מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתאני הכי נורמלית, אני נורמלית בשבילייייי

אני הכי נורמלית, אני נורמלית בשבילייייי

אנונימי
אנונימי
14/01/20 18:21
6 תגובות

דאם איט על כל מה שעברתי חיים שלמים ותמיד חשבתי שמשהו לא בסדר איתי
דאם איט אני כל כךךךך בסדר אני כן נורמלית כי אני נורמלית ליייייי.
זה הנורמלי שליייייי.
מה אני יכולה לעשות.
עם כל ההפרעה הגבולית העצבים הצעקות התקפי הזעם והקללות
הרגישווווות האמאלההההה שלי מכל דבר שזז ולא זז
הפיברומיאלגיה הקשהההה האיומה והחוסר תפקוד והבדידות והחסרת משפחה וחסרת וחסרת וחסרת
והפרעות נפש וקשב וויסות ואוסידי שגומר לי את החיים ודכאון וחרדה
ומצבי רוח רכבת הרים שגומרים עליי והפוסט טראומות בהמוניהן המזוויעות
ולעזעל, זאת מי שאנייייי!
ואני עושה את הטוב ביותר שליייי. ואני לומדת וקוראת ומטפלת בעצמי מאז ומתמיד
כמה אני משתדלת עושה מתאמנת כמההההההה.
ועדיין תמיד האמנתי שלא אני לא בסדר ויכולתי כבר טוב יותר
לאאאאא נכון זאת עוד מחשבה של האגו שמנסה להקטין אותי הנה את רואה טעית שוב לא הצלחת גם הספרים האלה גם השיטות האלה שהצילו אותך
את רואה את עדיין נופלת לתהומות וצורחת ונשברת ומשתוללת ונפגעת ומקנאת
רק מה, זה הכל שקר. כי זאת אני ואני עושה את הדה בסט שלי באבוהההההה
ויותר מזה.
אני מדהימהההה. אני יצור חד פעמי עם נשמה ונפש עדינה יפהפייה רגישה מאין כמוה שרוצה רק טוב רוצה רק להתפתח ולהבין את עצמה ואת העולם יותר טוב ולעשות טווווב לעולם ולעצמה ולכל יצור חי
ומה לעשות שלא תמיד אני מצליחה בשפת המעטה ואני טועה טעויות איומות
אבל אני עושה את המעל ומעבר שלייייי.
והמעל המעבר שליייי הוא לא של מישהו אחר וזה היה לא פייר מצדי להשוות לשל מישהו אחר
למה, הוא גדל כמוני? עשו לו את כל הדברים הכי מחרידים שקיימים?
ועוד אני, שאני עם גוף כזההההה רגיש ושברירי וקטן ועם נפש פצועה של ילדה הכי כואבת ומוכה ועדינה ומקסימה ויפהפייה ומוכשרת בעולם שסבלה מכה אחרי מכה אחרי מכה אחרי מכה וזה לא נגמרררר.

אז כן, אני חושבת שאני מדהימה. אני התפתחתי כל כךךךך מכל בחינה
והפלא הגדול שאני עוד פה.
בשביל לאהוב אותי כמו שאני
וככ קל לי היום לאהוב אותי-
כשאני רואה ברוווור! כשאני רואה בעיניים.
וכשאני רואה ברור, אני מאוהבת.
כי מה שמשתקף הוא פשוט יפהפה.
והוא מה שיש.
ואני אוהבת
מתפוצצת מאהבה.
ובוכה.
כי כואב לי על כל השנים והחיים הארוכים שזה לא היה ככה.
כי וואלה לא הגיע לי. ממני- זה לא הגיע לי.
מחבקת אותי.
ובוכה.


תגובות

וואו שירת הים את באמת מדהימה. אל תצטערי על העבר. אי אפשר לשנות אותו. לכי קדימה עם התובנה הזו שלך. תמשיכי לעשות את הדה בסרט שלך, ולהתפתח....יהיו נפילות....לכולם יש. אבל הכוון של לאהוב את עצמך , למצוא מה אתה אוהב בעצמך ולטפח אותו... זה כוון נהדר בעיני. כל הכבוד לך! יום נהדר:)

שירת-הים
15/01/20 17:01

ורד תודה רבההההה יקרה! ריגשת...שימחת...מאד!! כן זה הצלת נפשות מבחינתי. חיפשתי אצל כולם ורציתי שמישהוווו יושיע אותי ומה לא עברתי בדרך עד שראיתי שרק אני נותרתי וכמה שהתקוממתי בהתחלה כי רציתי את זה מבחוץ את ההבנה את האהבה שיראו אותי שיקבלו אותי וכו וכו ובסוף חזרתי הביתה. ועברתי בדרך הכי כואבת בעולם. כדי להגיע אליי. הכי כואבת בעולם. רק שם לא חיפשתי זה מדהים. תודה יקרה הפתעת אותי והתרגשתי ממש :heart::smile:

