מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מצב כאוס ענק

30/03/20 18:05
2 תגובות

המצב הכללי והפרטי מצב כאוס ענק. למרבה הצער דווקא בימים כאלה לפני חג פסח. כאשר יצא אתמול להרגיש חושך בעיניים.כי החג מתקרב ויש מה לנקות לחג. כמה קשה מאד להתכונן לפסח. כאשר לא ידוע מה להצליח לעשות להכין אפילו אם זה סימלי. עם האיזון של מציאת זמן לראות סדרות מוקלטות שלא על חשבון הכנה לפסח. אתמול לקח הרבה לנסות להתגבר על השחור שהוא הדיכאון.אחרי בישול לעצמי יצא לנקות אבק היכן שיכולה לבד. וגם אחרי הצהריים לנקות את הרהיטים בסלון. שזה פרוייקט לא קטן. בימים רגילים יש הקלה שימחה על דבר שבוצע. והשחור לא עזב. היום יצא להתעורר מאוחר. יצא לכבס בבוקר כיסויים של הרהיטים. יצא לעשות כמה מגירות במטבח שזה רק ניקיון הארונות. חלק מהמטבח נקי. כאשר נעשה בקושי רב. כמה קשה מאד הזמן הנוכחי. נישאר להתפלל לבורא עולם שהתקופה הקשה מאד תיגמר.


תגובות

dondoni
30/03/20 18:20

אני שמחה שזה עוזר לך. הרעיון הוא עשייה בצעדים קטנים. דווקא מתי שקשה. כי אז זה מחשל ומי שמוותר ניכנע. ולנסות לראות חצי הכוס המלאה.

ורד-מתנדבת-ער
מנהל קהילת ער"ן
30/03/20 21:35

הי דונדוני כל הכבוד לך שגם בימים קשים כאלו את לא מוותרת ומנקה לפסח. זה לא מובן מאליו . אל תתני לשחור להשתלט. את יכולה להיות גאה בעצמך על הנחישות והתכנון