמן, תחשבי למה זה קרה , תחשבי את מי את יכולה לשתף, עם מי להתייעץ ולחשוב איך אפשר להמשיך הלאה בלי שבגלל נפילה אחת לא תמשיכי לנסות, לחפש דרכים אחרות ובוודאי לא להאשים את עצמך. כתבת פה בלי לפרט אבל את מוזמנת לספר יותר ואני בטוחה שתוכלי גם פה לקבל תגובות והבנה .אנחנו פה גם חברי הפורום וגם המתנדבים, כדי להקשיב, לתמוך ולהיות איתך. רינה מתנדבת ער"ן

א-
12/01/20 14:58

תודה רבה

אבי.אבי.אבי
12/01/20 16:53

יה וואראדי, כתבת לי תמיכה בלי שאת יודעת. ממש בול קולע אלי.

ג-ק5
10/01/20 13:30

עדיף כשלון מפואר מחלומות במגירה,,,,,,,

לדעתי חשוב להבחין בין ידיעה לבין ידיעה בדיעבד.. ברגע שאנחנו פועלים, נראה לנו שאנחנו יודעים, ופועלים לטובתנו, או לטובה עניין שאנחנו מנסים לקדם, שזה בעצם אותו הדבר, ולפיכך זה יותר מבסדר גמור לפעול כפי שפעלנו.. בדיעבד אנחנו רואים את התוצאה, וקל להגיד שטעינו, אבל כאמור זו חכמה בדיעבד, ואיננה חכמה כלל.. אלא אם כן היא באה, לא כדי להלקות את עצמנו ו\או לשפוט את עצמנו לרעה, אלא כדי ללמוד ממנה לקח כיצד לפעול נכון יותר בהמשך..

א-
12/01/20 14:58

תודה

barak2017
10/01/20 14:19

לפעמים אנחנו מנסים דברים שלא בהכרח טובים לנו בזמן ההווה. אולי בעתיד יהיו טובים, לא יודע במה מדובר אם היית מרחיבה אז היינו יכולים יותר להבין על מה הנושא. באופן כללי אני לא מאמין בלוותר, וצריך לנסות עד שמצליחים, עכשיו פה טמונה הבעיה שלפעמים אנחנו עשויים לעשות משהו שלא טוב לנו אז עדיף לא לעשות אותו. לעומת זאת אם אנחנו עושים ונכשלים פעם אחר פעם והדבר כן טוב לנו אז עדיף לשנות אסטרטגיה ולא לוותר לנסות בדרך אחרת.

אבי.אבי.אבי
12/01/20 16:52

לפעמים צריך רגע סבלנות וולחכות כדי שהקיטור יעלם, ורק אז המחשבות נקיות לחשוב ממש. אני עם העצה של רמי. על אכייפק.