פולי23
15/01/20 15:37

היי שירת הים היקרה, אני שומעת וחשה את הכאב דרך הכתיבה שלך. ממש אפשר "לראות" אותך דרך המילים. ויחד עם הרגש והכאב שבכתיבה שלך אני מרגישה גם את העוצמה, את החוזק, את תעצומות הנפש, את ההתמדה שלך. אני חושבת שזה כל כך יפה שאת משכילה להשוות את עצמך לעצמך, להתקדמות שאת עושה, לדרך שלך, לתהליך שאת עושה. זה ממש ראוי להערצה. זה לא מובן מאליו להגיע לנקודה בה את מקבלת את עצמך, להגיע לנקודה בה את אומרת לעצמך וגם צועקת לעולם- אני מי שאני! זו אני ואני נהדרת, אני עושה את הכי טוב שאני יכולה. זה מדהים! את אכן מדהימה ואת אכן יצור חד פעמי עם נשמה ונפש עדינה יפהפייה רגישה! כולנו טועים, כולנו נופלים. אין מי שחסין מקושי, מבדידות, מעצב. לכולם יש בחיים חורים שחורים. הגדולה שלנו היא לקום מהם, לעודד את עצמנו, לראות את האור. לעיתים זה לא פשוט ואנחנו ממש צריכים "להכריח" את עצמנו לראות את הדבר הטוב הקטן, לחפש אותו "בכח". אבל אני מאמינה שזו מיומנות שלומדים ושצריך לתרגל אותה. זה קצת כמו לרכב על אופניים. ברגע שלומדים לראות את הדברים הטובים בחיים- כבר עושים את זה בטבעיות. אז אני מאחלת לך לראות את הטוב, להמשיך לכתוב ולהתבטא בכל כך הרבה עוצמה וקסם כמו שאת עושה (אני בטוחה שיש בזה מן הריפוי) ואני מאחלת לך שלווה ורוגע. שולחת לך חיבוק.

שירת-הים
15/01/20 15:59

פולי איזה מרגשת את, מה זה!! ואווווו וברוכה הבאה! אני גם חדשה 3 שבועות חחח.. וכן הלקבל! זה שכחתי לכתוב ואת הזכרת לי, הקבלה! שהיתה אפילו אני חושבת לפני האהבה...! במשך השנים האחרונות בערך 5, 6 שנים. תקשיבי את מדהימה ואני המומה ממך ומתפעלת כולי ממה שכתבת זה ככ לא מובן מאליו בעיניי ואת מלאת אהבה ונתינה וחוכמה ורגש! וכן. זאת אנייייי. אני תמיד אומרת חצי בצחוק שכנראה שהיו צריכים אותי בעולם בדיוק ככה כמו שאני כי אחרת לא הייתי נבראת ככה ועם ההורים האלה ועם כל מה שקרה שעוד לא היה אז לבחירתי כלל. פעם אמרה לי מישהי באיזה ייעוץ: "את אומללה, כי את מתווכחת עם המציאות" וואי כמה בכיתי לשמוע את זה ולאט לאט עם כל הזוועות והקשיים התחלתיייי ללמוד איך פחות להתווכח עם המציאות בדברים שאני לאאאא יכולה לשנות (או לא מצליחה עד עכשיו לשנות) ורק מהסיבה הפשוטה: שאני לאאאא רוצה לסבול! יותר ממה שאני גם ככה... זה הכל! והאהבה צמחה לאט ממש, להתחיל לשים לב מה אני עושה לעצמי איך אני מדברת אל עצמי מה אני חושבת על עצמי, האם הייתי אומרת ככה לילדה שלי אם היתה לי או לחברה או למישהוווו? לאאאאא. אז למה לי כן? ואני חושבת באמת שכל אחדדדדד הוא מדהיםםםם לגמריייי. אולי הוא עוד לא רואה את זה אבל לדעתי כולנו כן ומאדדדדד. הגרעין שלנו הוא טהור טהור. רואים את זה על תינוק.. וככה אני מנסה לראות אותי.. תינוקת קטנה ילדה קטנה ואהובה שצריכה את כללללללללל האהבה שרק אפשר בעולם אחרי מה שהיא עוברת ועברה. ומי ייתן לה את זה אם לא אני? אף אחד.. חיבוק גדול נשמה יקרה התרגשות גדולה. תודה גדולה! אחות לי מדהימה.... :heart::heart::heart:

פולי23
16/01/20 14:16

כמה שאת מרגשת ורגישה :) אני חושבת שאנחנו תמיד צריכים לנסות ולשפר את מה שביכולתנו, צעד צעד. ממש בצעדים קטנים ומדודים. וכן- מה שאין ביכולנו לשנות- כדאי ללמוד לאהוב ולחבק את זה. אין טעם בכעס העצמי הזה, הוא אוכל אותנו מבפנים. תודה לך על ההערכה ועל החיוך. מחזקת אותך!

שירת-הים
16/01/20 18:27

:smile::heart::smile::heart: