מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

קשה לי

15/01/20 21:20
4 תגובות

קשה לי תמיד לשמוע שאני טעות תשמעו שאני לא מושלמת למרות שכולם לא מושלמים נימס לי להיתקל בבית כול היום לשמוע את הקולות של כולם ופשוט לא בלי לקום בבוקר אני חוששת לפנות למישהו כי זה מרגיש שכך אחד לא מבין אותי מרגיש שחושבים שאני משוגעת עז פשוט בורחת למוזיקה לכלום שלי וזה גם לא פשוט כי אז צועקים עלי שאני לא מרוכזת


תגובות

נע.ונד
15/01/20 21:42

מי אומר לך שאת טעות? נכון, אף אחד לא מושלם. תמיד מומלץ לפנות לעזרה....

שירת-הים
16/01/20 18:36

ואוו מאמי קטנה. גם אני מרגישה והרגשתי ככ הרבה ממה שאת אומרת וגם שמעתי שאני טעות וכמובןןןן שתמיד הרגשתי שלא מבינים אותי אבל וויי ווי אוף...... תמיד לבד בהכל. ואני בטוחה שגם חשבו או חושבים שאני משוגעת או לא בסדר וכו וכו בקיצור נשמה קטנה אני נאנחת מלבי ממש כי הוא מבין אותך ככ ככה חוויתי גם מאמי.... זה לא נשאר ככה דברים מתחלפים משתנים אבל כרגע זה ככ קשה באמת...מחבקת אותך....:heart:

גולש1
18/01/20 17:33

קודם כל חשוב לי להגיד לך שאף אחד לא מושלם! לכל אחד מאיתנו יש דברים שאנחנו לא שלמים איתם, את חלקם קל לראות ואחרים חבויים. יש כאלה שמיטשטשים עם הזמן ויש כאלה שפחות, אפשר לטפל בהם, למזער, להקטין, להחליש, אבל לא כל דבר אפשר להעלים לגמרי. מה שכן אפשר, זה ללמוד לחיות עם מה שיש, לקבל אותו כחלק ממי וממה שאני.  הבריחה למוזיקה שתיארת היא ממש לא כלום, הרבה פעמים היא קצת כמו פגישה אצל הפסיכולוג. היא גורמת לנו להרגיש שמישהו מבין ויודע את מה שאנחנו עצמנו עוברים. הרבה פעמים היא מעודדת אותנו ונותנת לנו להרגיש שאנחנו לא לבד.  הדרך למקום הזה שבו אנחנו הופכים להיות שלמים עם עצמנו, היא ללא ספק דרך חיים מאתגרת. אני מזמינה אותך לדעת, לקבל ולהאמין בעצמך וכך למעשה להיות שלמה עם עצמך ולחיות בשלווה פנימית שתאפשר לך חופש אמיתי ויכולת להתמודד גם עם המשברים בחיים, כל זאת על אף הדברים שאת שומעת מהסביבה שלך.  שולחת לך חיבוק ענק :heart:

Pich
18/01/20 18:36

זו באמת חוויה קשה, להרגיש שאת לבד בעולם ושאף אחד לא מבין. האם אף אחד לא יכול באמת להבין אותך? או שאולי זה רק הפחד שלך? אולי יש אנשים סביבך שיכולים להבין ולתמוך? האם ניסית פעם לדדבר עם מישהו על איך שאת מרגישה? זה קשה לפנות בהתחלה אבל זה כל כך משחרר להגיד שעל ליבך!